rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: LAIHDUTUSRINKI  (Luettu 38891 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: LAIHDUTUSRINKI
« Vastaus #150 : 31.01.2013 kello on 11:42 »
Hee, hee. Me sipun kanssa ollaan samaa mieltä ja vielä kavereita. Nyt en ota kuuasioita esille. Vaikka ottaisinkin, siitä huolimatta kavereita.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #151 : 31.01.2013 kello on 12:29 »
Kun en muista kauanko meni. 90-luvulla pudotin tuon 15 kiloa vähentämällä ruokaa ja lisäämällä liikuntaa. Siis söin ihan samoja ruokia kuin ennenkin, mutta vähemmän.

Itse asiassa, en ymmärrä, miten laihdutaan näkemättä nälkää? Josku pahimman näläntunteen aikana, söin omenan tai muun hedelmän. Mutta homma toimi.
Thumb Näihän se menee eikä tartte ostella mitään laihutuspaketteja ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
« Vastaus #152 : 31.01.2013 kello on 13:08 »
Thumb Näihän se menee eikä tartte ostella mitään laihutuspaketteja ;D
No tota..kun on ahmimishäiriöinen, sokeriaddikti, hieman viinaan menevä jne jne mitkä ovat nämä läskit tuonut niin ryhmän tuki on todella tärkeä ruodussa pysymiselle.
Ihan sama, että miksi poltat tupakkaa..lopeta! Se on ihan helppoa. Stumppaa vaan tupakan ja se on siin...Ei se vaan ole aina helppoa tuo ruuan vähentäminen.

Ihmettelen ihmisiä jotka juurikin paasaavat tuosta kuinka helppoa on syädä vähemän ku kuluttaa. Monet jotka niin hehkuttaa..ihmettel en et miks niillä on sitä ylipainoa? Miksi niiden täytyy laihduttaa? No..syynsä kullakin.
Itte oon lähtenyt tähän E L Ä M Ä N T A P A M U U T O K S E E N lähinnä siksi, kun on helvetin huono olo ollut. Likimain masennukseen asti voin viime kesänä huonosti. Korkea verenpaine..siihen halusin muutosta, en halua syödä mitään pillereitä..enkä nyt syökkään ja vp on tosihyvä. Suoliston hyvinvointi on koko kropan hyvinvoinnin perusta. Syön puhtaita, hyviä holistisia ruokia.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #153 : 31.01.2013 kello on 13:21 »
Hee, hee. Me sipun kanssa ollaan samaa mieltä ja vielä kavereita. Nyt en ota kuuasioita esille. Vaikka ottaisinkin, siitä huolimatta kavereita.  Thumb

jeps jeps  Thumb ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #154 : 31.01.2013 kello on 13:29 »
No tota..kun on ahmimishäiriöinen, sokeriaddikti, hieman viinaan menevä jne jne mitkä ovat nämä läskit tuonut niin ryhmän tuki on todella tärkeä ruodussa pysymiselle.
Ihan sama, että miksi poltat tupakkaa..lopeta! Se on ihan helppoa. Stumppaa vaan tupakan ja se on siin...Ei se vaan ole aina helppoa tuo ruuan vähentäminen.

Ihmettelen ihmisiä jotka juurikin paasaavat tuosta kuinka helppoa on syädä vähemän ku kuluttaa. Monet jotka niin hehkuttaa..ihmettel en et miks niillä on sitä ylipainoa? Miksi niiden täytyy laihduttaa? No..syynsä kullakin.
Itte oon lähtenyt tähän E L Ä M Ä N T A P A M U U T O K S E E N lähinnä siksi, kun on helvetin huono olo ollut. Likimain masennukseen asti voin viime kesänä huonosti. Korkea verenpaine..siihen halusin muutosta, en halua syödä mitään pillereitä..enkä nyt syökkään ja vp on tosihyvä. Suoliston hyvinvointi on koko kropan hyvinvoinnin perusta. Syön puhtaita, hyviä holistisia ruokia.

niin se on
jos vatta voi hyvin
niin itsekkin  voip hyvin
itselle sopii ainakin paremmin kaik valkonen liha
kuin myöskin sokerittomat ja vehnäjauhottomat tuotteet
vatsa suorastaan kiittää ruisleivästä 
kuin jos jonkun ransakpullan tai muutaman siivun söis
niin jo on huono olo 
eihän se hyvän olon tunne tarvitse muuta
kuin kuunneella, et  mikä sinne masuun on hyväksi
kyllä se kertoo ,kun han osaa kuunnella :)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #155 : 31.01.2013 kello on 13:42 »
Mutta kaikesta huolimatta,niin kohta uimaan ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:32
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #156 : 31.01.2013 kello on 13:57 »
Mutta kaikesta huolimatta,niin kohta uimaan ;D

Thumb  Thumb  Thumb

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #157 : 31.01.2013 kello on 15:48 »
Just,just takana 45min tehokasta uintia kroppaa kuunnellen ja  varsinkin pumppua :)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #158 : 31.01.2013 kello on 16:34 »
Just,just takana 45min tehokasta uintia kroppaa kuunnellen ja  varsinkin pumppua :)

Thumb ihanaa Risto  :-*
just söin lautasellisen broiskukeittoa
jonka tein taas kirkkaaseenliemeen
taidan olla koukussa tuohon keittoon
se vaan on niin hyvää
laitoin paljon selleriä,sipuleita ,juureksia ,pattaattia ei perunaa
mausteita ja tykkään tuosta yksikyntisestä valkosipulist
on niin näppärä käyttää ruokaan , kuin ruokaan
ja tietty persillijaa ja purjoa
eikä tuottanut tuskaakaan syödä se lautasellinen
tosin ilman leippää
nooh kyllä siihenkin tottuu 
jälkkäriä en nyt just syönyt
mutta jossain vaiheessa omppu menee kiduksiin
ei tässä muuta ole hmm vaikeaa ,kuin vaan muistaa syödä
säännöllisesti   se kun on kaiken alku ja juuri  :)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #159 : 31.01.2013 kello on 17:02 »
Kyllä se vaan on "pakko" harrasta nyt ja jatkossa,kun sai toisen mahdollisuuden ja itsehän tämä on aiheutettu ja itse korjattava tilanne taas hyvälle mallille :) ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:50
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #160 : 31.01.2013 kello on 17:05 »
Kahdessa viikossa lähti reilu kaks kiloa.Sitten 13 päivä tammikuuta olin koiraa ulkoiluttamassa ja poltin tupakkaa joka oli askin viimeinen.Sain siinä ajatuksen että tämä riittää mun osalta nyt!Siihen olen nyt keskittynyt,ja hyvin olen pärjännyt.Ei mitään vierotusoireita tms.Tiedän kuitenkin että yhtään savua ei kärsi vetästä.Painonpudot us on siis jäähyllä,ei kahta isoa asiaa yhtä aikaa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #161 : 31.01.2013 kello on 17:05 »
Hoitele laihtumis asiat, miten hoitelet. Mutta se on loppuelämän juttu. Kannattaa aloittaa sillä, että syö vähän mutta usein. Unohda hinuri Marcon ohje veden juomisesta. Älä venytä vatsaasi nälkäiseksi vedellä. Liiku silla lailla että se on helppoa. Esim. lenkkarit jalkaan ja lenkille. Kun lamppu on syttynyt päässä, että nyt menen, parin minuutin päästä olet jo paanalla. Esim. hiihto ja uinti on tehokasta, mutta pitemmän päälle"iso töinen" lähteä.  :)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #162 : 31.01.2013 kello on 17:18 »
Hoitele laihtumis asiat, miten hoitelet. Mutta se on loppuelämän juttu. Kannattaa aloittaa sillä, että syö vähän mutta usein. Unohda hinuri Marcon ohje veden juomisesta. Älä venytä vatsaasi nälkäiseksi vedellä. Liiku silla lailla että se on helppoa. Esim. lenkkarit jalkaan ja lenkille. Kun lamppu on syttynyt päässä, että nyt menen, parin minuutin päästä olet jo paanalla. Esim. hiihto ja uinti on tehokasta, mutta pitemmän päälle"iso töinen" lähteä.  :)
Mulla on onneksi tota aikaa ja halua,kun koko ikäni urheilua harrastanut ja eikä tuota tuskaa lähteä kun tietää mitä siitä seuraa,itselle hyvää..

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #163 : 31.01.2013 kello on 19:09 »
Kahdessa viikossa lähti reilu kaks kiloa.Sitten 13 päivä tammikuuta olin koiraa ulkoiluttamassa ja poltin tupakkaa joka oli askin viimeinen.Sain siinä ajatuksen että tämä riittää mun osalta nyt!Siihen olen nyt keskittynyt,ja hyvin olen pärjännyt.Ei mitään vierotusoireita tms.Tiedän kuitenkin että yhtään savua ei kärsi vetästä.Painonpudot us on siis jäähyllä,ei kahta isoa asiaa yhtä aikaa.
Thumb Thumb Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
  • seniori
« Vastaus #164 : 1.02.2013 kello on 14:14 »
« Viimeksi muokattu: 1.02.2013 kello on 14:30 »