rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.  (Luettu 8574 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.
    « Vastaus #15 : 23.02.2011 kello on 21:26 »
    Karavaanari henki ei synny kalustosta vaan jostain muusta. :-\
    Minä en katso kalustoa vaan henkilöitä kenen kanssa tulee juttuun ja ketä harrastus yhdistää.
    Ei tällä ole mitään tekemistä köyhyyden ja rikkauden kanssa.
    Siis mun mielestä. ::)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
    Vs: Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.
    « Vastaus #16 : 23.02.2011 kello on 21:29 »
    Minä en katso kalustoa vaan henkilöitä kenen kanssa tulee juttuun ja ketä harrastus yhdistää.
    Näin se menee. En laita kalustoa muita varten vaan itseä ja kotiväkeä varten. Muut sitten tykkää tai on tykkäämättä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:32
    « Vastaus #17 : 23.02.2011 kello on 21:32 »
    Edellisen matkailu-autoni rakensin kotimaisen Nalle-Sisun koriin ja alustaan. Mutta nyt kun autoni on tehdastekoinen, niin se, kuin kaikki muutkin kotosuomessa tehdyt on rakennettu ulkomaiselle alustalle. Ymmärrettävistä syistä.  ;)

Niinpä ne on - harvempi taitaa olla Saabin tai Calibran alustalle tehtyjä ;D Ja onko nekään ollu suomalaisia ???

huuto.netissä on muuten Nalle Sisu myynnissä...  kävi mielessä, joutuskohan sinne muuttaan heti, kun vaimo näkisi sen kotipihalla - minusta olisi nätti aihio.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #18 : 23.02.2011 kello on 21:36 »

Juuri näin. Jokainen laittaa kalustoon sen minkä haluaa tai pystyy. Minusta jokaisella on myös oikeus (ja onko velvollisuuskin?) olla pelkkä karavaanari, ei herra eikä narri, eikä muuhunkaan lokeroon kuuluva.

Tuskinpa meillä täällä ketään rikkaita onkaan, ei ne vehkeitään tuunaile itte, jos nyt edes lajia harrastavat.

--------

Ja kyllä oikeasti arvostan sitä, että Höpöttäjä on joskus itte tuollaisen rakentanut, siitä ei ole kysymys.

--------

Ja voihan tän hiekkalaatikkoon laittaa, jos siltä tuntuu. Minusta ei kyllä siellä keskustelukaveria saa.

• Vieras
    « Vastaus #19 : 23.02.2011 kello on 21:48 »
    Voisiko tätä vertailla esim. prätkäkulttuuriin kun tuntuvat siellä olevan kavereita keskenään olipa pyörä minkälainen hyvänsä ja kaikkia auttavat jos on ongelmia.
    Joukossa viihtyvät lääkärit,insinöörit,poliitiko,kaupankassat ja tavan duunarit.Ei niistä nää eroa kun on prätkäkamppeet päällä että mikä mahtaa olla yhteiskunnallinen asema.
    Ei sillä ole mitään väliä kun harrastus on sama. 8)
    Tuskin tätä hiekkalaatikkoon kannattaa laittaa kun mun mielestä kukaan ei kinaa vielä mistään.On vain kysymyksiä ja mielipiteitä asioista  ???

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    « Vastaus #20 : 23.02.2011 kello on 21:53 »
    Kyllä me kaikki ollaan kulkureita, liikutaan sitten minkälaisella ajoneuvolla tahansa. Kukin mieltymystensä mukaan. Osa käyttää leirintäalueita, osa vapaita paikkoja. Jokaisella kuitenkin sama ajatus, päästä pois niistä arkisista ympyröistä ja saada vaihtelua elämään.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:48
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #21 : 23.02.2011 kello on 21:57 »
    Näin se menee. En laita kalustoa muita varten vaan itseä ja kotiväkeä varten. Muut sitten tykkää tai on tykkäämättä.
    Helkkarin hyvin sanottu  :P ::) :o ;D :D ;) :) ja peukku vielä pystyyn kaiken perään

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #22 : 23.02.2011 kello on 22:18 »
    Kuulostaa veljet, siskot karavaanarihengeltä nyt.  :D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #23 : 24.02.2011 kello on 08:33 »
      Olisiko mitään järkeä tämmöselle kokoontumiselle, joka käsittäisi veljet ja sisaret joilla on Suomessa valmistettu matkailuvaunu tai auto. Joko itse värkätty, tuunattu tai tehdastekoinen. Jos olisi kinnostusta sopisi vain ajan ja paikan, vaikka jonkun tapahtuman yhteyteen. Alottaa voisi aivan kevyesti ettei niitä toisaalla mainittuja "Jokuja" tarvitsisi.

...Tämmöstä tuli mieleen...

Tällä tekstillä yritin aikoinaan infon puolella, ei onnistunut silloinkaan. Elikkä pysytään näissä aiheissa mitä nykyään käsitellään.  >:(

P.S. "Mitäs tänään syödään". Syön tänään lounaaksi ja päivälliseksi viimme viikolla tehtyä vihanneskeittoa. Kahvin kanssa laskiaispulla.  ;D

• Vieras
    « Vastaus #24 : 24.02.2011 kello on 09:16 »
    No ei tuonne Mobiliaankaan ollut tungosta infolaisten keskuudessa vaikka osalla olisi kriteerit täyttäneitä autoja ja vaunuja ollutkin. Tuo ajankohta taisi olla hiukka väärä, ihmisillä on muutakin tekemistä kuin katsella autoja ja vaunuja....

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #25 : 24.02.2011 kello on 09:40 »
      Olisiko mitään järkeä tämmöselle kokoontumiselle, joka käsittäisi veljet ja sisaret joilla on Suomessa valmistettu matkailuvaunu tai auto. Joko itse värkätty, tuunattu tai tehdastekoinen. Jos olisi kinnostusta sopisi vain ajan ja paikan, vaikka jonkun tapahtuman yhteyteen. Alottaa voisi aivan kevyesti ettei niitä toisaalla mainittuja "Jokuja" tarvitsisi.

...Tämmöstä tuli mieleen...

Tällä tekstillä yritin aikoinaan infon puolella, ei onnistunut silloinkaan. Elikkä pysytään näissä aiheissa mitä nykyään käsitellään.  >:(

P.S. "Mitäs tänään syödään". Syön tänään lounaaksi ja päivälliseksi viimme viikolla tehtyä vihanneskeittoa. Kahvin kanssa laskiaispulla.  ;D

Sinänsä ymmärrän mitä olet ajamassa takaa. Tuo vaan monessa herättää pahennusta kun suljetaan pois suurin osa tämänkin saitin käyttäjistä.
    Avoimille treffeille on ollut aika hyvin osanottajia ei kuitenkaan niin monta, etteikö kaikki halukkaat olisi mahtunut sekaan.
    Eräällä toisella karavaanarisaitilla munavaunuilijat tapaavat silloin tällöin, merkkitapaaminen. En nyt muista onko niihin tapaamisiin muutkin tervetulleita, muistaakseni on.

Vastakkainasettelu on se mihin useimmat reagoi.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #26 : 24.02.2011 kello on 15:41 »
    älähän ny hikeenny turhan höpöpöttäjä ...
    pistä vaan tuonne tapamiisiin aika paikka ja kelle sen kutsun osoitat ... ja teemahan
    voi olla vaikka mitä  ... ne tulee ketä tulee
    niin tuolla lemilläkin oli ....en mä ainakan suutu , jos en pääse pippaloihis ..
    voinhan järkätä niitä vaikka itse ... teemlla vain juustomakkaran ystävät kokoonnutaan silloin ja siloin
    siellä ja siellä ... ps. pistä myöskin infon puolelle se kutsu  .. kyllä uskon et tulee suomiautoja , kuin vaunujakin ...  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #27 : 24.02.2011 kello on 18:20 »
    Monellako on kotimaassa valmistettu auto tai vaunu. Nämähän on jo sen verran vanhoja, että on enempi "köyhän pojan" kulkimia. Jos sitten vaikka halukkuutta olisi, niin yritettaisi kyhätä jonkinlaisia treffejä. Kokoontuminen voisi olla talven seutuunkin, kun nämä on talvikäyttöön tarkoitettu. Merkkejä löytyy toista kymmentä.  ::)
      Ei ainakaan tuo meikäläisen Fiilis toimi näillä pakkasilla,kun on parivuorokautta kaasulla,pannuhuone muurautuu umpeen,musta-boksi ja kipinämuuntaja,samoin johtojen liitin rimat on yhtä jääkimpaletta,pannu ei toimi silloin !! Mitään ei ole tehtävissä,pannu-tila on niin ahdas,että ei saa pakoputkea rakennettua,kaikki höyryt jää sisälle ja jäätyvät,luukussa on kyllä poisto-ritilä,mutta ei se toimi !! Mutta eipä huolta,en reissaa talvella,ja kotona auto on aina piuhan päässä,!! Että osaavat "suomessakin " tehdä sutta , muute olen tyytyväinen,ei vaan ole talvi-auto !!!  ;D ;D ;D

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.08.2020 kello on 22:15
    « Vastaus #28 : 24.02.2011 kello on 18:30 »
    Vastakkainasettelu? Hohhoijaa...

Harvalle kai tulee mieleen mennä esimerkiksi Lada-kerhon kokoontumisiinkaan vaikka jollain japsilla, mutta ei siinä silti mitään vastakkainasettelua ole. Ja on joku joskus käynytkin, eikä pois ole potkittu.

Jos joka asiasta (enkä minä nyt tarkoita pelkästään tätä aihetta) pitää milloin kenenkin löytää jonkinasteista vastakkainasettelua, niin en minä enää oikeastaan ihmettele, miksi näillä kaikilla kolmella palstalla kirjoittelee vaan vakiotyypit, eikä uusia juurikaan tunnu ilmaantuvan...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:33
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #29 : 24.02.2011 kello on 18:39 »
    Rupea Turhan Höpöttäjä vaan järjestelemään kokoontumista kotimaisille. Jos se on jossain täälläpäin, niin toki olen yrittämässä mukaan. Vaikkei Bürstner todellakaan ole kotimaassa valmistettu.

Tämä aktiivien porukka on niin pieni, että on turha yrittää mitään "muilta kiellettyä" "erikoisryhmien" kokoontumista. Hyvässä lykyssä sinne tulee 2, maks. kolme. Ja jos huonosti käy, niin siellä ei näy kutsujaakaan.

Missäpä tapaamme? Puskatkin käyvät keväämmällä.