rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mist näit oikke sikiä???  (Luettu 7446 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 17:47
  • Luonnonmaa, Naantali
Mist näit oikke sikiä???
« : 9.11.2013 kello on 00:48 »
Terve!

Mist pirust näit maailma viisait vittuilijoit oikke riittä? Onk .infon loppumisel vaikutust, vai onk SFC saitil alettu moderoima?
Vai onk nuorisol tarve ny jostain syyst näyttä voimans?

Juur päästi kehumast, kuink hyvi .org.in palstal mene, ni eik vaa joku ala mullikoima seurakuntines. Vissi hakeva rajojas  ::)
Määki oli kyl ite iha pöljä nuaren, mut sillo see ei paljastun koko maailmal, ko ei ollu mittä netti. Kai noilki si' iä myäre jotta älli tule. Mää ainaski toivo nii Thumb Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: Mist näit oikke sikiä???
« Vastaus #1 : 9.11.2013 kello on 03:20 »
Nooh. Sitäpä varten tällä palstalla on moderaattorit, jotka puuttuvat asiaan. Hilippasen kerkes karkaamaan, ennen kun reagoitiin, mutta aina me asiat hoidellaan. Toki joskus vähän kattellaan läpi sormien, inhimillisellä ymmärryksellä kun olemme varustettuja, mutta eipä .org karavaanaripalstall a ole tarkoitus olla kenenkään henkisten paineiden purkupaikkana, ainakaan isommissa määrin.

Jos kokee tarvetta solvaus ja murinapalstalle, niin voi siirtyä tuonne suoli24 sivulle tai laittaa minulle viestiä, niin saa palstansa muutamassa minuutissa internetin ihmeelliseen maailmaan, ei kuitenkaan tälle sivustolle.  >:D

EDIT: purkakaa paineet ens hätään vaikka tänne: http://sattuviitana.munfoorumi.com/index.php
« Viimeksi muokattu: 9.11.2013 kello on 03:36 »

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #2 : 9.11.2013 kello on 11:46 »
Karen kans niin samaa mieltä
eiköhän riitä tuo sumi 24
jotta sinne vaan pullikoimaa  >:(

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2025 kello on 13:08
  • nautitaan elämästä niin kauan kuin voidaan.......
« Vastaus #3 : 9.11.2013 kello on 15:39 »
Kyllä kare asiaa puhuu asiaa ja aina porukkaan mahtuu jos jonkin moista, mutta onneksi tämän saitin operointi toimii oikein hyvin  Thumb
Kyllähän väitöksiä ja inttämisiä tulee ite kenenkin eteen, mutta kohtuus se pitää olla kerjätessäkin.....
Toivotaan että palsta pysyy kohtuuden rajoissa ja törkeilijät tuolla suomi 24:n puolella.
Tätä palstaa on ollut ilo lukea ja seurata, sekä apua pyytää tarvittaessa ja toivotaan että jatkossakin asiat myös on näin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #4 : 9.11.2013 kello on 15:47 »
Kyllä kare asiaa puhuu asiaa ja aina porukkaan mahtuu jos jonkin moista, mutta onneksi tämän saitin operointi toimii oikein hyvin  Thumb
Kyllähän väitöksiä ja inttämisiä tulee ite kenenkin eteen, mutta kohtuus se pitää olla kerjätessäkin.....
Toivotaan että palsta pysyy kohtuuden rajoissa ja törkeilijät tuolla suomi 24:n puolella.
Tätä palstaa on ollut ilo lukea ja seurata, sekä apua pyytää tarvittaessa ja toivotaan että jatkossakin asiat myös on näin.
Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
« Vastaus #5 : 9.11.2013 kello on 16:01 »
Mä eppäilen että sieltä samoilta seuvuilta sikiävät net ittuilijatkin kuin muutkin ihmettelijät, jostakin rectumin etupuolelta kaikki lie taipaleensa aloittaneet!
Juristit kyllä ovat tunnetusti sieltä rectumista.

Itse olen kyllä mieltä että kovin on mimosanherkkää nahkaa käytössä täälläkin, ainakin osalla porukkaa. Kun ei muutamaa suulasta ja joidenkin mielestä ilkeää lajikumppania kestetä. Se diversiteetti olisi yhtä tärkeää näilläkin riivanteilla kuin se on luonnossakin. Monokulttuuri kuihtuu aina ennenpitkää omaan olemattomuuteensa. Kauniiden kukkasten seassa voi ja pitääkin olla aina muutama ohdake tai nokkonen, ne kukat näyttävät silloin entistä kauniimmilta!  :-*

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #6 : 9.11.2013 kello on 16:34 »
Olisko niin, että täällä on totuttu maltillisempaan kirjoitteluun ja tuollaisen kummajaisen, ketä luulen Änkeröisen tarkoittavan, ilmestyttyä neliskanttisine mielipiteineen sorvaamaan omaa ajatusmaailmaansa vallitsevaan ilmapiiriin, syntyy sota.

Sota oli aivan turha, siitä olen Änkeröisen kanssa samaa mieltä, turhaa olivat kärjekkäät henkilöön kohdistuneet mielipiteet ja turhaa oli tuomio joka tuli.  No eräs värikäs persoona vähemmän täällä meitä viihdyttämässä.  Siitähän loppujenlopuksi kuitenkin on kysymys.

No, nyt sitten sanotaan, että puolustan kulmikasta ärsyttäjää, toisten loukkaajaa ja muutenkin ylimielistä kirjoittajaa.
En puolusta.

Ikävöin vain hänen tekstejään ja niistäkään en ihan kaikkia.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:48
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #7 : 9.11.2013 kello on 16:36 »
Mä eppäilen että sieltä samoilta seuvuilta sikiävät net ittuilijatkin kuin muutkin ihmettelijät, jostakin rectumin etupuolelta kaikki lie taipaleensa aloittaneet!
Juristit kyllä ovat tunnetusti sieltä rectumista.

Itse olen kyllä mieltä että kovin on mimosanherkkää nahkaa käytössä täälläkin, ainakin osalla porukkaa. Kun ei muutamaa suulasta ja joidenkin mielestä ilkeää lajikumppania kestetä. Se diversiteetti olisi yhtä tärkeää näilläkin riivanteilla kuin se on luonnossakin. Monokulttuuri kuihtuu aina ennenpitkää omaan olemattomuuteensa. Kauniiden kukkasten seassa voi ja pitääkin olla aina muutama ohdake tai nokkonen, ne kukat näyttävät silloin entistä kauniimmilta!  :-*
Saahan niitä olla, jatkuvaa **ttuilua ja  silmille tuloa ei kestä erkkikään. ***settä nuolemalla tietysti väistää suoraan itseensä tulevan.  ;D
Enkä ikävöi lainkaan  :laugh:

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
« Vastaus #8 : 9.11.2013 kello on 16:40 »
Te, jotka koitte Mullin puheet viihdyttävinä, olisitte voineet perustaa hänen kanssaan oman suljetun kerhon, missä olisitte voineet rauhassa olla toinen toisillenne ylimielisä ja vetää täyslaidallsia päin pläsiä.

Ja niin miellä kaikilla olisi ollut niin mukavaa:)

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #9 : 9.11.2013 kello on 16:42 »
Ja kun Fenix on luvannut kädenkäänteessä alustankin tehdä. Ylempänä oli jo valmis linkki + Suoli24 toimii, vai onko sielläkin moderointeja nykyään ?

Lisäksi mikä siitäkin tulis. Jos hän saisi pelkästään esittää "neron taiteilijan  ???" ajatuksiaan eikä kukaan sanois mitään.
Ja taas kun vastaan sanois tulee sota = > Hiekkalaatikko kutsuu.
Mahdoton yhdistelmä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #10 : 9.11.2013 kello on 16:45 »
Olisko niin, että täällä on totuttu maltillisempaan kirjoitteluun ja tuollaisen kummajaisen, ketä luulen Änkeröisen tarkoittavan, ilmestyttyä neliskanttisine mielipiteineen sorvaamaan omaa ajatusmaailmaansa vallitsevaan ilmapiiriin, syntyy sota.

On tehty jo aikanaan ihan tietoinen valinta, jotta Etutelttaa tästä ei tule.

En tarkoita aloittaa vastakkainasettelua, mutta kaikki tietää, mitä tarkoitan. Ja aika laaja yhteisymmärrys tästä on vallinnut. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #11 : 9.11.2013 kello on 16:54 »
No minä tiesin aivan tarkkaan mihin ryhdyin, kun kirjoitin tähän ketjuun.  Vastavoimat ovat sitä luokkaa, että pärjätäkseen pitää olla vahvat henkselit.  No, en käytä henkseleitä, käytän vyötä.

Jatketaan nyt sitten kun leikkiin kerran ryhdyttiin.
Mullin kirjoituksissa oli hyvääkin, vaikka oletettavasti ette sitä uskokkaan.  Huumoriakin sieltä löytyi jos osasi lukea ja aistia, paskaa tietysti tuutin täydeltä ja päin naamaa sitä kaipaaville.  Ja tavalla, joka ei ollut herrasmiesmäistä eikä suotavaa.  Kunniakseen on luettava, että oli oma itsensä.  Ei sortunut nuolemaan kenenkään persettä.  Siihen suoruuteen Parooni von Mullinhem kaatuikin.  Omaan vahvuuteensa.

Kaippa tämä tänne kuuluu  ;D, siis hymy.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
« Vastaus #12 : 9.11.2013 kello on 16:57 »
Itse en ole niitä nyt 'viihdyttävinä' kokenut, Mullin kirjoituksia. Mutta erilaisina ja reippaina kannanottoina, niin asioista kuin henkilöistäkin. Silti olen pettynyt yleiseen tuomioon, kun ei pieni sielu kestä sellaista. Mitään jatkuvaa ittuilua ja silmille käymistä en itse ainakaan huomannut. Raskaalla verbaalisäilällä huitaisi Mulli kun yritti joku näppäröidä hänelle. Enkä ole itse mitenkään nuoleskellut, en sitä rectumia Mullilta enkä kenekään muunkaan. Eikä pelota kenenkään takapotkut, niihin olen tottunut.

Mutta kun erilaisia ja erilaisilla ominaisuuksila olemme varustetut niin on kai sitten vain hyväksyttävä tällainenkin suhtautuminen asioihin, joukossa se ... tiivistyy. Itselleni ei minkäänlaisia sielunmustelmia näistäkään tule, kevyttä kauraa nämä ovat!

Eikä näistä palstoista mitään suolisaittia tarvitse tehdä, totta! Mutta sitä suvaitsevaisuutta, sitä vielä enemmän.  :-*

Vahvasti komppaan Veli Winen viimeisintä kirjoitusta!  Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
« Vastaus #13 : 9.11.2013 kello on 16:58 »
Sitä muuten voi olla oma itsensä, suora ja selkärankainen, ketään nuoleskelematon, vaikkEI paskaa toisten naamalle tieten tahoen lennättäisikään:):)  Sellaista vahvuutta itse kunnioitan ja kaipaan.

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #14 : 9.11.2013 kello on 17:10 »
Raskaalla verbaalisäilällä huitaisi Mulli kun yritti joku näppäröidä hänelle.

Nii, eli JOS joku oli eri mieltä jostain tai ajatteli eri tavalla. JOS kyseenalaisti suuren filosofin mietteet jne  Heti se "säilä" sihahti  ???
« Viimeksi muokattu: 9.11.2013 kello on 17:28 »