Nostin lipun salkoon.
... ja hain pois.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nostin lipun salkoon. ... ja hain pois. noniii.. toivuttu katsastuksesta muutaman Litovel:n voimalla! Per...e kun insinööri kertoi etuvilkkuen polttimoiden olevan (oranssit) liian kulahtaneet, lupasin nöyränä vaihtaa ne uusiin...Onse niin väärin kun melkein jouduin uusinta syyniin tuon Roomerin kanssa, voi minua puusilimää.....
![]() Tein entisen tulevan omakotitalon omistajan onnelliseksi välittäjän ominaisuudessa.
noniii.. toivuttu katsastuksesta muutaman Litovel:n voimalla! Oliko se sitä tummaa, vai vaaleeta. ![]() Vaihteeksi kävin tapetoimassa pojalle muutaman seinän.Huomen aamulla Viipuriin ostoksille,mikäs on mennessä kun poika on kuskina,ei haittaa vaikka rajalla olis ruuhkaa.
![]() Sovittiin vakuutusyhtiön kanssa, että korjaan Hymerin perävaurion itse. Olisi mennyt tuonne kesän puolelle korjaamopojilla ja nyt jo oli kulunut aikas pitkään odotellessa. Oli sen verran työn alla heillä vuokra-ajoneuvoja ja kun tuo meidän auton vaurio ei vaadi kuin puskurin ja umpion vaihdon, niin päätin että teen itse. Vakuutusyhtiö järjesti vaihto-osat.
Osien hakumatkan yhteydessä, vaihtui matkalla myös kesärenkaat alle. Levytyöt ja alle laitto yhdeksänkymmppiä ja vaihtui samatien ilman varausjonottelua. Jarrupalat oli Ok ja nivelten suojakumit ym myös (tuli samalla katteltua siinä kun gummeja vaihtoivat) Iltapäivällä auttelin naapurin miestä Skodan takanavan vaihdossa. Napapaketti vaihtui edellisen korjaajan "varmuuden vuoksi"ruuvilukitteessa uitetuista pulteista huolimatta ( 2m:n jatkovarrella)mukavasti turinoiden. Yllättävän hiano päivä +18 astetta ihka oikeeta kevätsäätä. ![]() Käytetty a-auto katsastuksessa ja pe...i -- Mistäs reputti a-auton? Oliko se sitä tummaa, vai vaaleeta.Tumma kuin tuo humma ![]() Mistäs reputti a-auton?Nooh nyt jo useampia Litoveja nauttineena voin paliastaa...inssi sanoi että tämähän on ruostesuojattu kun me kahestaan auton alla luurailtiin ja tiirailtiin . kehuin ruutanneeni oman sekoituksen pitkin ja poikin runkoa ja muitakin kohteita kehui kovasti hyväksi, mutta noista etu vilkuista meinasi pomppauttaa kun oli senverran väri jo haalistunu polttimoista , arvaa sapettiko kun jouvun vaihtaan uuvet,, sitten se vielä kysyi onko sammutin leimattu johon vastasin eettä onhanse,, olise vaan kova paikka .... ![]() Tänään on sitten saatu koivuklapit pilkottua. 40 mottia siitä tulikin
![]() On siinä pamaus jos toinenkin kuulunut
![]() Ostettu vaimolle lelu kesäksi https://lh3.googleusercontent.com/-AzQAdZgsDjs/T5uyKFYTc4I/AAAAAAAAAIE/AZvQPvzaaKE/s720/20120428_120137.jpg
Ihan nätti peli ja kulkeekin mukavasti. Naisellinen laitehan tuo kuitenkin on verrattuna minun "kesäleluuni" https://lh6.googleusercontent.com/-bUOFp58CRW4/T5ktMlZqCVI/AAAAAAAAAH4/IZgAsMu8pFM/s800/2012-04-26%252013.45.05.jpgSivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|