Kirjoittaja
Aihe: Mist näit oikke sikiä??? (Luettu 7510 kertaa)
« Vastaus #16 : 9.11.2013 kello on 17:28 »
Juurikin paskanheitosta kyse, erilaiset mielipiteet on hyvästä ja niitä kyllä piisaa ilman ilkeää henkilöönkäymistäki n.
« Vastaus #17 : 9.11.2013 kello on 17:30 »
No tuota, minä ainakin pidin Mullin jutuista... En minä osaa sellaisesta nokkaani ottaa, vaan pilke silmäkulmassa lataisin samalla mitalla takaisin.
Nyt voitte vapaasti lynkata minut. Joo..Joo miehiä ja naisia kyllä riittää.
« Vastaus #18 : 9.11.2013 kello on 17:30 »
Kyllähän täällä mielipiteitä riittää , niitä vaihdetaan joskus kiivaastikin. Mutta Mielipiteen lähellä on myös se puolikas, eli Mielipuoli . Semmoista ei kaipaa !
« Vastaus #19 : 9.11.2013 kello on 17:32 »
No minä tiesin aivan tarkkaan mihin ryhdyin, kun kirjoitin tähän ketjuun. Vastavoimat ovat sitä luokkaa, että pärjätäkseen pitää olla vahvat henkselit. No, en käytä henkseleitä, käytän vyötä.
Jatketaan nyt sitten kun leikkiin kerran ryhdyttiin. Mullin kirjoituksissa oli hyvääkin, vaikka oletettavasti ette sitä uskokkaan. Huumoriakin sieltä löytyi jos osasi lukea ja aistia, paskaa tietysti tuutin täydeltä ja päin naamaa sitä kaipaaville. Ja tavalla, joka ei ollut herrasmiesmäistä eikä suotavaa. Kunniakseen on luettava, että oli oma itsensä. Ei sortunut nuolemaan kenenkään persettä. Siihen suoruuteen Parooni von Mullinhem kaatuikin. Omaan vahvuuteensa.
Kaippa tämä tänne kuuluu , siis hymy.
Siinä se tuli Winen kirjoittamana. Olen asiasta täsmälleen samaa mieltä.
« Vastaus #20 : 9.11.2013 kello on 17:32 »
oman suljetun kerhon, t.Kaarina
Onhan se oma nurkkaus täällä.
« Vastaus #21 : 9.11.2013 kello on 17:40 »
Nih, se paskanheittokin ja ilkeily henkilöön käyvästi on riippuvainen asenteesta ja asennoitumisesta. Joku jopa tykkää, kuten Aakku tuossa kertoi oman mielipiteensä, toiset inhoavat ja pelkäävät. Henkilökohtaisesti kuitenkin pidin niitä juttuja siedettävinä, en törkeinä. Mutta jos me aina karkotamme sellaisen 'erilaisen' persoonan niin ennepitkää keskustelu tyrehtyy ja ketään ei kiinnosta lukea hymistelyä. Sitä sietokykyä ja suvaitsevaisuutta minä aina perään, enemmän. 'Ei haukku haavaa tee', ei ainakaan aikuiselle inehmolle. Heikko itse- ja omanarvontunto kyllä tekee, haukustakin!
« Vastaus #22 : 9.11.2013 kello on 17:41 »
Miksi "ykkösen" hyväksyntä on niin vaikeaa ?
Kaikista vaan ei ole "ykköseksi", se pitäisi vaan hyväksyä.
Mulli on "ylitse muiden" siitä ei liene erimielisyyttä mutta sitä yhtä joka on ylitse muiden ei joukkoon hyväksytä, kateuttako ?
Sitähän se . . .
Äkyräkin pystyy samaan, on vaan himpan käynny "leiniksi" . . .
Tuolta "tasolta" kuin Mulli "laski/kee" päin pläsiä mitä laski/kee, vastaan on otettava avosylin. Oli/on se sen arvoista, ulosanti mitä mahtavinta. Kaik' pahakin tuntuu hyvälle kun se oikealla tavalla esiin tuodaan . . .
Oli/on ilo lukea kun hyvän ulosannin omaava antaa "palaa", toista on "epäselvässä" tilassa kirjoitetut sönkötykset . . .
Pojot Mullille . . .
Kyllä tää hilijaseks taas käy kun "väriläiskä" pois "pyyhitään" . . .
« Vastaus #23 : 9.11.2013 kello on 17:44 »
Tapu tapu tapu ... jne., JT! Onhan täällä viksuja vekottimiakin, thank's God! 
« Vastaus #24 : 9.11.2013 kello on 17:49 »
Itsehän hän itsensä tohon tilaa ajoi.
« Vastaus #25 : 9.11.2013 kello on 17:52 »
Mitä ihmettä, olenko havaitsemassa hyväksyntää!
« Vastaus #26 : 9.11.2013 kello on 17:54 »
Huh..huh... Alkaa mennä ulalle,pitäis puhaltaa peli pokki ! 
« Vastaus #27 : 9.11.2013 kello on 17:57 »
Tämä nyt jo pyörinyt niin pitkään ettei mulla mitään isoa lisättävää ole, mutta mun mielestä hän kyllä ajoittain laittoi alta lipan myös itseään ja älykkäästi sitä paitsi. Itseensä kohdistuva sarkasmi on vaikea taiteen laji, sitä kuitenkin olin huomaavinani ja siitä tykkäsin.
« Vastaus #28 : 9.11.2013 kello on 17:58 »
Huh..huh... Alkaa mennä ulalle,pitäis puhaltaa peli pokki ! 
Pelipoikki vaan käynyt mikä käynyt,ja sillä selvä! Mitä sitä enää yhden perään itketään!
« Vastaus #29 : 9.11.2013 kello on 17:58 »
En usko Jari.T että kukaan terve yksilö haluaa nousta toista suuremmaksi ilkeilijäksi, se ei ole himoittu palli. Ymmärtääkseni täällä on älähdetty syystä, ettei kukaan (siis suurin osa) halua moisen ylimieliysyden ja mollaamisen kohteeksi, ja se on kai aika tervettä , noin niin kuin objektiivismmenkin tarkasteltuna.
t.Kaarina
|