Ylijäämä koodeja voivat olla kenties NO, New Operational, Uusi toimiva; NS, New Surpluss, uusi ja käyttämätön; NC, New Condition, käytännössä uusi.
|
Ylijäämä koodeja voivat olla kenties NO, New Operational, Uusi toimiva; NS, New Surpluss, uusi ja käyttämätön; NC, New Condition, käytännössä uusi.
Tuosta linkistä sitten lyhyt malli kokeiluun. http://www.ebay.com/itm/Flame-sensor-Scheu-propane-heater-and-others-6169NR-Stemco-471-595-L200-9240-/321603027594?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ae108c28a
Sovitaan, että olet oikeassa ja olen pahoillani jos olen ärsyttänyt sinua. Sitten varsinaiseen asiaan. Tilasin tuon kytkimen 4.84 ja siihen valitettavan kallis postimaksu 4.88. Minun lähestymistapa on vain, että oli se antura sitten tuumainen tai millinen, että se sopii paikoilleen. Laitan sitten tietoja kierteestä ja muusta että saadaan tieto siitä, että onko välttämätön maksaa toistasataa osasta jonka todellien arvo on osia siitä.Jos tuo oli minulle, niin turha sorittele, koska EI ole sorittelemista MINÄ ymmärsin väärin sinun kirjoituksesi.Lähin nä aluksi mietin että onko kirjoittelija joku oman egon nostattelija mutta huomaan että olet oikea tietäjä Asiantuntijoita ei ole näilläkään sivustoilla liikaa. Mukava on kun saadaan oikeaa tietoa, koska olen näiltä sivuilta saanut omiin vaunuongelmiini ratkaisun. Hienoa! ![]() Katselin noiden omien pyrostaattien koodeja ja kaikissa oli numero HAMILTON 471.639 L350
Käyköhän tuo tahkon linkin mukainen pyro 2470:een? Tuo kyllä kannattaa tilata jo ihan varastoon, jos käy.
Mitä sanoo mestarit? Katselin noiden omien pyrostaattien koodeja ja kaikissa oli numero 471.639 Eli lienevät kaikki vanhempia pitkiä pyroja? (L350 Farenhait) Löysin uudemman pyron, jonka tyyppi on STEMCO 471.739 L300 . Voi olla myös 471.753, näkyy tosi huonosti.
Löysin uudemman pyron, jonka tyyppi on STEMCO 471.739 L350Onko tuo soveltuva 2470:een? Yksi noista neljästä eBaysta myynnissä olevista Stemcon valmisteista jotka tahko varsin huomattavaa taitavuutta osoittaen löysi, on noudettu Amrikan Yhdysvaltojen postilaitoksen, kuljettajan toimesta Chippewa Fallsista, Wisconista ja on matkalla Rovaniemelle ja siitä sitten asentajan kyydissä Kolariin, soratien varteen ja siellä Polarin vaunuun. Tuo Wisconsihan taitaa olla Amerikan Kainuuta. Oikeaa perämettää, ellei jopa intiaanien aluetta.
Mulla olis numerolla STEMCO 471-753 L300
Mulla olis numerolla STEMCO 471-753 L300Irtona vai paikallaan lämppärissä? Mikä lämmitin sulla on? Ei JAKSAIS hiissautua vaunulle ja irrotella pyroa tuon koodin vuoksi Ainakin Vappa-ajan tarviketalon myymä pyrostaatti sopii 2450 ja 2470 eli johtopäätös on... ![]() Irtona vai paikallaan lämppärissä? Mikä lämmitin sulla on? Ei JAKSAIS Sekä irtonaisena että lämmittimessä kinni olevana löytyy(mitähä merkitystä tällä tiedolla nyt oli?) ja käy kaikkiin Primuksiin missä pyrostaatti tarpeen. Sekä irtonaisena että lämmittimessä kinni olevana löytyy(mitähä merkitystä tällä tiedolla nyt oli?) ja käy kaikkiin Primuksiin missä pyrostaatti tarpeen.Kiitti. Tuo sulun jälkeinen lausahdus oli tärkeä Se oli myös vastaus irtonaisuuteen ![]() Mulla pannussa kiinni 2470, tämmönen. 2112 471-763 L 300
toinen, stemco 471-753 L 300 |