rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ärsytyskynnys  (Luettu 10803 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Ärsytyskynnys
« Vastaus #45 : 15.01.2013 kello on 09:24 »
Vaalivalvojaisissa sanojen "päässyt läpi" hokeminen.  >:(
  Mistä????? ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:23.06.2024 kello on 12:59
  • Kulkija
Vs: Ärsytyskynnys
« Vastaus #46 : 15.01.2013 kello on 09:37 »
No siihen tapaanhan ne selostajat hoki, jotta "mauri pekkarinen näyttää päässeen Keski-Suomesta läpi" jne. Sama niin eduskunta- kuin kunnallisvaalienkin tuloksia ennustellessa. Ja juuri koskaan eivät ole osanneet ennustaa lopullista tulosta ennakkoäänien tai ensin tulevien tulosten perusteella, kun eri puolueiden kannattajien äänestyskäyttäytymi nen on niin erilaista.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:42
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Ärsytyskynnys
« Vastaus #47 : 15.01.2013 kello on 09:56 »
Itsellä on helppoa, kun tämä selain automaattisesti tarkistaa tekstin kirotusvirheiden varalta 8)

Ja selainhan on Tulikettu varustettuna jollakin lisäosalla. Viisaammat hakekoot, tai muistakoot,  lisätiedot tuosta lisäosasta.

Se on hyvä. Suosittelen, jos haluaa kirjoittaa lähes virheettömästi.  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:48
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Ärsytyskynnys
« Vastaus #48 : 15.01.2013 kello on 10:25 »
Minua ärsyttää se kun katsoo TV:n säätiedotusta. "Paikoin" sanan käyttö yhdessä tiedotuksessa ei ole rikkoontunut pitkään aikaan. Kaksitoista kertaa on tähän mennessä enari, Mette muistaakseni johtaa.  ;D ;D
                 ...Hymiökin sen kertoo kuinka ärsyttää...

Tai " Laajoilla alueilla " !  Missä Suomessa on laajat alueet ?  Pohjanmaalla kyllä, mutta ei sielläkään aina voi pakkasta olla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:23.06.2024 kello on 12:59
  • Kulkija
Vs: Ärsytyskynnys
« Vastaus #49 : 15.01.2013 kello on 10:30 »
Tai " Laajoilla alueilla " !  Missä Suomessa on laajat alueet ?  Pohjanmaalla kyllä, mutta ei sielläkään aina voi pakkasta olla.

Kyllä minua harmittaisi asua esimerkiksi Pyhäjärvellä. Kun ei tiedä, onko sitä Itä- vai Länsi-Suomessa, Etelä- vai Pohjois-Suomessa, kun sellaisia raakoja rajanvetoja säätytöt ja -pojat käyttää. Saattaa olla etelässä pakkasta 5-10 astetta, pohjoisessa 15-20. Mietippä siinä, mitä sinulla on.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:20.06.2024 kello on 20:02
Vs: Ärsytyskynnys
« Vastaus #50 : 15.01.2013 kello on 11:08 »
Entäs tori-ilmoitukset: Myydään perua ja muikkua !!!!!!
Noi kuuluukin torille.

  • Vieras
  • Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #51 : 15.01.2013 kello on 11:16 »
    Mua ärsyttää noissa sp-osoitteissa mielestäni aivan turha pisteiden käyttö, olen kysellyt nörteiltä niiden merkitystä, en ole saanut järjellistä vastausta.  Esim. joulu.pukki@......., miksei joulupukki@......, kun kuitenkin kyseessä on yhdyssana, eikä kaipaa mitään välipisteitä.  Älköön kukaan väittäkö. että se selkiyttää, kun se vain hämmentää ja sotkee.
    Viimeksi törmäsin tähän eilen radiossa, joku Tarja Närhin musiikkiohjelma ja sen sp-osoite (yhdyssana ja piste tungettu väliin).
    Voi ittu kuitennii.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 12:45
    • 1299XX
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #52 : 15.01.2013 kello on 11:39 »
    Muuten asiasta toiseen! Vieläkö on Suomi24 sähköposti osoitteessa varoitus  viruksesta,en pääse sinne,heti tulee teksti,sivusto ei ole turvallinen,älä avaa!!! Sorry! tuli väärään osioon !!!

    Ja Sipulle kans vinkkinä et hankkikaa joku muu posti, esim. gmail.com. On toiminut mulla ainakin jo vuosia ilman ongelmia.  :)

    sanos muuta
    itsekkin samaa ihmettelen
    vaikka samaista myytävää saiskin kaupasta -50%
    ps. ja tarkotan tällä sitten noita kommentteja
    naamakirjankirpiksi ltä
    Kyllä mä ainakin tunnustan huomauttaneeni joskus hinnasta. Viimeksi neuvoin vaan nätisti googlettamaan ja miettimään onko hinta kohdallaan. (Myi 8€:n tyynyä hintaan 20€. Pudotti hinnan 10€ ja heti meni kaupaksi)
    Mun mielestä asiallinen huomautus on ihan ok, sillä aina ei myyjällä ole mitään käsitystä tuotteen hinnasta/arvosta.
    Joku myi just useamman vuoden vanhaa naulakko 80€:n hintaa kun samanlainen uusi maksaa 49,90€. Muistanpa sellasenkin kun joku myi jotain Arabian juttua ihan muutamalla eurolla kun niitä yleensä myytiin yli 100€:n hintaan ja sillonkin huomautettiin et älä nyt vaan noin halvalla myy.

    Mutta juu, muakin ärsyttää ne ASIATTOMAT kommentit noilla naamakirppiksillä. Samoin kun se et jos ei ekassa kommentissaan huomaa varata tuotetta ja kyselee vaan lisätietoja niin ihan varmana sen joku varaa ja ostaa nenän edestä..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:41
    • viva la France
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #53 : 15.01.2013 kello on 12:07 »
    Mua ärsyttää noissa sp-osoitteissa mielestäni aivan turha pisteiden käyttö, olen kysellyt nörteiltä niiden merkitystä, en ole saanut järjellistä vastausta.  Esim. joulu.pukki@......., miksei joulupukki@......, kun kuitenkin kyseessä on yhdyssana, eikä kaipaa mitään välipisteitä.  Älköön kukaan väittäkö. että se selkiyttää, kun se vain hämmentää ja sotkee.
    Viimeksi törmäsin tähän eilen radiossa, joku Tarja Närhin musiikkiohjelma ja sen sp-osoite (yhdyssana ja piste tungettu väliin).
    Voi ittu kuitennii.

    Nuissa ongelma on usein se, että se yhdys.sana ilman pilkku, pistettä. tai muuta on jo varattu

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:35
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #54 : 15.01.2013 kello on 12:23 »
    Yksi ärsyttävä on myös itsetuntoaan pönkittävät ja tärkeyttään korostavat akat, joilla on kaksi sukunimeä.  ...Helena Hyöppinen-Heiskanen...  ::)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 12:45
    • 1299XX
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #55 : 15.01.2013 kello on 12:27 »
    ^ Ja kaiken huippuna kolme-tai jopa neljäosaiset.. Isän naapurissa asui rouva, jonka sukunimi oli Huhta-aho-Jylhä..
    Tai kun etunimikin on kaksi osainen mm. Heini-Marjukka Pääkkö-Mäkelä..

    Ai kauheeta, kohta alkaa ärsyttää kun näitä ärsyttävia juttuja on niin paljon mitkä itseä ärsyttää  ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #56 : 15.01.2013 kello on 12:31 »
    Yksi ärsyttävä on myös itsetuntoaan pönkittävät ja tärkeyttään korostavat akat, joilla on kaksi sukunimeä.  ...Helena Hyöppinen-Heiskanen...  ::)

    Marjatta Heijari-Jortikka

  • Vieras
  • Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #57 : 15.01.2013 kello on 12:36 »
    Ai kauheeta, kohta alkaa ärsyttää kun näitä ärsyttävia juttuja on niin paljon mitkä itseä ärsyttää  ;D

     ;D

    Olen koettanut vain nopeasti oikolukea etten itse innostu aiheesta.  ;D ;D

    Mulla kun on orggi aukeaa aina tuoreimmilla niin väkisin näkee.

    No niin nythän se iski itsellenikin tämä ketju ahdistamaan, tänään ärsyttää se että olen laittanut vaihtotarjouksen henkilöautosta kymmenelle eri liikkeelle sähköpostitse ja vasta kolme on vastannut...ei kai tässä nyt sitten kiire pitäisi olla mutta ärsyttää.   :(

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:35
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #58 : 15.01.2013 kello on 12:39 »
    Marjatta Heijari-Jortikka

    Aikoinaan kun tämä kaksi osainen tuli "muotiin". Työpaikan juoksutyttö muutti sukunimensä heti kaksi osaiseksi. Kaveri soitti hänelle, tyttö vastasi uudella sukunimellään. Anteeksi kuka... Muutaman kerran jälkeen kaveri sanoi:  Päätä jo ...tana kumpi siellä on.  ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Ärsytyskynnys
    « Vastaus #59 : 15.01.2013 kello on 14:08 »
    Marjatta Heijari-Jortikka
    Joo mute..noi kyl tosiaan ärrrsyttää..Matkiks el ku olin ja joutus tosipal kirjottamaan nimiä..voi luoja! mitä nimihirwiöit ihmiset ovatkaan itselleen ottaneet..ei riittäny osoiteviivat.. Tyyliin; Marja-Liisa Lehtinen-kumpulainen osoite: Pokamiehenpolku ...(nimi siis täysin keksitty  ::) )