rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 11800445 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:53
  • Retkeilijä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75735 : eilen kello 11:28 »



Ei tää helle nyt kauheen pahalta tunnu 25° tänään 8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:47
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75736 : eilen kello 15:44 »
Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:20
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75737 : eilen kello 15:51 »
Tehty työuran viimeinen työpäivä normaalissa kokoaikaisessa työsuhteessa. Nyt aloitan loman ja elokuun alussa olenkin sitten osa-aikaeläkeläinen ja teen enää 3-päiväistä työviikkoa. Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:54
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75738 : eilen kello 16:54 »
Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:47
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75739 : eilen kello 17:21 »
olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
Luonto hoitaa, eihän satavuotiaisista saa uusia ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:13
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75740 : tänään kello 09:12 »
Tehty työuran viimeinen työpäivä normaalissa kokoaikaisessa työsuhteessa. Nyt aloitan loman ja elokuun alussa olenkin sitten osa-aikaeläkeläinen ja teen enää 3-päiväistä työviikkoa. Thumb

Tein myös lopun työurasta kolmipäiväisenä tiistaista torstaihin. Sai olla pois maanantaihässäkästä ja perjantain loppukiristä. Ja oli pitkät viikonloput. Ja täysin pois heti kun pääsi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:20
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75741 : tänään kello 13:20 »
Tein myös lopun työurasta kolmipäiväisenä tiistaista torstaihin. Sai olla pois maanantaihässäkästä ja perjantain loppukiristä. Ja oli pitkät viikonloput. Ja täysin pois heti kun pääsi.
Mä valitsin ma-ke työskentelyn siitä syystä, että meillä on aika usein viikonloppuisin kaikenlaista tekemistä, eikä päästä tekemään matkamökillä lyhyitä muutaman päivän roadtrippejä niin usein kuin mieli tekisi. Vaimon työ on semmoinen, että työajan lyhennys ei onnistu, se on oltava kerrasta poikki. Mutta nyt sentään minä voin lähteä yksin tai koiran kanssa keskiviikko-iltana tien päälle ja palata perjantai-iltana tai lauantai-aamuna normaaleihin viikonloppurientoih in.

Ja etätöillä voin tuostakin periaatteessa vähän pidentää, mutta toisaalta en kyllä tykkää etätöitä matkamökistä tehdä kun ei ole kahta isoa näyttöä niin kuin on kotikonttorissa.

Mutta joo, nyt avautuu eri tavalla mahdollisuus tehdä lyhkäisiä reissuja jonnekin. Ti-to työpäivillä se ei samalla tavalla onnistuis, jos viikonloppuna on muuta ohjelmaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:10
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75742 : tänään kello 19:04 »
Kolmas päivä tuli seisottua Farmari messuilla. Aika rankkaa olla jalkojen päällä "ilman askeleita" koko päivät.
Tuli siis alle 5000 askelta päivässä. Normipäivässä yrittämättä 8-10t askelta

 

anything