rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ottaa päähän.  (Luettu 117307 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #240 : 9.10.2013 kello on 16:39 »
    Viime helmikuussa vedin viimeksi savut ja nuuskat.Niitä kerkesin käytellä 20 vuotta,heitin kerralla pois ja vaihdoin tavalliseen purkkaan joka löytyy päivittäin huulen alta  :D
           Tuosta hatun nosto!  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #241 : 10.10.2013 kello on 13:12 »
    Se siitä hyvästä olosta,tänään kävin sisätautien ylilääkärillä,ja kaikkien lisäksi,sydämen vajaatoiminta ens kuussa uudestaan,ja sit kakkos tyypin diabetes,ja käytiin 20min.ajokortti asiaa ,niin vielä saan onneksi pitää,ja maksa ja munuais arvot normaalit paitsi pari kohollaan johtuen lääkkeistä,ei Alkoholista,se sit näistä mukavista päivistä :(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:40
    « Vastaus #242 : 10.10.2013 kello on 14:23 »
    se sit näistä mukavista päivistä :(

Ja ihan sama, montako vaivaa on päällä, niinkauan kun ne ei pahemmin häiritse normaalia elämää...  ;)

• Vieras
    « Vastaus #243 : 10.10.2013 kello on 14:38 »
    Se siitä hyvästä olosta,tänään kävin sisätautien ylilääkärillä,ja kaikkien lisäksi,sydämen vajaatoiminta ens kuussa uudestaan,ja sit kakkos tyypin diabetes,ja käytiin 20min.ajokortti asiaa ,niin vielä saan onneksi pitää,ja maksa ja munuais arvot normaalit paitsi pari kohollaan johtuen lääkkeistä,ei Alkoholista,se sit näistä mukavista päivistä :(
            Thumbd Harminpaikka...

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #244 : 10.10.2013 kello on 14:40 »
    Ja ihan sama, montako vaivaa on päällä, niinkauan kun ne ei pahemmin häiritse normaalia elämää...  ;)
    Enkä ajatellut vaivautua synkkyyteen vaan kaikkien kiusaksi viettää 100V synttärit ;)

• Vieras
    « Vastaus #245 : 10.10.2013 kello on 14:42 »
    Enkä ajatellut vaivautua synkkyyteen vaan kaikkien kiusaksi viettää 100V synttärit ;)
           Elämäntapa muutos!!  vaatii luonteen lujuutta, määrätietoisuutta.. .

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #246 : 10.10.2013 kello on 14:46 »
           Elämäntapa muutos!!  vaatii luonteen lujuutta, määrätietoisuutta.. .
    Sitä tehty koko ajan ;)Kiitos kun jaksat olla mukana tässä..

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    « Vastaus #247 : 10.10.2013 kello on 15:35 »
    Eiks toi vajaatoiminta ole (näin oon kuullut) usein se jälki"sairaus" ku on saanu sydänslaagin tms?
    Liikunta taitaa auttaa siihenkin..ja suosittelen myös tutustumaan Arginiiniin sekä OptiMsM jauheisiin.. Esim Argi+ jauhe aamuisin on auttanut mun verenpaineen pysymistä kohillaan... Msm taasen lihaksiin ja jänteisiin.. http://www.arginiini.fi/ Saisko ton kirjan kirjastosta?

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #248 : 10.10.2013 kello on 15:55 »
    Eiks toi vajaatoiminta ole (näin oon kuullut) usein se jälki"sairaus" ku on saanu sydänslaagin tms?
    Liikunta taitaa auttaa siihenkin..ja suosittelen myös tutustumaan Arginiiniin sekä OptiMsM jauheisiin.. Esim Argi+ jauhe aamuisin on auttanut mun verenpaineen pysymistä kohillaan... Msm taasen lihaksiin ja jänteisiin.. http://www.arginiini.fi/ Saisko ton kirjan kirjastosta?
    En kysynyt siitää asiasta hölmöyttäni,kun oli toi ajokortti pinnalla kai se on pakko pakertaa tuolla umpihangessa ,niin kuin rambo..Mulla verenpaineet kohdillaan lääkityksen takia ;)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #249 : 10.10.2013 kello on 16:00 »
    En kysynyt siitää asiasta hölmöyttäni,kun oli toi ajokortti pinnalla kai se on pakko pakertaa tuolla umpihangessa ,niin kuin rambo..Mulla verenpaineet kohdillaan lääkityksen takia ;)
    Mä lopetin verenpainelääkkeet parivuot sitten ja vp on ihan ookoo kun syön vähintään 500g kasviksia päivässä ja otan arginiinia tai siis tota Argi+
    http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00084

Yritän välttää ihan kaikkia lääkkeitä..mielestä ni ne ei kuulu ihmisen elimistöön.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #250 : 10.10.2013 kello on 16:02 »
    Nyt ei ota oikeastaan mikään päähän, 6 viikkoa lomaa/akkujen latausta takana täydellisessä uutis- ja sosiaalipimennossa.  Vain me Kaksi Onnellista Lasta Auringon keskenämme.

;D Thumb

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #251 : 10.10.2013 kello on 16:04 »
    Mä lopetin verenpainelääkkeet parivuot sitten ja vp on ihan ookoo kun syön vähintään 500g kasviksia päivässä ja otan arginiinia tai siis tota Argi+
    http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00084

Yritän välttää ihan kaikkia lääkkeitä..mielestä ni ne ei kuulu ihmisen elimistöön.
    Mut mulle sano just ylilääkäri,et pakko syödä,en halua uutta sydänkohtausta..

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #252 : 10.10.2013 kello on 16:05 »
    Nyt ei ota oikeastaan mikään päähän, 6 viikkoa lomaa/akkujen latausta takana täydellisessä uutis- ja sosiaalipimennossa.  Vain me Kaksi Onnellista Lasta Auringon keskenämme.

;D Thumb
    Toisilla menee hyvin ja rakastavasti ;)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #253 : 10.10.2013 kello on 16:08 »
    Mut mulle sano just ylilääkäri,et pakko syödä,en halua uutta sydänkohtausta..
    Söiks sä niit sillo ku sen sait?
    http://arginiini.blogspot.fi/2013/05/arginiini-ja-sydamen-vajaatoiminta.html

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #254 : 10.10.2013 kello on 16:11 »