rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kuis se on, synnytäänkö karavaanariksi vai voiko myös oppia ?  (Luettu 11617 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.09.2019 kello on 21:01
  • Kotka
Itsellänikin matka-auto arkiajossa. 2 autoa tarvitaan, joten tämän seisottaminen olisi aika tyyristä jos pitäisi 3 auto hommata.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
Tarkoitin itseäni. En aio kuluttaa matkailuautoa arkiajossa vaan nauttia siitä vapaa-ajalla.

Varmasti jää jäljet jokapäiväisestä ajosta; eri asia, onko käytössä 70 vaiko 360 päivää vuodesta.

Tuo on varmasti osin totta.

Meillä asauto liikkuu paljon ja käytän sitä miltei päivittäin.  Usein myös lämmitän vedet ja käytän jääkaappia vaikkei kylmälle ole tarvetta eikä myöskään lämpimälle vedelle, tänään viimeksi. Tekniikka yleensä toimii paremmin jos sitä käytetään ja mielestäni tätä väitettä puolustaa kaikki ongelmat joista puhutaan keväisin kun otetaan laitteet käyttöön seisonnan jälkeen.

Jos tuolle ei olisi käyttöä laittaisin luultavasti myyntiin ja vuokraisin kullekin reissulle sopivan laitteen.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
Itsellänikin matka-auto arkiajossa. 2 autoa tarvitaan, joten tämän seisottaminen olisi aika tyyristä jos pitäisi 3 auto hommata.

Mulla on toisena henkilöautona kustannuksiltaan mahdollisimman edullinen Toyota Aygo. Matkailuauto on poistettu liikennekäytöstä, kun sitä ei käytetä ja poisto suunnilleen kannattaa. Aygon kilometri on melko paljon halvempi kuin matkailuauton ja arvonalenema tuonikäisessä pieni. Vaikka Hymer onkin kompaktinkokoinen on sen parkkeeraus silti vaikeaa tai kallista, jos pitäisi töissä käydä sillä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.07.2024 kello on 19:29
Vanhemmilla oli vaunu -70- luvulla jolloin reissattiin, mut en kyllä niistä mitään muista, sittemmin muutama vuosi ilman vaunua ja -85 alkaen he hankkivat seuraavan kunnes -12 myivät viimeisen pois kun eivät enää muutamiin vuosiin reissanneet, joten kai sitä ainakin on karavaanariks kasvanut jos ei syntynyt.....

Itsellä oli -90 luvulla Sprite 400 yhden reissun verran ja myöhemmin 2000- luvulla siis vanhempien lainavaunulla.

Ollaan aiemmin siis hieman reissailtu ja nyt hankittiin oma vanha vaunu sekä sfc-jäsenyys , katsotaan nyt mihin tämä johtaa.......

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15

Ollaan aiemmin siis hieman reissailtu ja nyt hankittiin oma vanha vaunu sekä sfc-jäsenyys , katsotaan nyt mihin tämä johtaa.......

Eteenpäin - suoraa tietä mutkan taakse ;D Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.07.2024 kello on 19:29
Eteenpäin - suoraa tietä mutkan taakse ;D Thumb
Thumb
Asiasta toiseen, tuonne Lohenpyrstöön tars huomenissa saapua.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
No tiedä mitä "uskomista" tuossa oikein on, kun tytteli tiskin takana sanoo jotta hinta on toi.

Tarkoitin sitä, että 'niissä on paljon työtä....'  Helpompaahan matka-autoa on katsastaa kun henkilökuljinta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:10
  • Eipä turhia höttyillä :)
Tarkoitin sitä, että 'niissä on paljon työtä....'  Helpompaahan matka-autoa on katsastaa kun henkilökuljinta.

No tiedä häntä, sillä samat ha:n / pa:n tarkastuskohteethan as.autossa on, mutta niiden lisäksi on itse matkailuosaan tulevat tarkastukset ... tai no ainakin sammuttimen leimaus, vaikka sekin kyllä taitaa nykyisin olla jo poistunut ::) Mutta siis jotainhan tättärällään piti tiskin takaa mulle heittää "perusteluiksi", oli se sitten totuutta tahi ei :D Henk.koht. so what, se mua kiinnosta pätkän vertaa paljoko niillä töitä auton kanssa on, minä maksan ja auto saa leiman, that's it 8)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
... mutta niiden lisäksi on itse matkailuosaan tulevat tarkastukset ... tai no ainakin sammuttimen leimaus, vaikka sekin kyllä taitaa nykyisin olla jo poistunut ::) .

Ei ole yhtään mitään, jos ei äärivaloja alkovissa lasketa. Katsuri ei sisällä käynyt kuskin penkkiä pitemmällä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15
Thumb
Asiasta toiseen, tuonne Lohenpyrstöön tars huomenissa saapua.

Tervemenoa - itse en ole paikalla. Käymisen arvoinen paikka Thumb