Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9906805 kertaa)
« Vastaus #7411 : 10.02.2013 kello on 10:59 »
ABC-asemien ja S ja K tavaratalojen puolesta puhujat on puhuneet. Yhäkkin olen sitä mieltä, etten kuulu porukkaan jotka tappoivat kyläkaupat, kioskit ja pienet kuppilat. Se on hyvä että joku reippaasti ilmoittautuu tuohon porukkaan, eikä työnnä päätä pensaaseen. 
Sama juttu en kuulu siihen porukkaan  Ja nyt saadaan taas vääntö aikaseksi 
« Vastaus #7412 : 10.02.2013 kello on 11:42 »
Minkäs ikäinen teidän Gekko onkaan???
Kyllä se alka 5-vuotias jo olemaan. 
« Vastaus #7413 : 10.02.2013 kello on 11:55 »
ABC-asemien ja S ja K tavaratalojen puolesta puhujat on puhuneet. Yhäkkin olen sitä mieltä, etten kuulu porukkaan jotka tappoivat kyläkaupat, kioskit ja pienet kuppilat. Se on hyvä että joku reippaasti ilmoittautuu tuohon porukkaan, eikä työnnä päätä pensaaseen. 
Joo, Lidlistä vaan ruuat niin kyläkauppakin pysyy hengissä? Näinkö.
« Vastaus #7414 : 10.02.2013 kello on 12:16 »
Joo, Lidlistä vaan ruuat niin kyläkauppakin pysyy hengissä? Näinkö.
Ensin "tappajiksi" tuli Prismat ja City-marketit. Onneksi tuli Liiteri edes hieman heidän hintoja kuriin panemaan. Jos en väärin muista, niin Valintatalotkin muuttui sakujen omistukseen, ettei nuo kaksi kaikkea määrää, tonteista ja kaavoituksesta lähtien. Jokainen valitkoon itse mitä kauppaa palkitsee. Paljon on jo muýöhästä, kun "p*ska on jo housussa".  ...Olisi niin mukava ollut käydä esim. mökkipaikkakunnalla kyläkaupassa tai kioskissa, mutta kun...
« Vastaus #7415 : 10.02.2013 kello on 12:23 »
Ensin "tappajiksi" tuli Prismat ja City-marketit. Onneksi tuli Liiteri edes hieman heidän hintoja kuriin panemaan. Jos en väärin muista, niin Valintatalotkin muuttui sakujen omistukseen, ettei nuo kaksi kaikkea määrää, tonteista ja kaavoituksesta lähtien. Jokainen valitkoon itse mitä kauppaa palkitsee. Paljon on jo muýöhästä, kun "p*ska on jo housussa".  ...Olisi niin mukava ollut käydä esim. mökkipaikkakunnalla kyläkaupassa tai kioskissa, mutta kun...
Meillä oli tuossa tien vastapuolella kyläkauppa,vaan eipä ole enää,yritin pitää pystyssä,ei auttanut! Toinen kyläkauppa oli tuossa kylän toisella puolella,nimi "Hiiva",kysyin kerran nimen valintaa,"" Kun kaikki käyvät Kuopiossa marketeissa kaupassa,muistavat tullessa,ai p****le,hiiva unohtui !!!
« Vastaus #7416 : 10.02.2013 kello on 12:32 »
« Vastaus #7417 : 10.02.2013 kello on 16:08 »
« Vastaus #7418 : 10.02.2013 kello on 16:10 »
Levätty.
Myös täällä ja katseltu vaunuja :-)
« Vastaus #7419 : 10.02.2013 kello on 16:43 »
No nyt on lapsoset syötetty ja kahvitettu,kylläpä on hiljaista. Ihan on kevättä ilmassa,meinaan kun kurkkasin miten matka-aski on talvehtinut niin huomasin suuren vesilätäkön auto alla. Helmikuu ja lumi sulaa yes. Sisällä ei näkyvää ongelmaaa ja akuissakin oli vielä virtaa.
« Vastaus #7420 : 10.02.2013 kello on 16:51 »
No nyt on lapsoset syötetty ja kahvitettu,kylläpä on hiljaista. Ihan on kevättä ilmassa,meinaan kun kurkkasin miten matka-aski on talvehtinut niin huomasin suuren vesilätäkön auto alla. Helmikuu ja lumi sulaa yes. Sisällä ei näkyvää ongelmaaa ja akuissakin oli vielä virtaa.
samoin täällä hiljasta on ,kun porukat lähti räiskäleet masussa tyytyväisenä kohti kotiaan itse söin vain leivän sain ,kuin sainkin hillittyä herkuttelu himoa mutta eilen synttäreillä lankesin täytekakkuun niin nyt oli hyvä syy pysyä pois räiskäleistä 
« Vastaus #7421 : 10.02.2013 kello on 17:03 »
Lumipilatesta ja kulkimen katolta lumet pois. 
« Vastaus #7422 : 10.02.2013 kello on 17:04 »
^^ Sipu on luja luonne  Eikä juhlissa herkuttelu muuta kokonaisuutta, se sallitaan silloin kun juhlan aika on.
« Vastaus #7423 : 10.02.2013 kello on 20:36 »
^^ Sipu on luja luonne Eikä juhlissa herkuttelu muuta kokonaisuutta, se sallitaan silloin kun juhlan aika on.
juuh pitää yrittää joskos sitten joskus vois herkutella 2 pv peräkkäin  mutta ihme ja kumma ei nyt juurikaan edes tee mieli moisii lätäreit eikä muitakaan herkkuja kyllä se vaan niin on et mitä enemmän syö hiilareita sitä enemmän kroppa niitä vaatii mutta ,kun on pienemmällä hiilari määrällä ei niitä sit niin tee mielikään sen olen nyt tässä hommassa ainakin huomannut 
« Vastaus #7424 : 10.02.2013 kello on 21:00 »
Rakennettu uutta palvelua orgilaisille.
|