Oon ostanu sieltä ledivalo nauhoja,työkaluja,uistimia ja monenlaista muutakin tavaraa vuosien varrella.Ei mulla ole laadun tai keston suhteen mitään valittamista.
Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina. Taidot kyllä on ruosteessa, sillä muutenhan olisin taikonu nuo heebelit ehjiksi.
Mulla kans huonoja kokemuksia Motonetin ledeistä, listasta alkoi olla jo puolet pimmeenä....no ostin IKEAsta ledilistaa siihen tiskapöydän alalaitaan valaisemaan jääkaappia ja laatikosto, siit jäi yksi listanpätkä ylmääräseksi ja se sai luvan korvata Notonetin listan ovenpäällä (se palaa yhtäaikaa ulkovalon kanssa, eipähän jää ulkovalo vahingossa päälle)
Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina. Taidot kyllä on ruosteessa, sillä muutenhan olisin taikonu nuo heebelit ehjiksi.
voi harmi yritäppä nyt sada ruosteet pois ja tee mullekkin taikoja kun olen niin epäonnettaren suosios jotta sais onnea vaikka lotton pääosumaan näin alkajaisiks vaan vaatimattomasti pyytelen ja anelen
Tänne kans sitä onnettaren tähtisumua,- pitäis asentaa pellikattoa uuden uutukaisen tallin päälle-, niin ettei tuuli vie miestä mennessään eikä maan vetovoima ota omaansa.
Motonet myy laadukasta ja vähemmän laadukasta tavaraa. Itse ostan sieltä "merkkituotteita" tai muuten tunnettuja ja samalla tavalla ne toimii kun muualtakin ostetut. Sama asia koskee Bilteman tuotteita ja hyvä esimerkki on mielestäni lasikantapolttimot. Bilteman pusseissa myytävissä ilmoitetaan kestoajaksi 500 tuntia ja merkkilampuissa tuntimäärä kerrotaan moninkertaiseksi.
Woi tokkiinsa onnea lähettäisn kaikille, mutta taidan olla epäonnen noita. Ikuna ei oo tullu lotostakaan miään (tosi en tätänykyä lottoakkaan) Tai sitten täällä häiritsee tuo perheen kiinalainen sähkömes (joka olis pitäny syöttää kissoille jo pienenä) Kaverin nimi on Eisytyeisyty
The mies kävi tänää shoppailees onginta/kalastus kamoi Motonetist..tykkäs valikoiman suuruudest..saas nähä tulisko ny vihroinki muutaki ku pikku affenii..
Motonetin ostajat ostavat esim. varaosia mistä sattuvat halvimmalla saamaan. Jos hakee vaikka kaksi samanlaista osaa, voivat ne olla eri valmistajien paketissa, toinen voi olla ihan hyvä, toinen silkkaa kuraa. Tuurista on kiinni, mitä sieltä saa.