rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mist näit oikke sikiä???  (Luettu 7493 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
Vs: Mist näit oikke sikiä???
« Vastaus #15 : 9.11.2013 kello on 17:16 »
Juuh, ja olen edelleen sitä mieltä että se diversiteetti, monimuotoisuus on tälläkin forumilla tärkeää! Mitä sellaiseta tulisi jos hymistelisimme vain kaiken aikaa että 'kyllä todisti Sisar Kaarina ihanasti ja kovasti rakastan Sisar Kaarinaa'? Sitä särmää ja joskus kärkeäkin pitää olla, muutoin menee lekkeripeliksi. Paskanheittoa ei kenenkään tarvitse tehdä, jos, niin 'ojennukseen' vain! "Ihmisiä on kuin muurahaisia ... erilaisia ja samanlaisia kaikki"!

Oma itsensä, suora ja selkärankainen jokainen meistä haluaa varmasti olla! Mutta sitä sitten usein ja monikin moitiskelee, ei vain suvaitse sitä 'itsellisyyttä'.

Jou, kahtaenvaihda, sellainenhan se Mulli oli, pyrki lyhentelemään erimielisten päitä! Mutta jos tiesi sen niin miksi suotta mennä 'lyhennettäväksi'? Vaikka erimieltä saakin olla.

Mutta olette varmaan kaikki huomanneet että eniten kirjoituksia ja osallistujia tulee saitille aina silloin kun olemme erimielisiä, enempi tai vähempi. Kuka sen selittäisi pätevästi?  :P

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 9.11.2013 kello on 17:28 »
Juurikin paskanheitosta kyse, erilaiset mielipiteet on hyvästä ja niitä kyllä piisaa ilman ilkeää henkilöönkäymistäki n.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:38
« Vastaus #17 : 9.11.2013 kello on 17:30 »
No tuota, minä ainakin pidin Mullin jutuista...
En minä osaa sellaisesta nokkaani ottaa, vaan pilke silmäkulmassa lataisin samalla mitalla takaisin.

Nyt voitte vapaasti lynkata minut. Joo..Joo miehiä ja naisia kyllä riittää.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:21
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #18 : 9.11.2013 kello on 17:30 »
Kyllähän täällä mielipiteitä riittää , niitä vaihdetaan joskus kiivaastikin. Mutta Mielipiteen lähellä on myös se puolikas, eli Mielipuoli . Semmoista ei kaipaa  !

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
« Vastaus #19 : 9.11.2013 kello on 17:32 »
No minä tiesin aivan tarkkaan mihin ryhdyin, kun kirjoitin tähän ketjuun.  Vastavoimat ovat sitä luokkaa, että pärjätäkseen pitää olla vahvat henkselit.  No, en käytä henkseleitä, käytän vyötä.

Jatketaan nyt sitten kun leikkiin kerran ryhdyttiin.
Mullin kirjoituksissa oli hyvääkin, vaikka oletettavasti ette sitä uskokkaan.  Huumoriakin sieltä löytyi jos osasi lukea ja aistia, paskaa tietysti tuutin täydeltä ja päin naamaa sitä kaipaaville.  Ja tavalla, joka ei ollut herrasmiesmäistä eikä suotavaa.  Kunniakseen on luettava, että oli oma itsensä.  Ei sortunut nuolemaan kenenkään persettä.  Siihen suoruuteen Parooni von Mullinhem kaatuikin.  Omaan vahvuuteensa.

Kaippa tämä tänne kuuluu  ;D, siis hymy.

Siinä se tuli Winen kirjoittamana. Olen asiasta täsmälleen samaa mieltä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #20 : 9.11.2013 kello on 17:32 »
oman suljetun kerhon,
t.Kaarina
Onhan se oma nurkkaus täällä.

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #21 : 9.11.2013 kello on 17:40 »
Nih, se paskanheittokin ja ilkeily henkilöön käyvästi on riippuvainen asenteesta ja asennoitumisesta. Joku jopa tykkää, kuten Aakku tuossa kertoi oman mielipiteensä, toiset inhoavat ja pelkäävät. Henkilökohtaisesti kuitenkin pidin niitä juttuja siedettävinä, en törkeinä. Mutta jos me aina karkotamme sellaisen 'erilaisen' persoonan niin ennepitkää keskustelu tyrehtyy ja ketään ei kiinnosta lukea hymistelyä. Sitä sietokykyä ja suvaitsevaisuutta minä aina perään, enemmän. 'Ei haukku haavaa tee', ei ainakaan aikuiselle inehmolle. Heikko itse- ja omanarvontunto kyllä tekee, haukustakin!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:35
« Vastaus #22 : 9.11.2013 kello on 17:41 »
Miksi "ykkösen" hyväksyntä on niin vaikeaa ?

Kaikista vaan ei ole "ykköseksi",  se pitäisi vaan hyväksyä.

Mulli on "ylitse muiden" siitä ei liene erimielisyyttä mutta sitä yhtä joka on ylitse muiden ei joukkoon hyväksytä, kateuttako ? 

Sitähän se . . .

Äkyräkin pystyy samaan, on vaan himpan käynny "leiniksi" . . .

Tuolta "tasolta" kuin Mulli "laski/kee" päin pläsiä mitä laski/kee, vastaan on otettava avosylin. Oli/on se sen arvoista, ulosanti mitä mahtavinta.  Kaik' pahakin tuntuu hyvälle kun se oikealla tavalla esiin tuodaan . . .

Oli/on ilo lukea kun hyvän ulosannin omaava antaa "palaa", toista on "epäselvässä" tilassa kirjoitetut sönkötykset . . .

Pojot Mullille . . .

Kyllä tää hilijaseks taas käy kun "väriläiskä" pois "pyyhitään" . . .

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #23 : 9.11.2013 kello on 17:44 »
Tapu tapu tapu ... jne., JT! Onhan täällä viksuja vekottimiakin, thank's God!  Thumb :-*

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #24 : 9.11.2013 kello on 17:49 »
Itsehän hän itsensä tohon tilaa ajoi.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #25 : 9.11.2013 kello on 17:52 »
Mitä ihmettä, olenko havaitsemassa hyväksyntää!

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #26 : 9.11.2013 kello on 17:54 »
Huh..huh... Alkaa mennä ulalle,pitäis puhaltaa peli pokki ! >:(

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:17
« Vastaus #27 : 9.11.2013 kello on 17:57 »
Tämä nyt jo pyörinyt niin pitkään ettei mulla mitään isoa lisättävää ole, mutta mun mielestä hän kyllä ajoittain laittoi alta lipan myös itseään ja älykkäästi sitä paitsi. Itseensä kohdistuva sarkasmi on vaikea taiteen laji, sitä kuitenkin olin huomaavinani ja siitä tykkäsin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #28 : 9.11.2013 kello on 17:58 »
Huh..huh... Alkaa mennä ulalle,pitäis puhaltaa peli pokki ! >:(
Pelipoikki vaan käynyt mikä käynyt,ja sillä selvä! Mitä sitä enää yhden perään itketään!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
« Vastaus #29 : 9.11.2013 kello on 17:58 »
En usko Jari.T että kukaan terve yksilö haluaa nousta toista suuremmaksi ilkeilijäksi, se ei ole himoittu palli. Ymmärtääkseni täällä on älähdetty syystä, ettei kukaan (siis suurin osa) halua moisen ylimieliysyden ja mollaamisen kohteeksi, ja se on kai aika tervettä , noin niin kuin objektiivismmenkin tarkasteltuna.

t.Kaarina