rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Motonetin tavarat.  (Luettu 3950 kertaa)

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:55
Vs: Motonetin tavarat.
« Vastaus #15 : 30.08.2012 kello on 20:46 »
Motonetin ostajat ostavat esim. varaosia mistä sattuvat halvimmalla saamaan. Jos hakee vaikka kaksi samanlaista osaa, voivat ne olla eri valmistajien paketissa, toinen voi olla ihan hyvä, toinen silkkaa kuraa. Tuurista on kiinni, mitä sieltä saa.

Motonetista saa sekä tarvike, että alkuperäisosia. Pitää tietää mitä ostaa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #16 : 30.08.2012 kello on 21:56 »
No mulla on sitten se paha silmä  ::)
Onkohan minun tuurini siirtynyt sulle. En tosin ole onnistunut Motonetistä ostamaan kuin yhden tuotteen, jonka jouduin palauttamaan. Oli JVC:n autoradio, mutta nikottelematta sain uuden paremman.

Töissä minua ehdotettiin laadunvalvojaksi, kun olin hyvä saamaan 100 kappaleen erästä aina sen ainoan virheellisen.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:21
« Vastaus #17 : 30.08.2012 kello on 22:32 »
Samanlaista kuraa sitä välillä saa merkkiliikeestäkin. .tosin kalliimmalla hinnalla.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
« Vastaus #18 : 30.08.2012 kello on 22:52 »
Eipä tuo Motonet ole kauppana sen kummoisempi, kuin muutkaan "miesten tiimarit". Hinta ja laatu tuppaavat kulkemaan käsi kädessä kaupasta riippumatta. Itse käyn mielummin motonetissä tai honkkarissa, kun ne on suomalaisia. Biltema on sitten varasijalla. Ohlssonin Klasu tuppaa laittamaan hinnat niin korkealle, että sinne on harvemmin asiaa. :P

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.08.2020 kello on 22:15
« Vastaus #19 : 30.08.2012 kello on 23:10 »
Motonetista saa sekä tarvike, että alkuperäisosia. Pitää tietää mitä ostaa.
Aivan. Vitsi piileekin siinä, että niistä halvemmista vaihtoehdoista ei millään tiedä. Voivat olla hyviä, tai sitten eivät. Riippuu ihan siitä, millaisen erän ovat sattuneet halvalla mistäkin saamaan. Itse pyrin toki yleensä valitsemaan Motonetistä sen hieman kalliimman vaihtoehdon, jos sellainen on saatavilla, mutta aina ei ole. Eikä Motonet läheskään aina ole marmoritiskiin verrattuna se halvempi paikkakaan...