siin kafis oli lämminvesi varaaja. ja ny mull on...
Siis ostit tämän kafin varaajan?
siin kafis oli lämminvesi varaaja. ja ny mull on... Siis ostit tämän kafin varaajan?
Siis ostit tämän kafin varaajan?Piti käydä tarkistamassa asia! Kyllä, tämän kafin joka toppiikisa esittää pääosaa niin sen varaaja on edelleen paikoillaan. Ainankin toistaiseksi onko siitä juttua muualla? Niinku juriihi mainitsi niin toinen foorumi on katollaan nyt. Mahtoi olla tuolla Karavaanari.info missä oli tarinaa tuosta 642 Futuresta. Sivut ei toimi, ainakaan minulla?
Mahtoi olla tuolla Karavaanari.info missä oli tarinaa tuosta 642 Futuresta. Sivut ei toimi, ainakaan minulla?Juu pitkä kertomus oli meillä siellä omasta projektista, sivut eivät vaan toimi enää. Kukahan niitä ylläpiti? Harmittaa itelläkin kun koko kertomus meni siellä. Kuviahan mulla on tallessa omalla koneella, mutta siinä kaikki. ![]() Taasen ollaan edetty "harraste"-hommien parissa. Nyt ollaan taitekohdassa takapää on saavutettu ja koko oikea kylki on saanut uudet Foam-eristeet ja ennen kaikkea uuden RUNGON. Jopa lattian runkorakenteita on korjattu/uusittu tälle oikealle puolelle, sekä eristeitä uusittu osaksi. Samalla on tullut opeteltua uretaanivaahdolla liimaamistakin, pistoolilla homma käy nätisti. Kelit jäähtyivät sen verta, että piti ottaa talviUrsu käyttöön
Ja näyttääpä siltä, että hyvin on tarttunut ja pysyy kanssa Muutama kuvakin on mistä laittaa. Saumat on tilkitty ja jos vaikka loppuviikosta levyä seinään laittaisi. ![]() ![]() ![]() Takaseinän rakosiakin on ursutettu ![]() Voi että tulee siisti ja hyvä!
Luulis tuossa tarkenevan kovemmallakin pakkasella!
amalla on tullut opeteltua uretaanivaahdolla liimaamistakin, pistoolilla homma käy nätisti. Kelit jäähtyivät sen verta, että piti ottaa talviUrsu käyttöön "talviUrsu"? Kehtaatko määrittää tarkemmin mikä aine, mikä nimi, mikä koodi? Kuinka kovaa talvea tuo sietää toimivana?
"talviUrsu"? Kehtaatko määrittää tarkemmin mikä aine, mikä nimi, mikä koodi? Tässä yhden valmistajan tuotetietoa. "talviUrsu"? Kehtaatko määrittää tarkemmin mikä aine, mikä nimi, mikä koodi? Elikkäs. Niinkuin tuossa aikaisemmin olikin jo linkitetty tässähän on kyseessähän ihan rautakaupoissa myytävää perinteistä Uretaanivaahtoa jota voidaan käyttää talvellakin. Merkkinä oli Wurth megamax, mutta luulen jotta jokaisella myynnissä olevalla merkillä on talvi-mallinsa. -10 asteessa on vielä toimivaa, tosin kuivumis aika pitenee muutamaan tuntiin tuossa lämpötilassa. Itse ostin tuollaisen edullisen Uretaani-pistoolin mallia Biltema(hinta ja laatu kohdillaan) ja siihen lisäksi irto suuttimia jolla vaahdon suihkiminen käy siististi ja hallitusti Pullon voi jättää pistooliin kiinni jos ei satu kaikki menemään kerralla, parinkin päivän jälkeen vaahto tulee pistoolista niinkuin olisi vasta käyttänyt eli ei kuivu sen sisälle, siistiä ei voi muutakuin suositella Miten tämä vaahdolla liimaaminen käytännössä tapahtuu? Millä estetään levyjen pullistelut?? Homma edssä keväällä
![]() |