Se asia ei taas kuulu minulle,teen vaan,mitä minulle lähetetään !!
Meinasin sitä vaan että onko niissä rateissa näkynyt niitä airbägejä ja nappuloita ?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 485 486 [487] 488 489 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Se asia ei taas kuulu minulle,teen vaan,mitä minulle lähetetään !! Meinasin sitä vaan että onko niissä rateissa näkynyt niitä airbägejä ja nappuloita ?
Meinasin sitä vaan että onko niissä rateissa näkynyt niitä airbägejä ja nappuloita ?Empä ole tutkinut,minulle riittää pyydetty työ,jonka minä teen !! Vaihdettu ducatoon vesipumppu ja jakoremmi.
Kun tämä on siirretty takkahuoneseen,eipä huvita jatkaa keskustelua,sorri
On muuten veikeä asia,nykyiset autot on varustettu muovista prässätyistä rateista,siksi monet haluaa aitoa nahkaa,kyseessä normaalit käyttöautot,nahka ratissa on tuntumalla erilainen,kuin prässätty muovi !! Puhut asiaa
Jos puhdistat rattia pirtulla, on ratti juoppo . . . No, ainakin vaikutuksen alainen . . . . Jospa sen pitäisi olla: Jos puhdistat suppiloa (rattia) pirtulla, on suppilo juoppo. . . No, anakin vaikutuksen alainen. . . . ![]() Tuo ratin verhoilu ei ole mitään leikkiä,tosi työtä,nahka on anteeksi antamaton materiaali,virheitä ei voi paikata,toistaiseksi ei ole tullut negatiivistä palautetta,verhoillut kymmeniä ratteja !! Toi on kyllä tosi vaativaa käsityötä ja hatun nosto Perholle kun jaksaa ja osaa tuollaista tehdä. Itse ajattelin opetellä tekemään nahasta verhoiluja vanhoihin jenkkipenkkeihin nillä makkaroilla siinä keskiosassa,puhun nyt sohvapenkeistä lähinnä pikkiksiin. No asia meni niin pitkälle että ostin kaksi teollisuus singeriä ja Tampereelta hirvennahkataljan ja vedin voimavirran pajaani. Mut sit ku kytkin uudemman singerini voimavirtaan ja laitoin koepalan siihen harjoitellakseni kuvio ommellusta niin ei siitä tullut mitään. Toi on jonkun kiihdytysajojen kuninkaan muijan entinen singeri kun varovasti painaa petalia niin nahkalätkä lentää takaseinään ja seuraaksi huomaat kun hirviösingeri syö sun kravattia viimeistään siinä vaiheessa kun nokkasi on lävistetty nykyteinien mallin mukaan. Se homma jäi siihen ,talja rullalle ja monien kavereiden neuvojen opastamana koneen tyhjäkäynti on nitrometaanikasin luokkaa Mutta vielä vois ajatella aloittavan jos joku osais kesyttää ton singerin ihan valkoisen miehen reaktioille!!! t migelParin tunnin kuluttua mamman kaa kirpparikierroksell e Saloon. Ite etin jostain kodinkoneliikkeen takapihalta vaniin jääkaapin,kirpparilta apupöydän yläkerran pikkukeittiön avuksi lisävempeleille ja villasukat jos löytyy ja pari jännitysromaania. Alesta pakkastossut!!! Hei vaan kaikille! Samperi,sämpläsin ton lainauksen,nyt se on yhtä puuroa lainauksen kanssa...
Uitu vihdoinkin se 1kilsa ..vielä kun osais uida oikein ni toi lukema vois helpost olla vaikka 1,5kilsaa
![]() Uitu vihdoinkin se 1kilsa .. Uit sä tuon kilsan yhtäkyytiä, eipä onnistuisi minulta, se olisi kyllä herkkua tälle mun laihdutushaasteelle . Uit sä tuon kilsan yhtäkyytiä, eipä onnistuisi minulta, se olisi kyllä herkkua tälle mun laihdutushaasteelle .No se miten se nyt tuolla uimahallissa onnistuu..päästä-päähän 50m ..puolessavälissä (500m) pienet venytykset kun ottaa tuohon selkään tää uiminen..juurikin siksi kun tekniikka on hakusessa.. Alkaako selkää kivistään?
Töitä. Aijjaijjai tämä alkaa olemaan jo niin huono juttu että se on jo hyvä ![]() Mutta valitettavasti itselläkin viimeaikoina hyvin monesit päivän "statuksena" samaa puuhaa ja illat/viikonloput huilaten kotosalla. Vielä jotuu hetken kärvistelemään ennekuin kaivaa vaunun esille ja pääseen puuhastelemaan keväthuoltoa sen kimppuun... -B Alkaako selkää kivistään?Juh..siellä kun on se välilevynpullistuma .. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 485 486 [487] 488 489 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|