rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 11783923 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
  • Retkeilijä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75735 : tänään kello 11:28 »



Ei tää helle nyt kauheen pahalta tunnu 25° tänään 8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:39
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75736 : tänään kello 15:44 »
Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:57
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75737 : tänään kello 15:51 »
Tehty työuran viimeinen työpäivä normaalissa kokoaikaisessa työsuhteessa. Nyt aloitan loman ja elokuun alussa olenkin sitten osa-aikaeläkeläinen ja teen enää 3-päiväistä työviikkoa. Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:54
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75738 : tänään kello 16:54 »
Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:39
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75739 : tänään kello 17:21 »
olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
Luonto hoitaa, eihän satavuotiaisista saa uusia ;)