Korjattu yksi Truma 60 E/3 piirilevy, jossa paloilmapuhaltimen ohjausvika. Vika löydetty ja todettu itseni aiheuttamaksi. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Korjattu yksi Truma 60 E/3 piirilevy, jossa paloilmapuhaltimen ohjausvika. Vika löydetty ja todettu itseni aiheuttamaksi.
![]() ^
Kun on todellisesta osaajasta kysmys niin on varaa tunnustaa myös virheet. Arvostan korkealle ^ samoin minä nostan hattua ammattimiehelle ![]() Kävin katselemassa uutta kesämökkiä kun nykyinen on niin pieni ja lapsien kavereita aina kylässä siihen malliin että telttapaikka on viihtyisin. Jeps. Kyllä Hobbyssä tarkeni. Lämmitin oli Alde 3010. Kaasun/ sähkön kulutus oli talvella ihan omaa luokkaa, niitä kului reippaasti. Sähköinen lattia lämmitys mikä oli niin sai ainakin mittarin pyöriin kiitettävästi eikä lattia ollut kovin lämmin verrattuna nykyiseen, ei Hobbysakaan jalkoja palellut. Lämpöä karkas sisältä harakoille, sen huomasi kun katolta talvella aina valui jos jonkinmoista jääpuikkoa. Vedon tunnetta oli myös joka puolelta talvikeleissä havaittavissa, mutta Alde puski lämpöä niin paljon jottei vilu päässyt yllättään.Täytyy nyt katsella tarjontaa ![]() JJJ:lle
aika kiva mökki ja eihän tuolla tarvitse olla koskaan yksin eiköhän siellä kummituksetkin ole seurana sulla ![]()
Kävin katselemassa uutta kesämökkiä kun nykyinen on niin pieni ja lapsien kavereita aina kylässä siihen malliin että telttapaikka on viihtyisin. Kaikissa äveriäisimmissä kesämökeissä on vähintään yksi torni. Sinulla on äveriäs mökki, ainakin minun mielestä.
Ja tuonnepihalle on pirunhankala saada vaunua. Siinä mantereenpuolella saa hyvää kahvia ja teetä tulen palaessa uunissa. Kuka muu on käynyt siellä
![]() Ja tuonnepihalle on pirunhankala saada vaunua. Siinä mantereenpuolella saa hyvää kahvia ja teetä tulen palaessa uunissa. Kuka muu on käynyt sielläHyvin tiedetty! minun mielestäni nuo kesämökit ovat kaikki samanlaisia. Tänne mä muutan kunhan tuo kuvan pipopäinen flikka kasvaa sen verran että muuttaa omilleen. Ehdottomasti minun lempiseutuani päivän ajomatkan päästä vantaalta.
Vihdoinkin sain lingon ehjäytetyksi takuuna. Todennäköisesti.
Piti kyllä vähän jo samalla korjata muutakin, laskua vastaan. No kaupoilla on emännän kanssa käyty,huomenna kuulemma kierros uudelleen. Kyllä alet sais lailla kieltää
Illalla tietysti saunottu,ja sauna kaljat juotuSivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|