Siis saa olla eri mieltä, kunhan välttää ABC-asemia!Eiköhän tuokin liene jokaisen henkilökohtainen valinta !!
Tätä(kään) en ymmärrä!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 492 493 [494] 495 496 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siis saa olla eri mieltä, kunhan välttää ABC-asemia!Eiköhän tuokin liene jokaisen henkilökohtainen valinta !! Tänään tuli valmiiksi Primus 2450. No nyt on kyllä viimeisen päälle. Justiinsa tuossa pykäsin hyllyn nuorimman penskan sängyn päälle. Herra 3v ilmoitti sen olevan ihana.
![]() Kohta on sauna ja muutaman saunaoluen join varuiksi jo etukäteen. Työnantaja kävi tuomassa Viru Valge:ta ja blandista, joen kai mun pitää velvollisuudentunto isena työntekijänä niitä tyhjennellä. ![]() Siis saa olla eri mieltä, kunhan välttää ABC-asemia! ![]() Tilattu Tele Finlandilta liikkuva laajakaista 14 pvä:n kokeiluun, kun toi Saunalahti tuppaa välillä täällä susirajalla pätkimään.Maailma on merkillinen. Antennitekniikan miehet kävivät pihalla mittaamassa eivätkä löytäneet minkäänlaista signaalia. Sanoivat, että hanki Soneralta NMT 450-taajuudella toimiva mokkula ulkoantenneineen. Tein työtä käskettyä, mutta pakko oli sanoa irti Soneran kallis sopimus, kun liittymä toimi kuin Ahti Karjalaisen vilkkuvalo, ja kaikki operaattorit eivät hyväksyneet Soneraa luotettavaksi kumppaniksi sähköpostin vastaanottamiseen. Hankin tilalle Saunalahden (Elisan) mokkulan, joka on toiminut aika hyvin täällä susirajalla, vaikka ei pitäisi. Tapahtu 3...5 vuotta sitten. Lumitöitä lakki sisäpuolelta märkänä. Veneen päältä pois koko talven lumet, mutta jäi vähän vaiheeseen ja jatkuu huomenna. Sitten teltan katolta kolmannen kerran tänä talvena. Sitten piha puhtaaksi mönkijällä, kun oli niin hyvä ilma. Kymmenisen senttiä lähti, mutta illan aikana on satanut saman verran lisää, eli huomenna uusiksi.
Kyllä sitä noissa rekka homissa kierrettiin ABC Hyvin kaukaa,siellä ei ole kun hinnat kohillaan varakkaille Muistaakseni joku aina välillä muistuttaa että persaukiset valittaa,kukakohan se olikaan??? ![]() Autettu taas gekkokaveria nahanluonnissa.. Minkäs ikäinen teidän Gekko onkaan??? Muistaakseni joku aina välillä muistuttaa että persaukiset valittaa,kukakohan se olikaan??? Joo mulle kanssa hiukan särähti tuo kohta mutta nyt kyllä Risto unohti aiemmat sanomansa. ![]() Kyllä sitä noissa rekka homissa kierrettiin ABC Hyvin kaukaa,siellä ei ole kun hinnat kohillaan varakkaille Taas muistuttaisin ABC:n aamun noutopöydästä. Olikohan se 8.50€. Aamukymmeneen asti ja sillä aikamieskin elää seuraavaan aamuun. ![]() Joo mulle kanssa hiukan särähti tuo kohta mutta nyt kyllä Risto unohti aiemmat sanomansa.Huumoria pojaat Ei mene niin yksitoikkoseksi nämä jutut ![]()
ABC-asemien ja S ja K tavaratalojen puolesta puhujat on puhuneet. Yhäkkin olen sitä mieltä, etten kuulu porukkaan jotka tappoivat kyläkaupat, kioskit ja pienet kuppilat. Se on hyvä että joku reippaasti ilmoittautuu tuohon porukkaan, eikä työnnä päätä pensaaseen.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 492 493 [494] 495 496 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|