Olen yrittänyt ehdotella traktorikaivurin ostamista mikäli muutetaan maalle, mutta sellainen ei käy.
Olen yrittänyt ehdotella traktorikaivurin ostamista mikäli muutetaan maalle, mutta sellainen ei käy.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen yrittänyt ehdotella traktorikaivurin ostamista mikäli muutetaan maalle, mutta sellainen ei käy. ![]() Oikein piti pistää verottajalle kiitosta uudistuksista,jotain hyvää sentäs on ovat saaneet aikaiseksi menneistä vuosista, kun hampaat irvessä piti taisteleman täytön kanssa. -Muistuu mieleen se entinen katsastus insinööri kun odotteli seuraavaa autoa katsastukseen terävä ruuvimensseli kädessä, tympeä ilme kasvoilla...oi niitä aikoja oi niitä tapoja. Tuota toista, eli sinun lelun kuvaa en tohtisi vaimolleni näyttää. Tänään viimeksi toi julki halunsa omistaa kaivinkone, nimenomaan pieni telakone. Kannattaa toki näyttää ![]()
![]()
Jospa tässä muutmie kalijoja nauttis Ja rupesi tekemään sitä ruskeeta kastiketta mieli, niin tuossahan se jauhelihakastikkeen a hautuu. On muuten juuri ensimmäinen kerta, kun sellaista tein. Kotona syönyt senkin edestä. ![]() Purettu talviteltta pois,nyt nautitaan auringosta,kuohuvasta rypälemehusta ja mansikkaleivoksista . Sanoisin, että aika herkullisen näköinen kattaus! ![]()
![]() ja tieten vanteiden pesu no autotkin siinä sivussa . Pihasta roskien keruuta talven ajalta. ![]() Mullakin ois kova hinku pestä autot, mutta kun samalla pitäs varmaan ainakin toinen noista vahata. Mites on viisaammat, kannattaako ottaa värivahaa vai mikä ois paras vaihtoehto? Riippuu autosta.. Vanhempi ja parhaat päivänsä nähnyt maalipinta niin värivahaa mutta jos uudempi auto, varsinkin metallinhohtovärill ä niin ei värivahaa. Mullakin ois kova hinku pestä autot, mutta kun samalla pitäs varmaan ainakin toinen noista vahata. Mites on viisaammat, kannattaako ottaa värivahaa vai mikä ois paras vaihtoehto? Värivaha on helppo, mutta sitä pitää vahata usemmin kuin muita vahoja käyttämällä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|