Kahden vuoden sopimus 4euroo kuussa, itse ostin MF-80:n ja hinta oli 75 euroo, takuu kaksi vuotta, joten kannattaa ostaa omaksi.
|
Kahden vuoden sopimus 4euroo kuussa, itse ostin MF-80:n ja hinta oli 75 euroo, takuu kaksi vuotta, joten kannattaa ostaa omaksi.
Kahden vuoden sopimus 4euroo kuussa, itse ostin MF-80:n ja hinta oli 75 euroo, takuu kaksi vuotta, joten kannattaa ostaa omaksi.Mistä ostit? Pitääkö ottaa liittymä kytkynä? Toimiiko Saunalahden liittymällä? Mistä ostit? Raision Myllyn Dna myymälästä ostin, itselläni oli liittymä jo ennestään, mutta eivät kyselleet liittymästä mitään. Saunalahden toiminnasta ei itselläni ole tietoa.
Mistä ostit?Jos ostaa liittymän mukana,lukittu DNA :lle sopimus ajaksi,!!! Meillä on vaunussakin ADSL-purkki WLANilla, jossa USB-portissa lyhyen jatkon päässä mokkula DNA:n kortilla. Toimii täydellisesti omien & lasten wlan-yhteyttä tarvitsevilla laitteilla.
Ilman tuota lyhyttä USB-jatkojohtoa ei mokkula kokemusperäisesti toimi kunnolla vaan yhteys katkeilee. Kännykän WLAN Joiku -softalla luo vain ad-hoc WLANin, joita ainakaan Android-laitteet eivät vielä osaa käyttää. ADSL-purkki luo 'aidon' staattisen WLANin, jota kaikki laitteet ymmärtävät. Luonnollisesti käytämme maksettuja avoimia WLAN-verkkoja leirintäalueilla, jos sellainen löytyy ja yhteys toimii pätkinmättä kohtuullisella nopeudella.
Minulla on MF-60 ikkunalaudalla,oma,mukana tullut laturi pistorasiassa,ei mitään "piuhoja" koneeseen,nopeus 4,7M !!Ja viisi tuntia toimii omalla akulla !!
Kiitos kaikille apua antaneille. Täytyy laittaa ostoilmoitus jos jollakulla olis edukas käyttetty härpäke mulle.
http://dx.com/p/ac30-3g-802-11-b-g-wi-fi-wireless-router-black-107191
Eikö tuossa olisi aika hyvä laite? Toimisiko tuollainen Suomessa?
http://dx.com/p/zte-mf61-t-mobile-4g-gsm-mobile-hotspot-ieee-802-11b-g-n-wireless-wi-fi-router-black-147187 Toimisiko tuollainen Suomessa? Toimii, mutta mielestäni on sama kuin MF60. Näyttää puuttuvan 3G 900 Mhz ,eli ei tee mitiä
![]() Minulla on MF-60 ikkunalaudalla,oma,mukana tullut laturi pistorasiassa,ei mitään "piuhoja" koneeseen,nopeus 4,7M !!Ja viisi tuntia toimii omalla akulla !! Usb-piuhalla latausta ajattelin käyttää as-autossa, jossa läppäri latautuu 12v laturilla. Ladattuna ei tosiaan tarvitse olla läppärissä kiinni. Toimisiko tuollainen Suomessa? Speksien mukaan miksei 3G, mutta 4G ei taida toimia tuolla. |