rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...  (Luettu 3942 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #30 : 22.03.2016 kello on 11:17 »
Se on ekumeniaa.  Thumb
Eihän kukaan nosta älämölöä, kun kaikki ovat esim. pääsiäisenä pois töistä. Vaikka eivät oikein tiedä miksi pääsiäistä vietetään. Pääsiäinen ja joulu, ja moni muu on kristittyjen juhla. Vappua viettäköön kaikki täysin rinnoin (päin), sen kristillisyyttä täytyy kaukaa hakea.  ::)

Mutta alkuperäiseen aiheeseen. Lapset pitää jättää rauhaan, meidän kaikkien suojelukseen ja todelliseen paapomiseen, ihonväristä ja taustasta huolimatta.  Thumb

Minäkään on erityisesti pidä tyylistä että otetaan rusinat pullasta, mutta tässä kohtia uskon veljet on vieneet koko pullan. Vuoden kiertoon liittyviä juhlia on vietetty kauan ennen raamatun keksimistä.
Kesä- ja talvipäivän seisausta ja tasauksia on aina juhlittu, ennenkuin niihin liimattiin mitään omia satuja. Laittakaapa googleen sana Yule tai kekri.

Ihan oikeata Ekumeniaa nyt tarvittaisiin. Isis joukoilla on sama päämies kuin muillakin kirkoilla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • viva la France
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #31 : 22.03.2016 kello on 11:20 »
Täys kaaos menossa , olin lenkillä niin moottoritiellä meni suurin piirtein jonona ambulansseja, poliisin pyöriä/autoja ja palo-autoja, siellä täällä seassa armejan ajoneuvoja.
Ei tarvitse miettiä mistä paikallisen väestön viha arabi sukuisia vastaan nousee.
13 kuollutta ja yli 50 loukkaantunutta ainakin lentokentällä.
Metro asemista ei ole tietoa, mutta uusia pommeja räjäntämättömänä on löytynyt lisää.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #32 : 22.03.2016 kello on 12:30 »
Jotenkiki alkaa tympasta, ettei lansiliittouma saa mitaan aikaiseksi. Viikossa ei olis kuin ratteja aavikolla, jos Krimin valloittaja Putsku, lMerkel ja Oopama sais kompromissin aikaseksi ja lasauttaisivat tasma'pommuksin huud helvettiin. jokaisen Isis teltan

Viattomiahan siina kuolisi, vaan nyt kuolee moninverroin enemman, kun mitaan ei tehda. Ennen kun isis on tuhottu, pakolaisongelma vain pahenee.

Syksyyn mennessa isis on pakko eliminoida.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2016 kello on 13:23 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • viva la France
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #33 : 22.03.2016 kello on 12:32 »
Tällä hetkellä metrossa yli 30 kuollutta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • viva la France
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #34 : 22.03.2016 kello on 12:33 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #35 : 22.03.2016 kello on 12:49 »
Jotenki vaan tuntuu ettei nämä pommi iskut ja muukaan kiihkoilu lopu tappamalla kaikki isisin porukka. Pitäis saada pikkusen avara katseisemmaksi tätä kiihko muslimismia. Se taas ei muutu tappamalla vaan tekemällä vaikutuspiirissä oleville ihmisille tietosuutta myös muiden uskonsuuntien todellisuutta, nyt lapsesta asti siellä aivopestään väestö vihaamaan kaikkia jotka ei ole samanlaisia kun he ovat

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #36 : 22.03.2016 kello on 12:59 »
Keppiä, keppiä, enempi keppiä :-X

Vaan mitenkäs toimisi tuo porkkana, tässä tapauksessa jopa melko kirjaimellisestikin . Rahdataan kaikki mahdollinen ylijäämäruoka sinne Isisin lähiympäristöön. Tuota ylijäämäähän meinaan on ja joka päivä tulee lisää, mutta kun sitä ei vaan haluta jakaa, ketään ei kiinnosta moisen logistiikan järjestely vaikka sen kustannukset ovatkin pienen pieni murto-osa jostain yhden lentopommituksen järjestelyistä. Kuitenkin tuolla porkkanalla varmaan saataisiin sitä porukkaa ajattelemaan uusiksi, onko se eurooppalainen sittenkään ihan niin paha kuin annetaan Isisin(kään) toimesta uskoa => näiltä kiihkoilijoilta loppuu polttoaine, eli kyseiseen kiihkoon uskovat ihmiset ja näin tuokin kiihkoilu hiipuu eikä pisaraakaan tarvinnut kenenkään verta vuodattaa Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • viva la France
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #37 : 22.03.2016 kello on 13:00 »
Ei siinä ruoka auta yhtään eikä rahakaan. Ainoa konsti on koulutus ja koulutus...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #38 : 22.03.2016 kello on 13:36 »
Yhäkkin, miksi islamistit ei laita Allahin nimeen isisiä kuriin.  ::) ::) ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #39 : 22.03.2016 kello on 13:50 »
^

Jos vähän ottaisit selvää aiheesta, esim. sunneista ja shiioista, asia avautuisi. Suosittelen Jaakko Hämeen-Anttilan Islam -kirjaa, nimestä en ole ihan varma mutta aihe tuo.

Ei kun tästä levollisin mielin Pariisiin parin kuukauden päästä. Jos sattuu kohdalle niin sitten sattuu. Liikenneonnettomuud essa Suomessa kuolee todennäköisemmin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #40 : 22.03.2016 kello on 14:07 »
Keppiä, keppiä, enempi keppiä :-X

Vaan mitenkäs toimisi tuo porkkana, tässä tapauksessa jopa melko kirjaimellisestikin . Rahdataan kaikki mahdollinen ylijäämäruoka sinne Isisin lähiympäristöön. Tuota ylijäämäähän meinaan on ja joka päivä tulee lisää, mutta kun sitä ei vaan haluta jakaa, ketään ei kiinnosta moisen logistiikan järjestely vaikka sen kustannukset ovatkin pienen pieni murto-osa jostain yhden lentopommituksen järjestelyistä. Kuitenkin tuolla porkkanalla varmaan saataisiin sitä porukkaa ajattelemaan uusiksi, onko se eurooppalainen sittenkään ihan niin paha kuin annetaan Isisin(kään) toimesta uskoa => näiltä kiihkoilijoilta loppuu polttoaine, eli kyseiseen kiihkoon uskovat ihmiset ja näin tuokin kiihkoilu hiipuu eikä pisaraakaan tarvinnut kenenkään verta vuodattaa Thumb

Tämä on jo niin järkevä ehdotus, ettei voi mitenkään onnistua. ;)
Moisen kehitysavun pöllömpikin voisi ymmärtää.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #41 : 22.03.2016 kello on 14:19 »
^
Jos vähän ottaisit selvää aiheesta, esim. sunneista ja shiioista, asia avautuisi. Suosittelen Jaakko Hämeen-Anttilan Islam -kirjaa, nimestä en ole ihan varma mutta aihe tuo.

Sieltä voi selvitä sekin, että Isis tekee tuhoaan uskoen samaan kaikkivaltiaaseen kun muutkin uskonnot. Viitaten otsikkoon.

Isiksen raamattuun on kirjattu, että kaikki muut on vääräuskoisia ja syytä poistaa.
Kaikki viha, mikä islamia vastaan syntyy, sataa suoraan Isis laariin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #42 : 22.03.2016 kello on 14:28 »
Liikenneonnettomuudessa Suomessa kuolee todennäköisemmin.

Paitsi Kehä I:llä, josta tehtiin hirveällä määrällä selfie-keppejä Suomen turvallisin :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #43 : 22.03.2016 kello on 14:42 »
Isiksen raamattuun on kirjattu, että kaikki muut on vääräuskoisia ja syytä poistaa.

Tuo on aika monen uskontokunnan tai lahkon raamatuntulkintakin, ei tarvi kaukaa hakea. Jos ei ihan syytä poistaa, niin ainakin pidättäytyä tai halveksia. Ja yrittää käännyttää.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • viva la France
Vs: Ajattelemisen aihetta itse kullekkin...
« Vastaus #44 : 22.03.2016 kello on 14:43 »
Tämä on jo niin järkevä ehdotus, ettei voi mitenkään onnistua. ;)
Moisen kehitysavun pöllömpikin voisi ymmärtää.
Maailmassa on viimmeisen viidenkymmenen vuoden ajalta esimerkkejä jakaa tuosta toiminta mallista ja kaikille yhteistä ettei ne ole toimineet.
Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Eli edelleen se koulutus ja koulutus ja.... Niin kauan kun kansa on asioista tietämätöntä ja taika-uskoista ei nuo avustus hommat toimi. Mutta valitettavasti maailmassa on valtava määrä ihmisiä jotka ovat täällä " sivistysvaltioissa" riippuvaisia tuosta toiminnasta.
Tuli joskus africassa nähtyä tuota avustusta, siinä avustettiin avustajat rikkaiksi ja paikalliset riippuvaisiksi avusta. Kaiken näköinen omatoimisuus kuoli pois.