rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Motonetin tavarat.  (Luettu 3944 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.06.2016 kello on 13:21
Motonetin tavarat.
« : 29.08.2012 kello on 10:35 »
Ostin männäviikolla Motonetistä Led valoja ja akkulaturin. Valoja 3 eri settiä. Yhden asensin vaunun kattoon. Toimi kunnes kaapin ovi hipasi kytkintä>ei toimi enää. No sitten asensin liimattavan ledilistan. Ei toimi. Yksi jäi jäljelle (sen oon pannu johonkin erittäin varmaan piiloon) :'(
Akkulaturi taas toimi kerran ja sippasi siis tänäaamuna. No ostettiin me Boshin akkukin se tuntuu sentään toimivan-vielä.
Onnko nää kamat oikeesti näin huonoja mitä ne nykysin myy? Vai oonko vaan kova rikkomaan niitä?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:34
Vs: Motonetin tavarat.
« Vastaus #1 : 29.08.2012 kello on 10:48 »
Sulla on paha silmä.... 8)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #2 : 29.08.2012 kello on 11:34 »
mä ostin sieltä kansituolit joissa on päytä siin sivus
ja ovat ihme kumma toimineet ainakin vielä
ollut jo 08 asti käytössä  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #3 : 29.08.2012 kello on 15:59 »
Oon ostanu sieltä ledivalo nauhoja,työkaluja,uistimia ja monenlaista muutakin tavaraa vuosien varrella.Ei mulla ole laadun tai keston suhteen mitään valittamista.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #4 : 29.08.2012 kello on 19:56 »
No mulla on sitten se paha silmä  ::)

• Vieras
  • Vs: Motonetin tavarat.
    « Vastaus #5 : 29.08.2012 kello on 22:26 »
    No mulla on sitten se paha silmä  ::)

Silmästäs en tiiä, mut jotain voi päätellä tosta sun avattarestas ;D

ostin tänään Motonetistä kaksi ledfinauhaa, A 1795kpl, joissa omat katkasiat. Laitan ne Saitsin kattoluuukussa olleiden loisteputkien tilalle ;)

Saas nähdä kuinka kauan kestävät ::)

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #6 : 29.08.2012 kello on 22:40 »
    Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina.
    Taidot kyllä on ruosteessa, sillä muutenhan olisin taikonu nuo heebelit ehjiksi.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #7 : 30.08.2012 kello on 08:49 »
    Mulla kans huonoja kokemuksia Motonetin ledeistä, listasta alkoi olla jo puolet pimmeenä....no ostin IKEAsta ledilistaa siihen tiskapöydän alalaitaan valaisemaan jääkaappia ja laatikosto, siit jäi yksi listanpätkä ylmääräseksi ja se sai luvan korvata Notonetin listan ovenpäällä (se palaa yhtäaikaa ulkovalon kanssa, eipähän jää ulkovalo vahingossa päälle)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #8 : 30.08.2012 kello on 09:46 »
    Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina.
    Taidot kyllä on ruosteessa, sillä muutenhan olisin taikonu nuo heebelit ehjiksi.

Thumb Thumb Thumb voi harmi
    yritäppä nyt sada ruosteet pois
    ja tee mullekkin taikoja
    kun olen niin epäonnettaren suosios  :'(
    jotta sais onnea vaikka lotton pääosumaan
    näin alkajaisiks vaan vaatimattomasti pyytelen ja anelen  ;D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #9 : 30.08.2012 kello on 10:01 »

Tänne kans sitä onnettaren tähtisumua,- pitäis asentaa pellikattoa uuden uutukaisen tallin päälle-, niin ettei tuuli vie miestä mennessään eikä maan vetovoima ota omaansa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #10 : 30.08.2012 kello on 10:04 »
    Motonet myy laadukasta ja vähemmän laadukasta tavaraa. Itse ostan sieltä "merkkituotteita" tai muuten tunnettuja ja samalla tavalla ne toimii kun muualtakin ostetut.
    Sama asia koskee Bilteman tuotteita ja hyvä esimerkki on mielestäni lasikantapolttimot. Bilteman pusseissa myytävissä ilmoitetaan kestoajaksi 500 tuntia ja merkkilampuissa tuntimäärä kerrotaan moninkertaiseksi.

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #11 : 30.08.2012 kello on 11:06 »
    Woi tokkiinsa onnea lähettäisn kaikille, mutta taidan olla epäonnen noita. Ikuna ei oo tullu lotostakaan miään (tosi en tätänykyä lottoakkaan)
    Tai sitten täällä häiritsee tuo perheen kiinalainen sähkömes (joka olis pitäny syöttää kissoille jo pienenä)
     Kaverin nimi on Eisytyeisyty 8)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    « Vastaus #12 : 30.08.2012 kello on 11:45 »
    The mies kävi tänää shoppailees onginta/kalastus kamoi Motonetist..tykkäs valikoiman suuruudest..saas nähä tulisko ny vihroinki muutaki ku pikku affenii..

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.08.2020 kello on 22:15
    « Vastaus #13 : 30.08.2012 kello on 19:43 »
    Motonetin ostajat ostavat esim. varaosia mistä sattuvat halvimmalla saamaan. Jos hakee vaikka kaksi samanlaista osaa, voivat ne olla eri valmistajien paketissa, toinen voi olla ihan hyvä, toinen silkkaa kuraa. Tuurista on kiinni, mitä sieltä saa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:34
    « Vastaus #14 : 30.08.2012 kello on 20:07 »
    Samaa kuraa voi saada 'merkkiliikkeistäkin'. Eihän autotehtaat kulutusosia itse tee.