Siellä oli 3 tornia, joista reunimmaisissa portaat ylös ja keskitorniin 150 metriä pitkä riippusilta

En mä kyllä tykännyt siitä Vardöhön menevästä tunnelista, mutta LUNNIN nähdäkseen joutuu ottamaan "riskejä"

|
Siellä oli 3 tornia, joista reunimmaisissa portaat ylös ja keskitorniin 150 metriä pitkä riippusilta ![]() ![]() En mä kyllä tykännyt siitä Vardöhön menevästä tunnelista, mutta LUNNIN nähdäkseen joutuu ottamaan "riskejä" ![]() ![]() Mun olis varmaan paras pysyä turvallisesti kotisohvalla katsomassa luontodokkareita ja matkailuohjelmia! Tuskin uskot itekkään ![]() hui kauhia jos minulle olis noin käynyt en olis oikeesti uskaltanut edes mennä enään edes auton kyytiin ![]() oltiin Mokanissa Gran Ganarialla joskus vuonna papu ja siellä kuljettiin vuoren yli serpettiini tietä ,joka kiemurteli niin hitosti ja paikallisella bussilla oltiin liikkeellä niin kuljetta vaan piti kättä silmien yläpuolella jottei aurinko häikäse silmiä UUH kun pelotti ![]() kultsi sanoi ,että lainaa aurinkolasejaan sille jos näkis paremmin missä tie menee ![]() istuin sitten ikkunan vieressä ja katsoin alas rotkoon jossa oli muutamat henkilöautot suistuneena ja romuina ![]() sanoninkin tyttärelleni ,että siirryn pois tästä paikasta ja hän sanoi ,että tykkäiskin istua ikkunan vieressä päästiin ,kuin päästiinkin perille ja jalat olivat yhtä makaroonia kyllä pelotti lähteä takasin sieltä Puerto Rikoon istuin silmät kiinni koko matkan olipa kaamee kokemus kerrassaan ![]() niin ja kaikki tunnelit kammottaa mutta alan kai niihin tottua pikkuhiljaa kun olaan tuota helsingin motaria sahattu Piorvooseen sen sata kertaa paitsi se pisin tunneli jossa iskee pien paniikinpoikanen kun tuntuu ettei valoa näy olenkaan tunnelin päässä ![]() ja kaiki luolat ne vasta kammottavia ovatkin ![]() Ahvensaaressakin turun saaristossa kun muut menivät sinne luolaan jäin paatin lähelle potkimaan kiviä sen ajaksi että olisin mennyt sinne luolaan muiden mukaan ![]() nyt kun aattelen miten paljon onkaan minul näitä fobioita niin edellelleenkin on lomani just parasta pohjanmaalla ![]() On siellä paikalla kahdesti käyty sen jälkeenkin ja iloisin mielin. ![]() Kyllä ne kolinat ja jutut tulee joskus tuolla Alpeillakin mieleen mutta en anna peloille valtaa, pois ne minusta. Jos antaisin peloille vallan niin olisi paljon jäänyt asioita näkemättä, kokematta ja elämä elämättä. Ajattelen, että useampi meistä kuitenkin kotiin kuolee. Minä olen vähän outo ihminen. Minua ei kyllä nyt saisi laskuvarjo hyppyyn tai vuorilta varjolla liitelemään millään. Ihailen noitakin kovasti ja eihän sitä tiedä vaikka joskus noita kokeilisi, hui. En varmaan uskalla. ![]() ja tupa-autokin alkaa olemaan kunnossa eli saa sitä laitella starttikuntoon ensin tietty Tuuri ,sieltä astimen laittoon (oliko vähä kyrö)ja iltasella Pyhäjoki jatkuu matka ihanan jääkarhun kotia kohden eli Ranualle ![]() sieltä kurvataan Keskisuomeen ja sitten oottakin Kunkku josta matka jatkuu Poriin ja ehkä Raumalle ![]() nämä tiet ovat ainakin muistini mukaan hyviä teitä hurutella Siellä mentiin vuorten yli, ei näy tässä kuvassa. Aika mutkaista ja kaiteita pahemmin ollut.http://youtu.be/8KaS96liYCE Mutta sitten tie jatkuu meren alle... huh huh Tässä vähän tuntumaa miltä homma näyttää ![]() http://youtu.be/3xOUoSqDbqE kuinka pitkä se on kilometreissä tuo tunneli ..... phthyi on oikea ahistuksen paikka ![]() 99 oliko toi se tunneli joka menee sinne Norkappiin ? Juu on se Nordkapin tunneli, n. 7kilometriä pitkä. 99 oliko toi se tunneli joka menee sinne Norkappiin ? Videon pituus oli reilut 8 minuuttia... mulle riitti alku! Sitten tuli turhan pimeää.... ja musiikkikin oli hiukan pahaenteistä! ![]() Kyllä ne pisimmät tunnelit Euroopan turneellakin tuntui pahalta, vaikka ei meren alle tarvinnutkaan mennä. Onneksi niissä oli hyvät opasteet, että kuinka pitkä matka takana ja paljonko vielä jäljellä. Niin, mä vaan istuin mukavasti kyydissä. Mun ajaminen olisi varmaan mennyt epävarmaksi kiemurteluksi laidasta laitaan ![]() |