Siellä blogissa tuota voinee jatkaa.
Siellä blogissa tuota voinee jatkaa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Siellä blogissa tuota voinee jatkaa. ![]() No ehkä mä luin sitten rivien välistä, mä teen sitä aika usein. Jokainen kun kattelee omat rivien välinsä ennenkuin lähettää, niin hyvä on. Mikäs viesti se tästäkin ketjusta oli politiikkaa tehdä, juurikin puoluepolitiikkaa. Vaan mitäs vähistä, ei tässä Ahvenanmaan pitäisi foorumia mullistaa. Hyvä reissukohde, mitähän tuonne maksaa nykyään lauttaliput... Vaan mitäs vähistä, ei tässä Ahvenanmaan pitäisi foorumia mullistaa. Hyvä reissukohde, mitähän tuonne maksaa nykyään lauttaliput... Eiks sinne pääse vieläkin saaristolautoilla ilman rahaa? Ei vaan, siellä on niin paljon punkkeja, ettei sinne enää oikein voi mennä...
![]()
Kyllä Leikkisuomalaisten, eli Ruotsin ahvenanmaalaisten passoo. Sieltä tulee nyt helekutin hyviä omenoita kauppoihin, minäkin syönyt jo monta kiloa.Pieniä ja koviahan nuo ovat !!!
Pieniä ja koviahan nuo ovat !!! Mitähän ne Perho-Ukolle on myyneet. Just söin viimmeisen, suun myötäinen oli. Emäntä niitä on ostanut, kun sen työpaikan talossa on K-kauppa (lue kulakki kauppa). Minä käyn vain Liiterissä ja Puuilossa. ![]()
Mitähän ne Perho-Ukolle on myyneet. Just söin viimmeisen, suun myötäinen oli. Emäntä niitä on ostanut, kun sen työpaikan talossa on K-kauppa (lue kulakki kauppa). Minä käyn vain Liiterissä ja Puuilossa.No..Sellaisia tomaatin kokoisia !! Sivuja: [1] Siirry ylös
|