Nyt on asian tuntijat varmaankin tuutimassa, kun ei kukaan kommentoi. Ymmärtääkseni on olemassa semmonen vastaanotin, kun siihen soittaa, niin silloin se ohjaa releen vetämään ja sitten releen kautta pannulle ohjaus. 

|
Nyt on asian tuntijat varmaankin tuutimassa, kun ei kukaan kommentoi. Ymmärtääkseni on olemassa semmonen vastaanotin, kun siihen soittaa, niin silloin se ohjaa releen vetämään ja sitten releen kautta pannulle ohjaus.
![]() Olen itse aloittanut jo kyselyn samantapaisesta systeemistä.Mutta mulla tosin on käytössä jäykkäsähkö.
http://karavaanari.org/index.php/topic,637.msg8073.html#msg8073 Seuraile tuota. Niin, noilla kaikilla ei saa kaasupuolta starttaamaan. Siellä JUSHI:n linkissä lisätietoa
No oikeastaan olisi tarkoitus kysyä semmoista ,että onko jollain tiedossa tai taitoa, miten saisi kätevästi auton lämpiämään, jos ei ole sähköä saatavilla, eli kaasu lämmitys päälle ilman että tarvii olla jonkun painamassa primuksen on/off kytkintä fyysisesti? Eikö siinä Primuksessa ole viikkokelloa jolla sen saa päälle haluttuun aikaan? Eikö siinä Primuksessa ole viikkokelloa jolla sen saa päälle haluttuun aikaan?
Arvaa olisinko kysymyksen heittänyt jos olisi kello.. ![]() Eikö siinä Primuksessa ole viikkokelloa jolla sen saa päälle haluttuun aikaan? Eipä siitä kellosta ole paljon hyötyä, jos on epäsäännölliset vaunulla käynnit, kuten minulla. Eipä siitä kellosta ole paljon hyötyä, jos on epäsäännölliset vaunulla käynnit, kuten minulla. No eipä tietenkään silloin. Tuli vain mieleen, jos vaunulla käydään viikottain. No niin tässä lisää tietoa asiasta, josta lähdin ensin kysymään. Muutamalta elekrtoalan ihmiseltä kyselleenä sain semmoisia vastauksia kuten ..ovat rakentaneet gsm kännykästä kyseisen laitteen, ei kuulemma kovin vaikea homma? Tässä yksi markkinoilla oleva joka toimii 12v mutta hintava mielestäni. http://www.celotron.com/new/indexsf.htm Lisätietoa pukkaa asiasta ajoittain s-postiin,mutta ajattelin laittaa tähän väliaika tietoa. No oikeastaan olisi tarkoitus kysyä semmoista ,että onko jollain tiedossa tai taitoa, miten saisi kätevästi auton lämpiämään, jos ei ole sähköä saatavilla, eli kaasu lämmitys päälle ilman että tarvii olla jonkun painamassa primuksen on/off kytkintä fyysisesti? Nyt kun luin tekstisi tarkkaan niin huomasin, että sinulla on ilmeisesti Aquaflex-lämmitin. Empä ole tuota koskaan ajatellut Aquaflexin suhteen. Nyt on pöydällä yksi pannu niin voinkin hieman tutkia tuota asiaa. Nyt kun luin tekstisi tarkkaan niin huomasin, että sinulla on ilmeisesti Aquaflex-lämmitin. Empä ole tuota koskaan ajatellut Aquaflexin suhteen. Nyt on pöydällä yksi pannu niin voinkin hieman tutkia tuota asiaa. -Niin muuten onkin Aguaflex, toivottavasti tuo ei johtanut kenenkään ajatusta asiasta hakoteille..! Edit: lainaus korjattu, Ylläpito -Niin muuten onkin Aguaflex, toivottavasti tuo ei johtanut kenenkään ajatusta asiasta hakoteille..! Ei johda, mietin sitä vaan, että mihin kaukokäynnistys Aquaflexissä kytketään, mutta taisi jo selvitä minulle. ![]() Ei johda, mietin sitä vaan, että mihin kaukokäynnistys Aquaflexissä kytketään, mutta taisi jo selvitä minulle.
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastausta..jos tuo asia ratkeaa. Kännyköistä taisi mainita joka niitä oli rakennellut, merkin ja mallinkin mutta ei kai se ole ongelma vaikka en niitä muista. Aquaflexin osalta kytkentä on selvä, mutta se mitä kaukokäynnistystä haluaa käyttää tai tehdä itse on toinen juttu. Toivottavasti ei mennyt ohi aiheen.
![]() Aquaflexin osalta kytkentä on selvä, mutta se mitä kaukokäynnistystä haluaa käyttää tai tehdä itse on toinen juttu. Toivottavasti ei mennyt ohi aiheen.
-Tuosta kaukokäynnistyksest ä..itse olin vain ajatuksissa jumittunut kännykkään, kun en muusta ymmärrä. Näissä elektroonisissa asioissa ymmärrykseni on samaa tasoa, kuin sian ymmärrys pohjantähdestä. -Eli jos haluan auton lämpimäksi vaivattomasti niin soitto no:xxx ja naks, lämmitys alkas. -Kaavat ja ohjeet tee se itse miehelle, olis kova sana. |