Huomenta siis vaan! Otsikkoon vastatakseni, kolattu lunta, laitettu rattori roikkaan, haettu lehti, juotu kahvee ja sitten saatu silmät auki.
Taidat olla niinkun Venninen, mihin näköä tarvitaan....?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 495 496 [497] 498 499 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Huomenta siis vaan! Otsikkoon vastatakseni, kolattu lunta, laitettu rattori roikkaan, haettu lehti, juotu kahvee ja sitten saatu silmät auki. Taidat olla niinkun Venninen, mihin näköä tarvitaan....?
Kokkeilin tännään jalkaani vanhoja nahkaisia prätkäpöksyjäni, yllätten mahtuivat.....olen siis laihtunut
Kokkeilin tännään jalkaani vanhoja nahkaisia prätkäpöksyjäni, yllätten mahtuivat.....olen siis laihtunut En menisi vannomaan tuota laihdustusta, olen kuullut että vanhetessaan nahka löytyy.. ![]()
En menisi vannomaan tuota laihdustusta, olen kuullut että vanhetessaan nahka löytyy.. Siittä tiedän että olen laihtunut kun nämä samaiset pöksyt eivät vielä viime keväänä mahtuneet kiinni ![]() Nahkahan venyy/muokkautuu käytössä Siittä tiedän että olen laihtunut kun nämä samaiset pöksyt eivät vielä viime keväänä mahtuneet kiinni Olen huono noissa vitsien kertomisissa ja nytkin meni tuo kaksimielinen ohi.. ![]() Non niin,nyt on päivä pulkassa ja nyt sitten Venäjälle tankkaamaan tyttären kanssa.
Oltu osallisena talokaupoissa.
Oltu osallisena talokaupoissa. Meinaatkos,Wine, oikeitten immeisten maalle? Mietis uuvestaan. Siellä on savolaisia....... Eeee, ööö.... - Perämettään meikäläinen karkuun pahaa maailmaa!
Säädetty uutta juttua orgilaisille
![]() Säädetty uutta juttua orgilaisille jännittää 99 ![]() mut annan nyt edes 5 pisteen vihje mitä on tulossa ![]()
Tunnistuskilpailu > Toi on "peffletti"
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 495 496 [497] 498 499 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|