rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ottaa päähän.  (Luettu 117345 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Ottaa päähän.
« Vastaus #360 : 19.11.2013 kello on 19:32 »
      Olen joskus täälläkin kertonut sellaisesta tropista jota olen itekki käyttänyt kuin !.5 sormen mittaa omenaviin ietikkaa 1 sormenmitta vettä hieman sokeria tai hunajaa sekoitetaan hyvin ja nautitaan... muutaman viikon kuureja
Toi omppuviinietikka ei sit ol mittåvruokakaupan nättii ov tä vaan sakkaista omenaviinietikkaa luontaistuotekaupas ta..se on ns kylmäpurstettua..

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #361 : 19.11.2013 kello on 22:13 »
kela kortti menny vanhaksi viime kuun lopussa. :(
Täytyy anoa uusi kortti.

Onpa yllätys, että Kela-kortissa on parasta
ennen päiväys.
Omassani on erityiskorvaus merkittynä v 1992.
Kai siksi, että korvaus laski silloin 100 %:sta
80 %:iin.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #362 : 19.11.2013 kello on 23:30 »
Saattaa olla kyllä keuhkoputkissakin, julmetusti ainakin tököttää ja yskiminen sattuu.
Välillä kova vilu ja välillä tuskainen hiki.. No huomenna sinne lekurille, ni sitten selvinnee

Ja turvauduin kuopuksen astmapiippuun, pistävä tunne rinnassa hieman helpotti..
(Tää olis kyl positiivista, eikä tän aiheen alle  :) )
« Viimeksi muokattu: 20.11.2013 kello on 11:28 »

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #363 : 20.11.2013 kello on 11:31 »
Toivon mukaan ei mitään vakavempaa :(

Ei kai tähän kuole. Löytyi sekä poskiontelotulehdus että keuhkoputkentulehdu s..
Ilmankos olo onkin vähän kun ois katujyrän alle jäänyt..
Nyt ei harmita enää oikeastaan muu kuin että unohdin pyytää lääkäriltä reseptin siihen naistenvaivaan mikä iskee tän antibioottikuurin jälkeen  :-\

• Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #364 : 20.11.2013 kello on 11:35 »
    Ei kai tähän kuole. Löytyi sekä poskiontelotulehdus että keuhkoputkentulehdu s..
    Nyt ei harmita enää oikeastaan muu kuin että unohdin pyytää lääkäriltä reseptin siihen naistenvaivaan mikä iskee tän antibioottikuurin jälkeen  :-\
           Hyvä..... Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #365 : 20.11.2013 kello on 13:10 »

Nyt äkkiä maitohappobakteerei ta syömään. Gefilusta suosittelen "viran puolesta", mutta kai ne kaikki auttaa!  Thumb Ehkä estää sen muuten tulevan vaivan. Muista vaan jatkaa maitohappoa pari päivää antilooppien loppumisen jälkeenkin!

Canestenia saa ilman reseptiä halvemmalla kuin reseptin kanssa. Diflucin, vai mikä se kallis lääke on, joka auttaa yhdellä tabletilla, näkyi myös vapautuneen käsikauppaan.
    Niin ja pulloharjan  ;D saa lähimarketista. Sellaisen karkeakarvaisen, joka helpottaa  :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    « Vastaus #366 : 20.11.2013 kello on 13:17 »
    Nyt äkkiä maitohappobakteerei ta syömään. Gefilusta suosittelen "viran puolesta", mutta kai ne kaikki auttaa!  Thumb Ehkä estää sen muuten tulevan vaivan. Muista vaan jatkaa maitohappoa pari päivää antilooppien loppumisen jälkeenkin!

Kyllä niitä kunnollisia maitohappobakteerej a (sellaisia kapseloituja jotka hajoaa siis siellä vatsalaukun jälkeen ;) ) pitää syödä pitkään antibioottikuurin jälkeen..ne ku tappaa kaik hyvätkin bakteerit ja niidenkin takaisin tulo kestää puolivuotta...se on pitkä aika..saattaapi iskeä muita tauteja siihen väliin..joten syökää niitä maitohappobakteerej a pitkään noiden kuurien jälkeen ..(kun suolisto voip hyvin voip koko roppa hyvin ;) )

• Vieras
    « Vastaus #367 : 20.11.2013 kello on 14:58 »
    Onpa yllätys, että Kela-kortissa on parasta
    ennen päiväys.
    Omassani on erityiskorvaus merkittynä v 1992.
    Kai siksi, että korvaus laski silloin 100 %:sta
    80 %:iin.

Tuli pieni lipsahdus. Ei se kortti vanhentunut, vaan
    erityiskorvaus YE116/10.13.

Pahoittelen.

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #368 : 20.11.2013 kello on 15:10 »
    Taas saikulla. Nyt ei kylläkään iskiaksen takia, vaikka lepo tekee kyllä hyvää sillekin!

Eilen aamupäivällä iski ihan yllättäen rytmihäiriö, joka ei kolmessa vartissa tasaantunut lääkkeillä. Soitin työterveyteen ja sieltä neuvoivat Järvenpään terv.k. ensiapuun.

Pääsin jonon ohi ja mukavasti huilimaan sänkyyn. Kävi niin hyvä tuuri, että EKG sai kiinni häiriön aiheuttajan: supraventrikulaarin en takykardia. Sydämessä on joku oikoreitti, joita pitkin sähköimpulssit toisinaan lähtevät kulkemaan. Vaiva ei ole vaarallinen, mutta tosi epämiellyttävä.

Sain muutamia näppäriä hoito-ohjeita rytmärin pysäyttämiseen: kasvojen työntäminen kylmään veteen esimerkiksi; tän mä opetan työkavereillekin

Lääkäri käski huilata loppuviikon. Aihetta jatkotutkimuksiin ei nyt ole. Voi olla, ettei kohtausta tule taas pitkään aikaan. Mutta jos noi alkaa toistua kuukaudittain tai viikoittain, niin jotain täytyy tehdä. Täytyyhän työkavereiden voida luottaa siihen, että mä tulen sovittuna aikana töihin.
    Ihan huvikseen ei kuitenkaan viitsisi päivittäin beetasalpaajaa syödä estolääkkeenä.

Pelottavaa tää on. Koko ajan odottaa, että milloin se iskee uudestaan. Piti hiukan niinkuin pakottaa itsensä liikkeelle edes Lidlin käynnin verran.

No, nyt mulla on aikaa tehdä fyssarin opastamia harjoitteita. Kyllä mä mietin, olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin, kun yritin äsken käsivoimin työntää reisiluita irti kuopistaan....

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #369 : 20.11.2013 kello on 15:26 »
    Kaija mahtaax pumppukin joutua koville
    tuon iskiaksen  vuoksi
    joka koko aja sinua on nyt kiusinut Thumbd
    tään astman uskon puhkeavan huolista ,tresisstä ym.
    joita olen enemmän tai vähemmän
    isojen sairauksien vuoksi joutunut kokemaan
    niin läheiseten ,kuin itsenikin vuoksi   ???  :'(

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #370 : 20.11.2013 kello on 15:37 »
    Kaija mahtaax pumppukin joutua koville
    tuon iskiaksen  vuoksi
    joka koko aja sinua on nyt kiusinut Thumbd
    tään astman uskon puhkeavan huolista ,tresisstä ym.
    joita olen enemmän tai vähemmän
    isojen sairauksien vuoksi joutunut kokemaan
    niin läheiseten ,kuin itsenikin vuoksi   ???  :'(

Tää on ilmeisesti ihan rakenteellinen vika. Serkkulikka oli leikattu saman jutun takia jo 25-vuotiaana.
    Mutta kyllä mä huomaan, että stressi tai joku erikoinen tilanne saa rytmin pyllylleen. Ekan kerran mua hoivattiin tän takia työterveydessä päivää ennen isän uurnanlaskua elokuussa. Iskias tuli myöhemmin. Lienkö "stressannut" alaselän jumiin?
    Hassua vaan, että vaikka pahin suru isän kuolemasta on jo ohi, tuntuu, että koko ajan on jotakin pientä riesaa. Yleensä ottaen olen kyllä ihan hyvällä fiiliksellä.
    Tätäkö tää on loppuelämä?  :o  Joko mä pääsisin eläkkeelle?  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #371 : 20.11.2013 kello on 15:40 »
    Tää on ilmeisesti ihan rakenteellinen vika. Serkkulikka oli leikattu saman jutun takia jo 25-vuotiaana.
    Mutta kyllä mä huomaan, että stressi tai joku erikoinen tilanne saa rytmin pyllylleen. Ekan kerran mua hoivattiin tän takia työterveydessä päivää ennen isän uurnanlaskua elokuussa. Iskias tuli myöhemmin. Lienkö "stressannut" alaselän jumiin?
    Hassua vaan, että vaikka pahin suru isän kuolemasta on jo ohi, tuntuu, että koko ajan on jotakin pientä riesaa. Yleensä ottaen olen kyllä ihan hyvällä fiiliksellä.
    Liian nuori vielä eläkkeelle,tulis vastaus ;)

• Vieras
    « Vastaus #372 : 20.11.2013 kello on 16:01 »
            Hyvä että huomaat ja tunnet nuo itessäsi!!  nuo menee sinun omassa ajassa ohi, sen sinä tiedät ja tunnet sitten tuonnempana. jos oikein viisastelisi niin psykosomaattiset oireet voi olla osa syynä selekään (iskias), joillakin voi laueta stressi vaikkapa sormen niveliin tai jalkapohjiin...hyvä n neuvon jos vielä koettaisin antaa on Koeta olla Pelkäämättä...(panikoimatta)..

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #373 : 20.11.2013 kello on 16:05 »
            Hyvä että huomaat ja tunnet nuo itessäsi!!  nuo menee sinun omassa ajassa ohi, sen sinä tiedät ja tunnet sitten tuonnempana. jos oikein viisastelisi niin psykosomaattiset oireet voi olla osa syynä selekään (iskias), joillakin voi laueta stressi vaikkapa sormen niveliin tai jalkapohjiin...hyvä n neuvon jos vielä koettaisin antaa on Koeta olla Pelkäämättä...(panikoimatta)..

Täytyy yrittää pitää itsensä rauhallisena. Eilen katselin monitoria siellä ensiavussa, kun tilanne oli jo hallinnassa. Lääkäri alkoi puhua "pidemmästä sairaslomasta". Mä mietin, että PITÄÄ SOITTAA POMOLLE ja sykkeet pomppasi 82>87 ihan yhtäkkiä!  :laugh:

Kotiin ei nyt parane jäädä murehtimaan. Jos vaikka lauantaina lätkämatsiin Jokerit-Pelikaanit?
    Arvatkaa, ketä mä kannatan?

Sunnuntaina tuun sit valittaan, kun sain nokkaani makkarakiskalla!  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #374 : 20.11.2013 kello on 17:16 »
    kyllä vaan olen kans itsekkin huomannut
    että kroppa elää mielen mukana
    -01 asti kun se hoitovirhe tehtiin
    niin ei tervettä päivää ole näkynyt
    mutta jos yrittää hirweesti
    olla kaikesta huolimati positiivinen  Thumb