Lähdetään nyt aluksi siitä, että ketjussa tiedusteltiin ihmisten mielipiteitä parhaimmista vaunuista ja henkilökohtaisesti varmasti kaikki saa kyseenalaistaa eri merkkejä ja malleja. Mitä sitten tulee tähän kuumaan perunaan, sain kuulla paikalliselta Kabe- kauppiaalta Classic mallien ongelmista. He kertoivat tekevänsä lähes jokaiseen myytyyn Classic malliin takuuremontteja, jotka koskevat muun muassa vuotavia pyöränkoteloita, kalusteiden kiinnityksiä sekä nämä muissakin ilmenneet ulko-ovi ongelmat. Pahoitteluni edelleen etten vastannut Kabe Classic mallia vaunujen aateliksi ja kyseenalaistin kyseisen vaunumallinsarjan. Kuten aiemmin kirjoitin oli edellä mainittu oma mielipiteeni ja toivottavasti tämä helpottaa herrojen mielipahaa. Ja kuten kirjoitin niin olen vaihtamassa vaunuani Kabeen, mutta valitettavasti en Classic sarjaan.
Niin,minä en mielipahaa ainakaan ole tuntenut, muista en tiedä
. Edelleenkin mielenkiinnosta kyselin niitä lisätietoja, kun itselläni ei tiedossa ole mitään Classic mallisarjaa koskevaa laatuongelma tihentymää. Tehdas ei myöskään liene tietoinen/huolissaan edellä esitetystä kalustekiinnitys ongelmista tahi vuotavista pyöräkoteloista (teknisesti yhteneväiset muiden Kabejen kanssa) ainakaan huoltotiedoitetta ei kyseisten asioiden tiimoilta ole vielä laadittu. Siihen en myöskään ota kantaa tällä lisätietojen kyselyllä, onko Kabe aatelinen vai ei. 

Otetaanko kisa puskaparkissa viihtymisessä 

Siis oikeesti.minä haeskelen
vaunua joka kestää kuosissa talven kylmillään ja käytössä sitä voi käyttää reippaammin kuin nukketaloa.
Minulla on nyt ollut kaksi aivan uutta vaunua ja yksi melkein uusi joissa kaikissa on omat hyvät puolensa minun mielestäni.Viimeise