Mutta olihan siellä Kylmäkuljetuskärryj ä montakin. Doro olisi voinut antaa neuvoja sekä kokemuksia hyvinkin tarkastiLämmin vaunu tulee mutta ei polaris jos hinnat ei tule alas päin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mutta olihan siellä Kylmäkuljetuskärryj ä montakin. Doro olisi voinut antaa neuvoja sekä kokemuksia hyvinkin tarkastiLämmin vaunu tulee mutta ei polaris jos hinnat ei tule alas päin ![]() Ei kai se aina ole hinnasta kiinni, vaan kaupassa käytetyistä "oravannahoista". Eli jos ne hyvittelee paljon vanhoista
Näinhän se on
Mutta merkkiä en ole vielä päättänyt,ostivat polariksia sieltä konkurssipesästä ![]() Näinhän se on Sullahan on hyvä vaunu, mitä sitä vaihtamaan tuntemattomaan.? Ties mitä yllätyksiä tulee. Näinhän se onNe taitaa olla uusia ne konkkapesäpolarit, kuten näytti olevan myös "ylivuotisia" Cabbyja jne. Näinhän se on mut minust toi teitin vaunu on ihan jees vai haluatkos vain lisää leveyttä ? mä olen kerrankin nyt tyytyväinen tohon meitin erillispeti malliin jotta ei tarvii mun messuilla tupa-autoja kuolata voin vaan aikaani kuluttaa tuttuja moikkaamalla ja joskos nyt olis sit niitä tarvikeitta myynnissä niin vois niitäkin ajankuluks hiplata ![]() Ne taitaa olla uusia ne konkkapesäpolarit, kuten näytti olevan myös "ylivuotisia" Cabbyja jne.Uusia ovat ![]() Sullahan on hyvä vaunu, mitä sitäPitää saada leveyttä lisää ja pituutta ![]() merkkiä en ole vielä päättänyt,ostivat polariksia sieltä konkurssipesästä Se taitaa tuo pukkina olo olla aika kannattavaa kun just joulun jälkeen lähdetään vaunukaupoille. ![]() Se taitaa tuo pukkina olo olla aika kannattavaa kun just joulun jälkeen lähdetään vaunukaupoille. ![]()
onnea vaunumetsästykseen ja kohta jo voitkin niitä vertailla oikein urakalla ja saada uusia vinkkejä messuilta Kun on leveet hartiat niin tarvii leveen vaunun.
Nyt tuo vaihtamisen tahti on jo sitä luokkaa, että on viisain siirtyä matkailuautoon. ...Hmm... Ei taidakkaan olla hyvä idea. Niin moni matkailuautoilijaki n ajattelee, että "vaihtelu" virkistää. ![]() Kun on leveet hartiat niin tarvii leveen vaunun. Miten se meni:" hartiat on kuin lavon ovet, ei yhtä leviät vaan yhtä hatarat" heh heh ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|