Miten saa Windowssin XP:n auki (vanha kone) Kun on unohtanut käyttäjätunnuksen ja salasanan?Taitaa olla vaikeaa,eläkkeelle jäänyt!!
Eli miten voi kirjautua esim. vieraana käyttäjänä?
Kaikki on unohtunut
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Miten saa Windowssin XP:n auki (vanha kone) Kun on unohtanut käyttäjätunnuksen ja salasanan?Taitaa olla vaikeaa,eläkkeelle jäänyt!! Toimita mulle, avaan 3 minuutissa
![]()
Toimita mulle, avaan 3 minuutissa Tiedän että asiansa osaava avaa sen parissa minuutissa Ei ne tietokonehuollossa salasanoja kysele ![]() Avaa windows vikasietotilaan. Paina heti koneen käynnistyessa f8 painiketta ja valitse sieltä vikasietotila. Vikatilassa ei kysellä salasanoja ja sieltä voit vaihtaa tunnuksia.
Avaa windows vikasietotilaan. Paina heti koneen käynnistyessa f8 painiketta ja valitse sieltä vikasietotila. Vikatilassa ei kysellä salasanoja ja sieltä voit vaihtaa tunnuksia. Näin tein kun oikein muistelin. Jäljillä ollaan ja eiköhän se siitä aukea Piti vaan järjestelmänvalvoja na sieltä kirjautua niin pääsi luomaan uuden salasanan ![]() Itse käytän ohjelmanpätkää, sillä rompulla voi tehdä kaikkea muutakin
Sivuja: [1] Siirry ylös
|