Ette ehkä tiedä, mutta tuon koko tehtaan tuotanto (Polarit mukaanlukien) olisi Vantaalla ilman erästä juttua
Ja se eräs juttu on ?
Lie täällä muitakin tietämättömiä nuorempia kuin minä.
Tai mikä nuori minä olen, kohtapuoliin 40

Ette ehkä tiedä, mutta tuon koko tehtaan tuotanto (Polarit mukaanlukien) olisi Vantaalla ilman erästä juttua Ja se eräs juttu on ? Lie täällä muitakin tietämättömiä nuorempia kuin minä. Tai mikä nuori minä olen, kohtapuoliin 40 ![]()
Eiköhän sunkin kannattais antaa ajokortti pois ja laittaa teltta Raatteentien muistomerkille No, no. Mikä se kahtaenvaihda, nuin kuohautti. ![]() Varmaan ruottalaiset tarjos paremmat yritystuet ja edulliset tehdasrakennukset, jotta saatiin työpaikkoja Doroteaan.
Varmaan ruottalaiset tarjos paremmat yritystuet ja edulliset tehdasrakennukset, jotta saatiin työpaikkoja Doroteaan.Tähän on selvä taloudellinen syy,Ruotsissa on vaunukulttuuri,(johtuu verotuksesta),kun taas Suomessa on siirtyminen a-autoihin,(tosin nyt sekin meinataan tyrmätä)!!!
Mitä eroa Solikalla ja polarilla. muuta kuin tarrat.
Ja se eräs juttu on ?LAAGA osui aika lähelle. Eli yritystuet. SoliferPolar olisi joutunut pulittamaan niitä Ruotsin valtiolle takaisinpäin. Ja kun he muuttivat sinne niin tukia tuli vain lisää kun työntekijöitäkin. No, no. Mikä se kahtaenvaihda, nuin kuohautti.Ei mua nyt kuohauttanut mitenkään, huvittaa tietämättömien kommentit Mitä eroa Solikalla ja polarilla. muuta kuin tarrat.Eikös sun pitäisi se tietää, asiantuntijakun olet matkailuvaunuissa ja teltoissa + ym tarvikkeissa . Mikäli joskus viitsii tutustua niin huomaa eroja paljonkin, esim Polarilla ei ole alle 2,5m leveitä ja Soliferilla ei ole tosi isoja malleja. Sisustukset on erilaiset jne. En pidä toista toistaan parempana. aattelin laittaa tuohon Polariin kiinteän rappusen ja laittaa kuivauskaapin. Kaikissa kunnon vaunuissa on ne ![]() http://www.solifer.com/media/solifer2012_150dpifin.pdf http://www.polarvagnen.com/fi/ Edit: Valitan myöhäistä vastausta. Piti pari läppäriä korjata välillä ^
Pitää ihan kysyä uteliaana, että onko sun Polar 2,5 metriä leveä? Jos on, niin virtuaalihattua nostan sillä Keski-Euroopassa reissaamisesta. ![]() On
Ei Polar tee kapeampia . Voin lisäksi kertoa että olen kierrellyt tuon levyisellä Solkulla niin Espanjat , Kroatiat , Plitvicet , Provencet jne . Ei se tartte kuin ajaa omalla kaistalla ![]() |