Kannattaa lukea! http://hypnologia.com/lehdet/0801/terveytta081.html?keepThis=true&TB_iframe=true&height=600&width=800Kyllä se taas onni potkas merenrannalla asuvia
Toista se on täälä Keski-Suomessa jossa ei ole kuin suolaamattomia järviä 
Kannattaa lukea! http://hypnologia.com/lehdet/0801/terveytta081.html?keepThis=true&TB_iframe=true&height=600&width=800Kyllä se taas onni potkas merenrannalla asuvia Toista se on täälä Keski-Suomessa jossa ei ole kuin suolaamattomia järviä ![]() Kyllä se taas onni potkas merenrannalla asuvia Hahaa nauran kippuras ![]() Ripa saat tulla ihan milloin vaan juomaan tuota suolavettä tuolta merenpoukamasta ![]() -5 kg Wautsi Ipsu ! hienoa loistavaa mahtavaa nyt voit hemmotella itseäsi vaikka hyvällä musiikilla tai leffalla ![]() minulla ei ole mennyt , kuin vasta sen - 4.5 kg Puntarilla en ole vähään aikaan käynyt. Mutta toissapäivänä, kun poikkesin kahville työaikaisen partnerin tukikohtaan, kysyivät jo ovella että miksi olet noin laihtunut. Eilen sitten autokauppiaan luona takuukorjauksia/muutoksia tehnyt asentaja totesi, että taidat olla laihtunut, kun Kaben pusero mahtuu kiinni.
Puntarilla en ole vähään aikaan käynyt. Mutta toissapäivänä, kun poikkesin kahville työaikaisen partnerin tukikohtaan, kysyivät jo ovella että miksi olet noin laihtunut. Eilen sitten autokauppiaan luona takuukorjauksia/muutoksia tehnyt asentaja totesi, että taidat olla laihtunut, kun Kaben pusero mahtuu kiinni. Saanko ottaa osaa keskusteluun vaikka en ringissänne olekkaan..
![]() Tässä hiljaa muuttanut ruoka tottumuksisani..mit ään aloitus pv en laittanut ylös mutta jokusen aikaa olen näillä uusilla tottumuksilla elänyt. lähtö paino oli 96,5Kg, puntarissa kävin viikko sitten enkä nyt halua punnita uudelleen joten siinä uskossa elän kun paino näytti olevan 92,4 että ales päin menen, jos samaa kaavaa mennään niin tuonne -5kg kun putois niin hyvä olisi. Saanko ottaa osaa keskusteluun vaikka en ringissänne olekkaan.. No nythän sitä ringissä ollaan, rinkiin pääsee ilmoittautumalla tänne ja avot. ![]() Itse olen nyt ollut ringissä pari viikkoa ja paino on tippunut 3 kiloa mutta jos ottaa huomioon vuoden eka päivän punnituksen niin sieltä ollaan kevennytty kaikkiaan 6 kg. Hienoa Lmc ja Ihaa
loistavaa kerrassaan mulla on nyt jumitus menossa mutta kunhan huomenna menen hampaan poistoon saattaa olla ,että ei ihan heti voi syödä kuin jotain keittoja niin joskos se alkais taas tippumaan ![]() Kyllä se tippuu, kun syö vähemmän mitä kuluttaa
Olisinkohan minä otsikon mukaan käänteinen tapaus,paino noussut talven mittaan 10kg !!!!!
![]() No jonnekkin ne meidän kadonnet kilot on menneet
![]() Olisinkohan minä otsikon mukaan käänteinen tapaus,paino noussut talven mittaan 10kg !!!!! No jonnekkin ne meidän kadonnet kilot on menneet ![]() |