MF-60 tai MF-80, toimii hienosti !!
|
MF-60 tai MF-80, toimii hienosti !!
Kännykällä, laitat kännyn tukiasemaksi ja käytät kännykän nettiä. Sehän ei maksa yhtään ylimääräistä jos on älypuhelin jo talossa.
MF-60 tai MF-80, toimii hienosti !! Minä suosittelen myös Perho-ukon ehdotusta, jos alueella on toimiva 3G-verkko. MF60 toimii mulla melko vähin ongelmin. Ei ole kännykkää jossa olisi netti,mutta miten tuo pikkuinen sim kortti toimii noissa mf:ssä ??
Laajakaista liittymä!!
Ei ole kännykkää jossa olisi netti,mutta miten tuo pikkuinen sim kortti toimii noissa mf:ssä ?? Hyvin se pelaa. Kun hakee sen netin sieltä kaupasta sim-kortin kera, niin jo toimii ![]() Jos sulla ei oo nettiä kännyssä, sinulla lienee tosiaan laajakaista - siitähän saa hyvän langattoman noin neljälläkympillä, kun vaihtaa Wlan modeemin johdon nokkaan. Niin onhan mulla jo tässä ipadissa laajakaistayhteys mutta miten hyödyntää jo olemassa olevaa microsimiä. Ipad toimisi sitten wi-Fi nä mokkulan langattomassa verkossa. Mutta käykö tuo mikrosimi mokkulaan?
Niin onhan mulla jo tässä ipadissa laajakaistayhteys mutta miten hyödyntää jo olemassa olevaa microsimiä. Ipad toimisi sitten wi-Fi nä mokkulan langattomassa verkossa. Mutta käykö tuo mikrosimi mokkulaan?Empä osaa sanoa,onhan täällä "viisaimpiakin" neuvomaan,sorry!! Pitää varmaan hommata joku tuon kaltainen adapteri
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/44725/ctvbc/Muvit-microSIM-adapteri Niin onhan mulla jo tässä ipadissa laajakaistayhteys mutta miten hyödyntää jo olemassa olevaa microsimiä. Ipad toimisi sitten wi-Fi nä mokkulan langattomassa verkossa. Mutta käykö tuo mikrosimi mokkulaan? Onko iPadin lisäksi muitakin tietokoneita? Jos on, voit laittaa mokkulan ja tuon mikrosimin tietokoneeseen ja liittyä mokkulan avulla luotuun langattomaan verkkoon iPadilla Wi-Fin kautta. Mokkulasta riippuen voit tarvita adapterin, kuten yllä mainittu. Pitäisi saada.langatonverkk o huusholliin. Laitteena on ipad ja siinähän on se mikro simkortti. Mikä olisi se halvin ja helpoin tapa toteuttaa tuo? Kun Tuo ipadi herjaa yli 50 mt ohjelmista että koneen täytyy olla wi-fi yhteydessä ennenkuin se suostuu lataamaan niitä.Mää en ole oikein ymmärtänyt tuota wifi vaatimusta. Lumia herjaa samalla tavalla. Pyytää hakeutumaan wifi verkkoon, eikä suostu muuten lataamaan esimerkiksi karttoja. Sinänsä hölmöä, koska tässä Lumiassa on nopea 4G yhteys tarvittaessa. Voin kuitenkin laittaa toisen kännykän jakamaan dataa ja imuroida sitä kautta tosin hitaammalla yhteydellä tarvittavat kartat tähän Lumiaan. Samoin tämä Lumia, joka ei suostu imuroimaan isoja tiedostoja, niin kuitenkin jakaa dataa auliisti vaikkapa läppäriin. Silloin ei ole mitään rajoituksia. Sitä en tiedä saako iPadista ja läppäristä ylipäätänsä jaettua dataa toisiin laitteisiin, vai onko se mahdollista vain kännyköillä ja noilla MF-60 tapaisilla laitteilla. Mulla on asuntovaunussa tuo MF-60 ja se on toiminut hyvin ympäri suomea. Ja monella läppärillä samanaikaisesti
Voi myös ostaa 'ihan tavallisen mokkulan'. Tökkää sen langattoman reitittimen kylkeen ja taas kuso kulkee ympäri taloa. Siihen reitittimeen voi sitten liittää laitteita myös verkkokaapelilla.
Tuon MF-60:n ja MF-80:n voi liittää myös yhteen koneeseen usb-piuhalla, jolloin se latautuu tietokoneen kautta ja lisäksi voidaan liittää muita koneita langattomasti.
|