rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 11746440 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:44
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75720 : 21.06.2026 kello on 22:28 »
Hae Puuilosta Italialaista ”Kukkoo ” sillä lähtee  Thumb
Kiitos vinkistä, otetaan kokeiluun!

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75721 : 21.06.2026 kello on 23:36 »
Pestiin ja puunattiin auto päältä ja pintaan meguarsin vaha,kiiltää ku sontiaasen selkä ny.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75722 : eilen kello 14:00 »
Otin kulkimen käyttöön ja kolmen muksun kanssa tultiin tänne Tilkunpeltoon. Tän kesän eka reissu.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:17
  • Retkeilijä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75723 : eilen kello 21:46 »



Svea mamman helmoista herätty ja virkistävä aamu-uinti. Nyt tuolla jo näkyy Sieg Heilin miehet toisella puolen rantaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:44
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75724 : tänään kello 14:19 »
Katsastettu KIA hyväksytysti.

 

anything