rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista  (Luettu 10674 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
Missä liikkuu karavaanari itsenäisyyspäivänä:

Kuhmo, Jyrkänkosken tukikohta, www.youtube.com/watch?v=uu8vo_Datqw
Siellä isäukeli oli tasan 75 vuotta sitten heittimen johtajana, suunnaten suuren itäisen ystävämme niskaan kranaatteja. Siinä hytäkässä ystävä ampui yhden heitinmiehen manan majoille.  :)

Mukaan ulkotulia ja sota-ajan musiikkia. Hyvää ruokaa, Marskin ryyppyjä, Suomiviinaa ja Suomikonvehteja sekä naisille linnan juhlien katselua tv:stä..  :D

Toivottavasti suunnitelmani ei tempaise herneitä sivareille ja muille paskahousuille.  ;D

Sun pitää mennä jollekin muulle foorumille ettimään tuollaisia, ei täältä mahda löytyä, ainakaan montaa. Liekkö tuo jokaista sivaria loukkaisikaan, paskahousuista en tiedä.

Minä julistan itsenäisyyspäivää kotioloissa sen tiedon kanssa, että vielä on isänmaalla mulle käyttöä. Posti toi kutsun keväälle äskön. Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 08:25
Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #1 : 4.12.2014 kello on 11:01 »

Siellä isäukeli oli tasan 75 vuotta sitten heittimen johtajana, suunnaten suuren itäisen ystävämme niskaan kranaatteja.
Jospa isäsi kumminkin komensi ja suuntaaja suuntasi käskyjen mukaan?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:39
  • Callengr
Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #2 : 4.12.2014 kello on 14:46 »
 Isä vainaa kerto noista sivareista rintamalla, joku joukkueen johtaja oli sanonu että sinne linjaan vaan muitten mukaan mut kivääriä ei oo pakko ottaa jos ei haluu. Osalle oli kelvannu kuulemma.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #3 : 4.12.2014 kello on 15:04 »
Sota aikaan sivari oli uskonnon vuoksi ilman asetta. Nykyään siksi, kun ryppynaru ei pidä.  ;)

 :laugh:

Sen ohuen kokemuksen perusteella, mitä mulla viime vuosikymmeneltä on siviilipalvelusmieh istä niiden palveluspaikoissa, perusteella voisin sanoa, että suurin osa on ollut haluttomia, auktoriteettikammoi sia ja jotenkin pelänneet armeijaa, osa kolmeakymppiä hipovan iän vuoksi. Jokunen on kokenut, että siviilipalveluspaik asta saa työuralle meriittiä.

Loput sitten erilaisia elämäntapaintiaanej a, rauhanaktivisteja ja sellaisia, varmaan muutama passiivinen pilvenpolttelijakin joukossa. Miksipä homo ei armeijaan menisi, kun komeita poikia piisaa lähietäisyydellä. :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #4 : 4.12.2014 kello on 15:53 »
" Miksipä homo ei armeijaan menisi, kun komeita poikia piisaa lähietäisyydellä. :D"
hlvt ko repes  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:49
  • Autossa on pyörät
Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
« Vastaus #5 : 4.12.2014 kello on 16:43 »
Kyllä meillä oli kapiainen joka oli "pojista tykkäävä" , ei hänestä silti häiriötä ollut. Isosaari RAUK , en nimeä viitsi esille laittaa  :laugh:

  • Vieras
  • Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #6 : 4.12.2014 kello on 17:05 »
    Kyllä meillä oli kapiainen joka oli "pojista tykkäävä" , ei hänestä silti häiriötä ollut. Isosaari RAUK , en nimeä viitsi esille laittaa  :laugh:
             Se oli wissiin se peräpään walvoja ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:02
    • viva la France
    Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #7 : 4.12.2014 kello on 17:41 »
    Sota aikaan sivari oli uskonnon vuoksi ilman asetta. Nykyään siksi, kun ryppynaru ei pidä.  ;)

    Mulla on vähän semmonen tutina että kun afganistanin veteraani alkaa AK 47 laskee, niin aika monelta SA käyneltäkin valuu housuun piti ryppynauha tai ei!!!

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #8 : 4.12.2014 kello on 20:22 »
    Niin sinä Alan. Kirjoittelet tänne vakkaiseen osioon asiattomuuksia ja vieläpä tuhmia.  ;)

    Tuo kommentti oo tuhmaa nähnykkään  :laugh:  :laugh: Aika asialinjallahan Herra Alan kulkee :laugh:

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
    • Kulkija
    Nämä viestit on jaettu ja siirretty "Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna" -ketjusta Olohuoneesta. Eilen.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    Nyt on ainakin joku
    jolla on kunnon ase
    ja joka varastettiin Porinprikatista
    toivottavasti ei sillä ole tai tule
    mitään käyttöä  >:(
    kyllä niin paljon pelottaa noi pyssyt
    väärissä käsissä  :o
    ja anteeks ei taida kuulua tähän osioon
    mutta kun sattui vaan olemaan tuolla uutisissa siittä juttua  ... :(

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
    • Kulkija
    Kaveri muualla nettiavaruudessa osasi kertoa, että joukko-osasto, josta ase vietiin, on toiminut jo pitemmän aikaan sijoituspaikkana niille varusmiehille, jotka ovat ennen armeijaa joutuneet tekemisiin poliisin kanssa. Siitä kuulemma lempinimi "Konnakolmonen".  :o

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:20
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
     "Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."

    Adolf Ehrnrooth

    Tänäkin Itsenäisyyspäivän iltana sytytämme kolme kynttilää, aamulla jo varhain päivän valjettua nostan ylpeänä Suomen lipun kotimme salkoon.


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    "Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."

    Adolf Ehrnrooth

    Tänäkin Itsenäisyyspäivän iltana sytytämme kolme kynttilää, aamulla jo varhain päivän valjettua nostan ylpeänä Suomen lipun kotimme salkoon.
    Kyllä minä olen pahasti pettynyt tähän hyvin vointi valtioon joka riistää köyhiltä jotta heroilla menee hyvin,vois kyllä myydä koko paskan vaikka venäläisille! Niin,kuin nytkin tehdään... Mutta iso Kiitos meidän veteraaneille!!

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Kyllä minä olen pahasti pettynyt tähän hyvin vointi valtioon joka riistää köyhiltä jotta heroilla menee hyvin,vois kyllä myydä koko paskan vaikka venäläisille! Niin,kuin nytkin tehdään... Mutta iso Kiitos meidän veteraaneille!!

     :laugh:  :laugh:  :laugh: Venäläiset ei meistä mitään maksa  ottavat väkisin ennen   suomipoijjaat taistelee vastaan kävelysauvoilla  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh: