rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 11769158 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:29
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75720 : 21.06.2026 kello on 22:28 »
Hae Puuilosta Italialaista ”Kukkoo ” sillä lähtee  Thumb
Kiitos vinkistä, otetaan kokeiluun!

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:22
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75721 : 21.06.2026 kello on 23:36 »
Pestiin ja puunattiin auto päältä ja pintaan meguarsin vaha,kiiltää ku sontiaasen selkä ny.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:08
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75722 : 22.06.2026 kello on 14:00 »
Otin kulkimen käyttöön ja kolmen muksun kanssa tultiin tänne Tilkunpeltoon. Tän kesän eka reissu.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:57
  • Retkeilijä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75723 : 22.06.2026 kello on 21:46 »



Svea mamman helmoista herätty ja virkistävä aamu-uinti. Nyt tuolla jo näkyy Sieg Heilin miehet toisella puolen rantaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:50
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75724 : 23.06.2026 kello on 14:19 »
Katsastettu KIA hyväksytysti.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:57
  • Retkeilijä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75725 : eilen kello 13:27 »
Juuuu tosiaan herätty perinteisestä Citti Parkista. Kaupan kautta rannalle, ehkä nyt parempi pysyä hetki täällä Traven nurkilla. Koblenzissa kohta +40 taida Slotsin voimillakaan selvitä😂

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:24
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75726 : eilen kello 18:24 »
Uimassa käyty, useampaan kertaan. Välilä altaalla ja välillä meressä. Kroatiassa +35 astetta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:02
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75727 : eilen kello 22:06 »
Farmarimessuille osastoa laittelin

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:23
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75728 : eilen kello 23:48 »
Kroatiassa +35 astetta.

Hyi hel....    :o

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:22
  • Italiafani mut kulkuneuvon pitää tulla Ranskasta
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75729 : tänään kello 07:52 »
Yukarobsille tehny tallii ettei sen tarvii sateessa seistä :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:25
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75730 : tänään kello 09:43 »
Ruoteet ja tiilet uupuu vielä ;)  ja aisatakin pitäs.



*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:22
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75731 : tänään kello 09:54 »
Jääkaappia huollettu kun tuli eilen ajeltua karkeella murskeella huollettua tietä, suutin pois ja ilmaa puhallettu roskat pois niin jo rupes liekki näyttää siniseltä ja jäähtymään, niin ja sadetta pirelty kopis että näin aamusella.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:44
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75732 : tänään kello 11:44 »
Tuo eilinen sade kasteli numikot ja maan hyvin.  Ajoin tuohon "jenkkitukka" korkeuteen.  Tarvitsee ylihuomenna vettä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:18
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75733 : tänään kello 21:38 »
Varasin laivalipun etelään. Tällä kertaa piti ottaa Eckerön sijaan Tallink. (135,10e 2 henkeä ja mobiili). On se ankeeta matkata samaan aikaan kun kaikki muutkin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:07
  • Lempäälä
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75734 : tänään kello 22:07 »
  Kompostin lapiointia, ja pernamaan perkausta, komposti harrastus jatkuu huomenna.

 

anything