rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista  (Luettu 20159 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:52
Hyvää itsenäisyyspäivää!!
https://www.youtube.com/watch?v=Uzz_UK8fLmQ

• Vieras
  • Mitäs sitä juhlimaan,kun itsenäisyys meni 1995,kun liityttiin eu >:(
          Ei se kokonaan mennyt, tehhäänhän sitä pisneksiä vieläkin Venäjän kanssa ja hyvä niin...onse vaan niin rohkia tämä Suomi ja itsenäinen... Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
          Ei se kokonaan mennyt, tehhäänhän sitä pisneksiä vieläkin Venäjän kanssa ja hyvä niin...onse vaan niin rohkia tämä Suomi ja itsenäinen... Thumb
    Jokainen näkee sen omalla tavalla,kyllä minä olen,niin pahasti pettynyt tähän maahan jotta....

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    Jokainen näkee sen omalla tavalla,kyllä minä olen,niin pahasti pettynyt tähän maahan jotta....

Eiköhän nyt kuitenkin
    juhlita TÄNÄÄN sotilaitamme  :-*
    jotka sai meille aikanaan
    tämän juhlan aikasiksi ?

vAIKKA oletkin pettynyt tähän maahan
    niin muista
    että paljon on miehemme
    aikoinaan sotaisasti tehneet puolestamme
    tämän suomenmaan kunniaksi   Thumb :-*

• Kalustoon kuuluva
    Eiköhän nyt kuitenkin
    juhlita TÄNÄÄN sotilaitamme  :-*
    jotka sai meille aikanaan
    tämän juhlan aikasiksi ?

vAIKKA oletkin pettynyt tähän maahan
    niin muista
    että paljon on miehemme
    aikoinaan sotaisasti tehneet puolestamme
    tämän suomenmaan kunniaksi   Thumb :-*
    En minä Veteraaneja ole unohtanut,ja mitä tekivät,niin kuin minun pappa Thumb

• Vieras
  • kyllä minä olen,niin pahasti pettynyt tähän maahan jotta....

Diplomaatti hei....jos olet oikeasti pettynyt kotimaahan niin eikö kannattaisi muuttaa sitten vaikkapa sinne Viroon, sellaistahan puhuit aikoinaan että olet muuttoa tekemässä...pakkoha n olla tyytyväinen kotimaahan kun edelleen täällä oot.  ^-^

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    Diplomaatti hei....jos olet oikeasti pettynyt kotimaahan niin eikö kannattaisi muuttaa sitten vaikkapa sinne Viroon, sellaistahan puhuit aikoinaan että olet muuttoa tekemässä...pakkoha n olla tyytyväinen kotimaahan kun edelleen täällä oot.  ^-^
    Niin moni vain lupailee ja uhoaa, toteutuspuoli jää samalle tasolle kuin kaikilla poliitikoilla ja puolueilla.

Mutta, tänään juhlitaan Suomea, ei viroa yms!!

• Kalustoon kuuluva
    Saahan sitä olla pettynyt tähän paskaan,ja heti kun emäntä saa siiroon hesaan,niin muutto Viroon...

• Vieras
  • Saahan sitä olla pettynyt tähän paskaan,ja heti kun emäntä saa siiroon hesaan,niin muutto Viroon...

Osanottoni, on se vaikeaa asua Tikkakoskella kun on tuollainen mieliala tällaisena päivänä, Itsenäisyyspäivänä. Että tekee mieli muuttaa Viroon, vain ja ainoastaan pakoon veroja.  >:(

• Kalustoon kuuluva
    Osanottoni, on se vaikeaa asua Tikkakoskella kun on tuollainen mieliala tällaisena päivänä, Itsenäisyyspäivänä. Että tekee mieli muuttaa Viroon, vain ja ainoastaan pakoon veroja.  >:(
    Ei veroja tuli jopa palautusta,olen vaan kyllästynyt tappelemaan kolmen laitoksen kanssa,ja omilla vero euroilla asennetutan sen sydämen tahdistimen!

• Vieras
  • Ja luulet että jossain muualla olisi asiat paremmin ?

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Sittenhän se on ruvettava hommiin, jotta asiat paranee. Naukumalla itsenäisyyspäivänä ei saa kuin närästystä. Kuitenkin loistavaa itsenäisyyspäivää kaikille ja kunnia niille joille se kuuluu.

• Kalustoon kuuluva
    Ja luulet että jossain muualla olisi asiat paremmin ?
    On siellä tullut jopa asuttua!

• Kalustoon kuuluva
    Sittenhän se on ruvettava hommiin, jotta asiat paranee. Naukumalla itsenäisyyspäivänä ei saa kuin närästystä. Kuitenkin loistavaa itsenäisyyspäivää kaikille ja kunnia niille joille se kuuluu.
    Onneksi apteekista saa närästys lääkettä!

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:46
      • Matkailuvinkkejä
    Eiköhän nyt kuitenkin juhlita TÄNÄÄN sotilaitamme  :-*
    jotka sai meille aikanaan tämän juhlan aikasiksi ?

Kunnia veteraaneille jotka mahdollistivat itsenäisyyden jatkumisen.
    Itsenäisyys on vanhempi asia ja tilanne oli sekava itsenäsyytemme alussa, kenelle kunnia alkuaan itsenäisyydestä kuuluu?
    Siinä sekavassa joukossa ovat bolsvikit ja Lenin kuin myös jääkärit ja Mannerheim sekä punaiset ja valkoiset.
    Se alkutaival ei ollut kaikilta osin kunniakasta aikaa millekkään osapuolelle, mutta onneksi kuitenkin veteraanit havatuivat puolustamaan Suomen itsenäsyyttä, siitä kunnia heille. Thumb