Mä kävin ostamassa itelle synttärilahjan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 487 488 [489] 490 491 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä kävin ostamassa itelle synttärilahjan.
Mä kävin ostamassa itelle synttärilahjan. Puoli litrasen, vai ihan kolmen vartin. ![]() Puoli litrasen, vai ihan kolmen vartin. En vielä tiedä. Kun synttärit on vasta myöhemmin.Huomenna tuovat verstaalle paketissa klo 9,15 Pitäisköhän lähteä hiustenkuivaajan kanssa pihalle. ![]() En vielä tiedä. Ootko vesimies? Lisä jääkaappia ähersin kulkimen viinakaapin paikalle. Raitistunut ![]()
Kyllä kuudeksi viikoksi. Jos pätkäisi poikki ensi viikon loppuna. ![]()
Töitä. Isäukeli sanoi aikoinaan: Työ pitää ihmisen terveenä ja kitkee kapitalistiset mielipiteet. ![]()
Aloitettu antibioottikuuri ja koneaine kuurit.....eiköhän se tauti näillä taitu
Lataillut sovelluksia i-padiin, laittanut tehdasasetkset taas kerran läppäriin, N-800:een Skype ja netflix. Käytiin 7 vee synttäreillä.
Töitä.Palstan kovin mies töitä tekemään, niin ainakin viesteistä päätellen. Lataillut sovelluksia i-padiin, laittanut tehdasasetkset taas kerran läppäriin, N-800:een Skype ja netflix. Käytiin 7 vee synttäreillä. No on siinä tälle aamulle ollut kiirettä. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 487 488 [489] 490 491 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|