|
Ja vahvasti näkyy olevan veteraanit edustettuna. Kun nykyisen presidentin periaatteet vastaa yleistä mielipidettä.
Ja vahvasti näkyy olevan veteraanit edustettuna. Kun nykyisen presidentin periaatteet vastaa yleistä mielipidettä.Ne pitäs kutsua kaikki avustajien kanssa,ja sit tämä rupu sakki jos tilaa on! Ja sit tämä rupu sakki jos tilaa on! Eli että minäkö lähtisin jos kutsu tulisi ? ![]() Katsos kun tunnustan olevani rupusakkia. ![]() Eli että minäkö lähtisin jos kutsu tulisi ? Minä lähtisin ilman muuta ja olen siellä kaksi kertaa ollutkin. Siis linnassa.Missä linnassa, Hämeen vai Savonlinnan
Oon myös vanha linna kundi,harmi kun en hokannu ottaa tatskaa käsivarteen lusimis aikoinani vakka ankkurin.Iskä vei mut aikoinaan Ifalla lastenlinnaan Arvo Ylpön hoitoon. Hoito tepsi kun nyt täällä kirjoittelen.
Sent from my iPad using Tapatalk Missä linnassa, Hämeen vai Savonlinnan Presidentin. ![]()
Eipä nuo minua kutsunut,kun en ole tehnyt mitään pahaa kenelekkään !
Olishan tuonne -97 päässy
mutta kun kotiutuspäivä oli 9.12 ei sillon oikeen kiinnostanu ja sain kaverin puhuttua keikalle, nyt jos saisin valita uudelleen, valitsisin toisin olishan se komeeta kehua, et on käyny linnan juhlissa ![]()
Kyllä jättäny suosiolla väliin koko linnabileet niin armottavan puuduttavaa pas..puuroa..
Kattoo ketkä tykkää,,onneksi on muitakin ruutuja tuijottaa ![]() Nautitaan joo näistä itsenäisyyden rippeistä mitä vielä jäljellä on... Ne pitäs kutsua kaikki avustajien kanssa,ja sit tämä rupu sakki jos tilaa on! Taitavat olla presidentin juhlat. Kutsuu ketä tykkää, mutta noudattaa tapoja. Kyllä se veteraaneillekin riittää, että ovat läsnä lukuisien edustajiensa välityksellä. Ei valita linnanjuhlien osallistujia huutoäänestyksellä, kuten ei tuntemattomassakaan johtajia valittu. Presidentin. mä vaan Turunlinassa Viipurinlinnassa ym turistilinnoissa mutta en ikinä pressanlinnassa ![]() |