Onneksi oli suoraselkäinen myyjä kyseessä. Tarjoutui maksamaan tuntuvan summan mielipahasta.
Lämmittää kummasti sydäntä kun hyviäkin ihmisiä on vielä olemassa.
|
Onneksi oli suoraselkäinen myyjä kyseessä. Tarjoutui maksamaan tuntuvan summan mielipahasta. Lämmittää kummasti sydäntä kun hyviäkin ihmisiä on vielä olemassa. Voiko vuosimallin 2007 Hobby olla jo noin märkä? Olen nähnyt pari vuotta vanhan Hobbyn joka oli kulmista samanlainen, vuosi oli jotain 2012. Muuten tosi siisti hyvin pidetty vaunu. Entisellä omistajalla ollut kuitenkin melkein uudesta saakka. kaakeliliimaa... kaikkea ne "ammattilaiset" keksiikin suositellaTätä Kiillon liimaa pidetään varmana: https://www.kiilto.fi/tuote/kiilto-pl-250-laattaliima-kovete/ käyttö helpolla sottaavaa, myös puristusta tarvitaan, jos osat vähänkin kipparat. Pari kertaa pikkukorjauksissa oon käyttänyt: https://www.kiilto.fi/tuote/kiilto-m1000-eco-lattia-ja-seinaliima/ Se sallii pientä kuperuutta levyssä, jos liimapintojen annetaan kuivahtaa, jopa tunnin ennen kiinnipainamista. Pitää kuitenkin painaa/naputella tiukkaan. Mulla on vedessä ollut koepalat likomassa 2-3v. ei irronneet. Keittämällä irtoaa, pl-250 ei pienellä keittämisellä irtoa. Tätä Kiillon liimaa pidetään varmana: Kiitos paljon tiedosta! Lupaavalta kuulostaa! Mitenkäs vanhojen liimojen putsaus? Voiko ne jättää sinne vai jollakin aineella liotella pois? Jos tuo Sprite olisi pikkasen paremmin suunniteltu ja paljon huolellisemmin tehty, se olisi "ikuinen"? Mitenkäs vanhojen liimojen putsaus? Voiko ne jättää sinne vai jollakin aineella liotella pois?Minun mielestä. Jos vanha liima ei regoi uuteen vuorokauden kokeella, riittää kun kaapii/hioo n. 40 paperilla paksut kohdat pois. Aina olisi hyvä tehdä koeliimaus ekana pienellä palalla, vaikka se aikaa viekin? ^ Näin ainoastaan "ammattitaidolla" jonka suo yhteen vaunuun tututustuinen. Kiitos, tämä selventää paljon ja auttaa projektissa eteenpäin! Ehdottomasti teen tuon koeliimauksen. Vessan valoista sen verran. Pitääkö ostaa kokonaan uusi valo runkoineen vai voiko tuohon riippuvaan vaihtaa uuden polttimon? Mitenkä toi vessan yläosa jossa kiertää suihkuverho irtoaa? Irroitin ruuvit mut mitään ei tapahtunut. Ilmeisesti ruuvien lisäksi käytetty kaksipuoleistateipp iä. |