PÄIVITETÄÄN esm.tätä asuntoa ,autoa ym .. miltä kuulostais ?
Juu, ja sitten vois päivitellä mitä tuli tehtyä

Miten olis modata? (=modifiointi)
PÄIVITETÄÄN esm.tätä asuntoa ,autoa ym .. miltä kuulostais ? Juu, ja sitten vois päivitellä mitä tuli tehtyä ![]() Miten olis modata? (=modifiointi) Kaikki on "tuunaamista" jopa makuuhuoneessa
![]() Juu, ja sitten vois päivitellä mitä tuli tehtyä Jos me aletaan modaamaan noita kulkineita, eikös me olla sitten Moderaattoreita ![]()
Entäs makuuhuoneessa tapahtuva puuhastelu, en tarkoita nukkumista, onko se päivittämistä.
![]() Juu, ja sitten vois päivitellä mitä tuli tehtyä ei kannata kaikkii tekemissii ainakaan ihan läheisille päivittää .. vaikka enhän minä mittää oo tehnykkää ..vaa nuo kaverit ![]() toi modata on kyl niin hieno nimi , et kaverini luulevat mun tehneen jotain ihan hienoakin .. vaikka en niin kaksista saakkaan aikasiks ![]() Entäs makuuhuoneessa tapahtuva puuhastelu, en tarkoita nukkumista, onko se päivittämistä. päivitetään lapsia maailmaan ... tuunataan lapsia maailmaan ... modataan lapsia maailmaan .. valkatkaa siit sitten.. kuolen nauruun ![]()
Modata on hienompi sana kuin esim. muikun puhkasu. Vaikka ei samaa tarkoitakkaan.
![]() http://sivistyssanakirja.com/ kertoo seuraavaa: Tuunata Virittää, rakentaa, korjata autoa, tietokonetta yms. Myös sama kuin duunata. Modifioida muokata, muunnella; määrittää, muuttaa, modifiointi. Moderoida valvoa, säännellä, toimia moderaattorina
Eikös "modaus" ole noita molempia - omassa mielessä enemmän moderointia.
Sain piirrettyä ja leikattua tarrasta pari karhutarraa, viel ku sais tuusattua ne kulkineen kupeeseen
kiitos ...tuosta murre jutusta ... kaivaa äidinkielenkirjaa ... Kiva ettet vetänyt "herhneitä nokkaan", se ei tosiaankaan ollut minun tarkoitus missään nimessä, mulle on vaan oikeasti todella vaikeaselkoista tuo murre lukea. Yksi tuttu on Raumalta lähtöisin, joskus kun otetaan miestä väkevämpää niin pitää pyytää puhumaan suomea ettei mene yksin puheluksi hänellä kun muut ei ymmärrä mistä puhutaan ![]()
Nukkumatilan TV hiihteli seinä kiinikkeessään ajon aikana. Nyt ei hiihtele, laitoin taakse tukitangon.
![]() Tänään laatoitin terassia. Laatankoko 49x49 ja oli aika painava sovitella useampaan kertaan. Itsehän tieni valitsin.
![]() Duunasin valot vaunuun koska olen itse duunari.Niin minä ajattelen tästä lähtien.
![]() |