rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...  (Luettu 7671 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #45 : 22.03.2016 kello on 15:07 »
Nämä uskonnot yleensäkkin on minusta kaiken pahan alku ja juuri >:D  ihmisten pitäis pitää uskomuksensa enempi omana tietonaan ja osata hyväksyä myös muut näkökannat. Itse erosin kirkosta 80 luvun alussa kun en sitä ajatusmallia sisäistäny itselleni, kuitenki sallin muiden uskoa mihin haluaa,  Jehovien kans olen kuitenki ovellani tehny sopimuksen, minä en tule tarjoamaan kaljaa niiden pileisiin niin jättäkää uskontuputtaminen minulle. Kiertäneet minun oven siitä lähtien. Politiikka on toinen p*ska joka jakaa mieliä, kiihkomielinen semmonen, on minullaki semmonen mielipide vaan en silti lähde räjäyttelemään mitään tai ketään

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #46 : 22.03.2016 kello on 15:31 »
Islamimaa ei toimi, muuten kuin tiukan diktaattorin vallan alla. Sittenkin he lahtaa joko sunnimuslimeja tai siiamuslimeja, riippuen siitä kumpaa ryhmää diktaattori edustaa.  ::)
Itsemurhapommittaji a on vaikea estää. Kun pommittaja ei välitä hengestään, vaan päin vastoin. Kun nappia painaa, sielu vilahtaa ikuiseen onneen.  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.11.2025 kello on 11:51
  • Hämeenperä
« Vastaus #47 : 22.03.2016 kello on 15:53 »
Maailmassa on viimmeisen viidenkymmenen vuoden ajalta esimerkkejä jakaa tuosta toiminta mallista ja kaikille yhteistä ettei ne ole toimineet.
Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Eli edelleen se koulutus ja koulutus ja.... Niin kauan kun kansa on asioista tietämätöntä ja taika-uskoista ei nuo avustus hommat toimi. Mutta valitettavasti maailmassa on valtava määrä ihmisiä jotka ovat täällä " sivistysvaltioissa" riippuvaisia tuosta toiminnasta.
Tuli joskus africassa nähtyä tuota avustusta, siinä avustettiin avustajat rikkaiksi ja paikalliset riippuvaisiksi avusta. Kaiken näköinen omatoimisuus kuoli pois.

Olen pitkälti samaa mieltä, mutta kun ihmisillä on nälkä, niistä ei kannata siinä kohtaa vääntää insinöörejä. Perusasiat pitää saada johonkin kuosiin, ettei tarvi lähteä.

Ei ole toiminut kehitysavut, samaa mieltä. Mutta sanohan, missä operaatiossa olisi väkivalloin saatu joku vihulainen toimintakyvyttömäks i, vaikka kaikesta maailman tuottavuudesta käytetään parikymmentä prosenttia ihan vaan pään seinäänhakkuuseen.
Jos nämä on vaihtoehdot, niin minulle on selvää kumpaa yrittäisin kehittää, jos samat rahat laitetaan ongelman ratkaisemiseksi.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #48 : 22.03.2016 kello on 18:29 »
Suurin ongelma on maapallon kantokyky.

Nykyisin maailman väestö kuluttaa 1,5 maapallon resurssit, mutta jos kaikki eläisivät kuin suomalaiset, tarvitsisimme peräti 3,5 maapallon resurssit.

Joten jos kaikki pakolaiset ym ym halutaan töihin ja nostamaan elintasoa, se yhtälö vain ei ole mahdollista meidän maapallolla.

Tämä elintaso mikä meillä nyt on, ei ole mahdollinen kaikille. Joten vaihtoehtoja on kaksi, laskemme omaa elintasoa sille tasolle, että maapallon resurssien käyttö on meillä noin 0,8-0,9 eli intialaisten tasolle tai tunnustamme sen tosiasian, että elintasomme ei ole kaikille mahdollinen ja toiminen rajoilla sen mukaisesti.

Kuinkahan kauan tämän yhtälön olemassaolon tunnistaminen/tunnustaminen kestää tajuta ?

Ja kukahan poliitikoista uskaltaa ensimmäiseksi tämän sanoa julkisesti ääneen.