Töitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin kivikerhossa kuuntelemassa kaupunginpuutarhuri n juttuja kiven käytöstä puistorakentamisess a. Nyt katselin syrjäsilmällä lentävän kalakukon.
K69 !!! Eiks ois välillä vähän hyvä huilata.
. Eihän sitä ole viisasta olla aina töissä . Vaikka itse työelämässä ollessa ei tullut lomia pidetyksi. Nyt eläkevaarina kaduttaa hukkaan mennyt vapaa-aika. Itse kun luulin olevani korvaamaton enkä pitänyt kuin pidennettyjä v-loppuja. Ei kunnon lomia.muutamia lähi-idän reissuja vain. Toki itse olin ulkomailla töissä monesti. Perhe niistä kärsi .(ehkä). Harkintaa.... Takaseinä tulee nopeammin kuin olettaisi...... Nauttikaa vieläkuin voi.... Kyllä minä ainakin uskon että alle kympillä menee, siis ainakin jos on puoli-integroitu, meillä Adria vie n. 9.5 l/100km mikäli malttaa ajaa sitä todellista 83 km/h, keskikulutus koko ajalta 10.4 l/100kmVaikeuksia saada kuluttamaan yli 10 l/100 km. Viime tankkauksen jälkeen muutama 100 km ja kulutus sekalaisella ajolla 8,9 l/100 km kulkimen mittauksen mukaan. Kone on Ivecon 130 heppainen Euro5 ja puoli-intgroidun kulkimen massa 3,5 tonnia.
Levätty. K69 !!! Eiks ois välillä vähän hyvä huilata. Ei tuo k69:kään ihan aina töitä tee. ![]() Luulin !
Hyvä kun huilaa. Huolestuin lähimmäisestä . Omistaa virheistä haluaa vain varoittaa .
Luulin !
Uskokaa tai elekee,eläkkeellä ollessa ei kerkiä tekemään oikein mitään !!!!!
![]() Uskokaa tai elekee,eläkkeellä ollessa ei kerkiä tekemään oikein mitään !!!!!Puhu vain ittestäs. Sehän on oma valinta. : ![]()
K69 !!! Eiks ois välillä vähän hyvä huilata. Nyt veli haastaa asiaa. Katsomma elämää eteen päin, ja naatiskellaan.
Uskokaa tai elekee,eläkkeellä ollessa ei kerkiä tekemään oikein mitään !!!!! Oikiassa oot
Olenkohan "rattijuoppo", kun verhoilen auton rattia ja otin oluen !!!
![]() Olenkohan "rattijuoppo", kun verhoilen auton rattia ja otin oluen !!! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|