Kyllähän se yksi polar nahkapenkeillä jäi vähän mietityttämään 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kyllähän se yksi polar nahkapenkeillä jäi vähän mietityttämään
![]() No eipä ole itsellä vaihtohimoja. Tuossa 17:a aikoihin napsautin vaunun tulille. On huomenaamulla kuiva ja lämmin
Kaikille hyviä viikonloppuja vaunulla, autolla tai ilman. Kyllähän se yksi polar nahkapenkeillä jäi vähän mietityttämään No, jospa saunassa kävisit ja sitten lumihankeen, niin kuume laskee. ![]() No eipä ole itsellä vaihtohimoja. Tuossa 17:a aikoihin napsautin vaunun tulille. On huomenaamulla kuiva ja lämmin No, jospa saunassa kävisit ja sittenLauvantaina vasta saunaan ![]() On viimisen päälleMut Ripa, toi on parisänky malli.. Näkyy tuolla olen tuokin vaunu myynnissä jota itse harkitsin vakavasti keväällä..Wauuuu
mikä vaunu ![]() kyllä vaunuissa on tuota tilan tuntua ihan erillä tapaa kuin autoissa mutta ,kun taas oma tarve on autolle tällä kertaa ja olen näitä tupa-auto ihmissii ![]() ja kun on kuitenkin ollut enempi as.autoja kuin vain yksi vaunu josta vähän kokemusta noin 8v niin osaan kyllä arvostaa vaunujakin ![]() Itse en ottais vierotusmallia vahingossakaan. Tuossa "Riston vaunussa" on hyvin tilaa jokapuolella sänkyäTommonen sänky jo kelpaa,kun on tilaa molemminpuolin ![]() Toi on kuin meidän vaunu pohjaltaan, meillä sänky samalla kohtaa pitkittäin, tällöin on kaappeja sikapaljon.
Toi on kuin meidän vaunu pohjaltaan, meillä sänky samalla kohtaa pitkittäin, tällöin on kaappeja sikapaljon.Kaappi tilaa meiltä puuttuukin,senkin takia vaunun vaihto edessä Tuli huomattua jouluna ![]() mitenkä toi nahkapenkki
on kuuma kesällä ? ensin meinasin tollasta parisänkyä mutta se tila mikä jäi siihen sängyn viereen oli ihan olematon noissa tupa-autoissa joita kävin katsomassa mutta taas ,kun on noi erillispedit niin siinä keskellä onkin ihan hyvä tassuttelu tila ![]() no toki vaunu on leveempi kuin tuo meitin auto ainakin oli siinä yhdessä kaabessa hyvä tila sivuilla jossa kävin visiitillä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|