"Säädetty uutta juttua orgilaisille
"
Jaahas, viittaa MatsOnnin, Pamauksen, minun ja muutaman muunkin tekeleisiin!
"Jaahas, viittaa MatsOnnin, Pamauksen, minun ja muutaman muunkin tekeleisiin!

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 496 497 [498] 499 500 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
"Säädetty uutta juttua orgilaisille
"Jaahas, viittaa MatsOnnin, Pamauksen, minun ja muutaman muunkin tekeleisiin! ![]() Jaahas, viittaa MatsOnnin, Pamauksen, minun ja muutaman muunkin tekeleisiin! Ollaanpas sitä nyt vaatimattomia... ![]() Niin, mutta mihin se on pysäköity?Jänkhälle ![]() Käyty katsomassa vaunun lämpö,kun eilen asensin korjatun Alden 230v pumpun Ja kaikki toimii hienosti
Kiitos mjo ![]()
Sain lainaksi DVD-aseman. Asensin toiselle läppärille ACSI Campingguide Europa 2013 ohjelman.
Sain lainaksi DVD-aseman. Asensin toiselle läppärille ACSI Campingguide Europa 2013 ohjelman. Minä asensin se samaisen jo pari päivää sitten...tein sen huomion että siinä on vain acsi:n suosimia paikkoja. Etsin nimittäin muutamaa cämppäriä tuolta espanjasta fuengorilasta mutta siinä niistä ei mainittu mittään. No sitten hain postista tänään tulleen kirjan jossa on kaikki Stellplazfuhrer paikat, on kätevä..paitsi gps koordinaatit on merkitty toisin mitä tomppassa vaaditaan eli esim: B:68,15087 L:24,12247 tehtävä tietäville minne tie vie? Tomppa ymmärtää paremmin Asteet,minuutit,sekunnit....mistä tuohon löytyisi opas käännös noille koordeille? Osoiteen mukaan mennään jos ei muuta.. Tomppa ymmärtää paremmin Asteet,minuutit,sekunnit....mistä tuohon löytyisi opas käännös noille koordeille? Vaihtamalla Tompan asetuksista koordinaatien esitystavan... ![]() Vaihtamalla Tompan asetuksista koordinaatien esitystavan... No piti oikein kaivaa tomppa esiin ja sieltä ne saa muutettua, en vain arvaa mennä sotkemaan, mutta täytyypä kokeilla.. Muuten joko selvitit tuon koordinaatio paikan.. ![]() No piti oikein kaivaa tomppa esiin ja sieltä ne saa muutettua, en vain arvaa mennä sotkemaan, mutta täytyypä kokeilla.. Näkyi menevän lähelle Raattamaa.. Näkyi menevän lähelle Raattamaa.. 10 pistettä ja papukaija merkki
No piti oikein kaivaa tomppa esiin ja sieltä ne saa muutettua, en vain arvaa mennä sotkemaan, mutta täytyypä kokeilla.. Muistelen, ei ole nyt tomppaa käsillä! Tomppaan pystyy syöttämään missä muodossa vaan. Asetuksista muutetaan se, missä muodossa Tomppa näyttää koordinaatit. Muistelen, ei ole nyt tomppaa käsillä! Olet muuten oikeassa!
Minä asensin se samaisen jo pari päivää sitten...tein sen huomion että siinä on vain acsi:n suosimia paikkoja. Euroopassa taitaa olla yli 20000 leirintäaluetta. ACSI-dvd:llä kuten Eurocampings.net sivustollakin on vain acsin tarkastajien tarkastamia alueita. Lienee n. 9000. Eli käppiä on. Mutta minulle niissä onkin tärkeintä ACSI-alennusalueet ja niiden aukiolot ja alennusajat. Lisäksi tuolla DVD:llä on kartta, jolla on näppärä suunnitella reitti avoinna olevien alueiden kautta. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 496 497 [498] 499 500 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|