rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Onko tällaisesta suojapeitteestä mihinkään?  (Luettu 3128 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:11
Vs: Onko tällaisesta suojapeitteestä mihinkään?
« Vastaus #30 : 2.12.2019 kello on 16:39 »
Ja ulkonahan  hiiriä ei ole lainkaan, ok.
Sulla on jossain reikiä jos hiiret menee tupaan, liekö ovi kiero, verkot puuttuu korvausilma-aukoista  tms...
ei ollut reikiä, ovi ei kiero ja verkot messinkiä, olivathan tulleet konehuoneen puolelta josta piuhat tupaan et sillai , ja onhan ulkona hiiriä mut ku ei pidä pellonlaidassa tahi navetan vierustalla niin ovat pysyneet ulkosalla  jossa saavat mellastaa mielin määrin .

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
« Vastaus #31 : 2.12.2019 kello on 19:54 »
Itse olen niin aloittelija (2 viikkoa ekan omistanut ja 5 kertaa käynyt sisällä) näissä asuntoautoihin liittyvissä jutuissa, että voisko joku kertoa mistä lähtisin etsimään korvausilma-aukkoja? Voisin ne tarkistaa hiirulaisten takia.
Korvausilma-aukot ovat usein lämmityputkien alla/vieressä seinän lähellä sohvien alla myös vuoteenalla niitä todennäköisesti on, lämmityslaitteen lähellä. Usein ne ovat muovista valmistetuilla ritilöillä varustettuna.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:39
« Vastaus #32 : 2.12.2019 kello on 22:24 »
Korvausilma-aukot ovat usein lämmityputkien alla/vieressä seinän lähellä sohvien alla myös vuoteenalla niitä todennäköisesti on, lämmityslaitteen lähellä. Usein ne ovat muovista valmistetuilla ritilöillä varustettuna.

No ni pitääpä mennä tutkimaan.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:39
« Vastaus #33 : 2.12.2019 kello on 22:54 »
Puu olis tietenkin yksi vaihtoehto mutta mites finnfoam? 600 x 2500 mm kokoinen levy maksaa reilu 8e ja siitä sais tehtyä 60cm korkean näppärästi ja se olis kevyt, vesitiivis ja homehtumaton.

Hahmottelin tuossa vähän minkälainen tuosta pressun alle tulevasta tuesta voisi tulla jos sen 50mm finnfoam levystä tekisi. Jos tollaset päätän tehdä niin pitää myös miettiä miten tuon korkeuden kanssa tekee kun mulla on alkovimallinen auto niin katto ei ole tasainen. Noista tukijaloista pitää varmaan tehdä paljon pidemmät, että tuolla virityksellä on mitään toivoa pysyä pystyssä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:30
« Vastaus #34 : 2.12.2019 kello on 23:04 »
Noihin joudut tekemään myös pitkittäis tuet jotka sitovat nuo kaikki yhteen. Helpompi taitais olla tehdä laudasta kuten itse tein.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:39
« Vastaus #35 : 4.12.2019 kello on 16:30 »
Hyvä peite on sellainen, että se kestää lumen ja UV:n.

Tänään piti jo harjata lumet alas, kun satoi vettä.

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux

anything