rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Elintason nousu  (Luettu 18604 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:19
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #45 : 29.01.2011 kello on 14:01 »
Hanuristahan kaikki on. Itse pyöritän kahta firmaa. Toisesta tulos +/-0 ja toisesta jää sen verta että juuri ja juuri keskituloiseksi pääsee. Mutta kaikki se murhe ja työmäärä mitä siihenkin rahaan teen on tuplasti enemmän kuin normaalilla palkansaajalla. Itsehän tässä tiensä on valinnut joten turhaa tässä on liikaa avautua.
Veroni jne. maksan ihan mielelläni kunhan  saan rahoilleni vastinetta mm. Terveydenhoitopuole lla (ei muuten toimi) ja lapsille kunnon koulutusmahdollisuu det jos opin tie vaikka  maistuisi paremmin kuin minulle.
Loppupelissä olen sitä mieltä, että yhteiskunnan pitäisi kannustaa yrittämistä enemmän koska sitä kautta ne veroeurot tulevat millä vähäosaisia autetaan. 
Jokaisella on kuitenkin oikeus elää tyydyttävää elämää missä ei olisi huolta ravinnosta ja katosta pään yläpuolella. Tietenkin on oma ryhmänsä missä kaikki elämiseen tarkoitetut rahat laitetaan päihteisiin tms  mutta jos tämän ongelman osaisin ratkaista niin asema ja palkkataso olisi luultavasti ihan toinen.
jjj

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #46 : 29.01.2011 kello on 14:28 »
  Tiedä mitä se elintaso on; Ikäni yrittäjänä "taapertanut" , nyt toivottavasti ansaitulla eläkkeellä,olen luopunut kaikesta omaisuudesta,(lapsilla kaikilla omakotitalot),en omista muuta kuin tuon vanhan Wokkelon,asun mamman kanssa vuokralla vanhassa omakotitalossa,kesät vietämme Pohjoisessa,talvet kärvistellään kotona; Mutta... olen onnellinen mies !!!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Elintason nousu
« Vastaus #47 : 29.01.2011 kello on 14:36 »
Piti kanssa kirjoittaa yrittämisestä ja kirjoitinkin pitkän tekstin. Mutta kun se menee väkisin politiikkaan niin empäs sitten lähettänytkään ??? :o ;D ;D

  • Vieras
  • Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #48 : 29.01.2011 kello on 14:40 »
    olen luopunut kaikesta omaisuudesta,(lapsilla kaikilla omakotitalot)

    Ymmärsinkö rivien välistä lukien oikein että oletko omaisuutta myymällä saanut hankittua lapsillesi omakotitalot ?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #49 : 29.01.2011 kello on 14:45 »
    Ymmärsinkö rivien välistä lukien oikein että oletko omaisuutta myymällä saanut hankittua lapsillesi omakotitalot ?
      Jätettäköön se asia yksityisasiaksi !!! ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #50 : 29.01.2011 kello on 14:56 »
    Piti kanssa kirjoittaa yrittämisestä ja kirjoitinkin pitkän tekstin. Mutta kun se menee väkisin politiikkaan niin empäs sitten lähettänytkään
    Samaa ilmiötä täällä. Amnesty international puolustaa ihmisoikeuksia. Suomen yrittäjät ry on olemassa, mutta pitäisi varmaan alkaa hommaamaan jotain instanssia joka puolustaa yrittäjienkin ihmisarvoa.

  • Vieras
  • Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #51 : 29.01.2011 kello on 15:00 »
      Jätettäköön se asia yksityisasiaksi !!! ;)

    Spekuloin tässä sitten ihan issesseen että aikas hyvin on mennynnä. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #52 : 29.01.2011 kello on 15:09 »
    Melkoista juppiporukkaa täällä onkin kun kalustoa kattelee...  ;D

    Olen joskus sanonut, että jokainen on oman onnensa seppä. Sen onnen, on se sitten tyydyttävä toimeentulo tai joku muu, pystyy nyky-yhteiskunnassa saavuttamaan jokainen. Tapoja siihen on monia, ei tarvi olla nykysuomessa "herra" eikä yrittäjä pärjätäkseen hyvin. Tuosta on amerikkalaisuuden ihailu kaukana.

    Vanhemman polven kohdalla tilanne on noiden "elämän eväiden" osalta varmaan ollut toinen, asia on taidettu puhua jo infossa puhki.

    ------------

    Vaan ei kuulu karavaanariporukoih in puoluepolitikointi eikä tittelit tai niiden puute. Siitä tykkään, vaikken kovin sosiaalinen karavaanari netin ulkopuolella olekaan.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #53 : 29.01.2011 kello on 15:40 »
    Spekuloin tässä sitten ihan issesseen että aikas hyvin on mennynnä. ;)
      Köyhä olen kuin kirkon rotta,mutta mitä on rikkaus ??  ;)

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:23
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #54 : 29.01.2011 kello on 15:46 »
      Köyhä olen kuin kirkon rotta,mutta mitä on rikkaus ??  ;)

    Tuossa se tuli, olet oikeasti rikas mies. Raha ei ole mittari. ;)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #55 : 29.01.2011 kello on 15:50 »
    Tuossa se tuli, olet oikeasti rikas mies. Raha ei ole mittari. ;)

    Ja mitä sillä rahalla sitten tekee kun aika jättää?

  • Vieras
  • Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #56 : 29.01.2011 kello on 15:59 »
    Ei tämäkään ryhmä ihan uutta ole. ;D Vesako ehkä osaisi kertoa siitä lisää.

    Kunnon rokokoo kalusteita. Tehty ammattitaidolla ja kestää isältä pojan pojalle.
    Sitten pitää vaihtaa kankaat ja korjata pehmusteet sekä ehkäpä
    liimata liitoksia.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #57 : 29.01.2011 kello on 16:06 »
    Kunnon rokokoo kalusteita. Tehty ammattitaidolla ja kestää isältä pojan pojalle.
    Sitten pitää vaihtaa kankaat ja korjata pehmusteet sekä ehkäpä
    liimata liitoksia.

    Kankaat ja pehmusteet vaihdettu, olivat ajansaatossa menneet rikki. Flokkia muistaakseni oli pehmusteena ennen, nyt en tiedä materiaalia. Aikoinaan, nyt jo edesmennyt tuttu verhoilija teki homman. Maalipinnat vielä kaipaisivat restaurointia. Itse sitä en edes yritä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:19
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #58 : 29.01.2011 kello on 16:14 »
    Ja mitä sillä rahalla sitten tekee kun aika jättää?
    Lapset sekä miniät/vävyt tappelemaan keskenään ?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:19
    Vs: Elintason nousu
    « Vastaus #59 : 29.01.2011 kello on 16:28 »
    Melkoista juppiporukkaa täällä onkin kun kalustoa kattelee...

    Olen kyllä aika erimieltä. Olihan tuossa alunperin hymiö perässä mutta aika peruskauraa autot on. Mallit isommasta päästä mutta harrastus sitä vaatii jos kerran vankkuria pitää perässä hinata.. Onko se sitten enemmän juppiutta ajaa vuosituhannen alun volvolla kuin uudehkolla  Auriksella ?
    Sitäpaitsi keski-ikä täällä on montaa muuta foorumia selkeästi vanhempi joten asunnot on maksettu ja lapset maailmalla niin voi sen vähemmänkin rahamäärän tuhlata omiin harrastuksiin ostamalla parempi auto ja uudempi vaunu tai matkailuauto.
    Omalla kohdalla rahat menevät vielä pitkään lasten kasvattamiseen ja asuntolainaakin on vielä vähän jäljellä. Sitten voin alkaa haaveilla 50 korvilla jopa asuntoauton hankintaa  ;D