se sit näistä mukavista päivistä
Ja ihan sama, montako vaivaa on päällä, niinkauan kun ne ei pahemmin häiritse normaalia elämää...

se sit näistä mukavista päivistä Ja ihan sama, montako vaivaa on päällä, niinkauan kun ne ei pahemmin häiritse normaalia elämää... ![]() Se siitä hyvästä olosta,tänään kävin sisätautien ylilääkärillä,ja kaikkien lisäksi,sydämen vajaatoiminta ens kuussa uudestaan,ja sit kakkos tyypin diabetes,ja käytiin 20min.ajokortti asiaa ,niin vielä saan onneksi pitää,ja maksa ja munuais arvot normaalit paitsi pari kohollaan johtuen lääkkeistä,ei Alkoholista,se sit näistä mukavista päivistä Ja ihan sama, montako vaivaa on päällä, niinkauan kun ne ei pahemmin häiritse normaalia elämää...Enkä ajatellut vaivautua synkkyyteen vaan kaikkien kiusaksi viettää 100V synttärit ![]() Enkä ajatellut vaivautua synkkyyteen vaan kaikkien kiusaksi viettää 100V synttäritElämäntapa muutos!! vaatii luonteen lujuutta, määrätietoisuutta.. . Elämäntapa muutos!! vaatii luonteen lujuutta, määrätietoisuutta.. .Sitä tehty koko ajan ;)Kiitos kun jaksat olla mukana tässä.. Se siitä hyvästä olosta,tänään kävin sisätautien ylilääkärillä,ja kaikkien lisäksi,sydämen vajaatoiminta ens kuussa uudestaan,ja sit kakkos tyypin diabetes,ja käytiin 20min.ajokortti asiaa ,niin vielä saan onneksi pitää,ja maksa ja munuais arvot normaalit paitsi pari kohollaan johtuen lääkkeistä,ei Alkoholista,se sit näistä mukavista päivistäEiks toi vajaatoiminta ole (näin oon kuullut) usein se jälki"sairaus" ku on saanu sydänslaagin tms? Liikunta taitaa auttaa siihenkin..ja suosittelen myös tutustumaan Arginiiniin sekä OptiMsM jauheisiin.. Esim Argi+ jauhe aamuisin on auttanut mun verenpaineen pysymistä kohillaan... Msm taasen lihaksiin ja jänteisiin.. http://www.arginiini.fi/ Saisko ton kirjan kirjastosta? Eiks toi vajaatoiminta ole (näin oon kuullut) usein se jälki"sairaus" ku on saanu sydänslaagin tms?En kysynyt siitää asiasta hölmöyttäni,kun oli toi ajokortti pinnalla kai se on pakko pakertaa tuolla umpihangessa ,niin kuin rambo..Mulla verenpaineet kohdillaan lääkityksen takia ![]() En kysynyt siitää asiasta hölmöyttäni,kun oli toi ajokortti pinnalla kai se on pakko pakertaa tuolla umpihangessa ,niin kuin rambo..Mulla verenpaineet kohdillaan lääkityksen takiaMä lopetin verenpainelääkkeet parivuot sitten ja vp on ihan ookoo kun syön vähintään 500g kasviksia päivässä ja otan arginiinia tai siis tota Argi+ http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00084 Yritän välttää ihan kaikkia lääkkeitä..mielestä ni ne ei kuulu ihmisen elimistöön. Nyt ei ota oikeastaan mikään päähän, 6 viikkoa lomaa/akkujen latausta takana täydellisessä uutis- ja sosiaalipimennossa. Vain me Kaksi Onnellista Lasta Auringon keskenämme.
Mä lopetin verenpainelääkkeet parivuot sitten ja vp on ihan ookoo kun syön vähintään 500g kasviksia päivässä ja otan arginiinia tai siis tota Argi+Mut mulle sano just ylilääkäri,et pakko syödä,en halua uutta sydänkohtausta.. Nyt ei ota oikeastaan mikään päähän, 6 viikkoa lomaa/akkujen latausta takana täydellisessä uutis- ja sosiaalipimennossa. Vain me Kaksi Onnellista Lasta Auringon keskenämme.Toisilla menee hyvin ja rakastavasti ![]() Mut mulle sano just ylilääkäri,et pakko syödä,en halua uutta sydänkohtausta..Söiks sä niit sillo ku sen sait? http://arginiini.blogspot.fi/2013/05/arginiini-ja-sydamen-vajaatoiminta.html Söiks sä niit sillo ku sen sait?Söin kaikki mitkä on määrätty.. Ja vieläkin.. |