Juuuu tosiaan herätty perinteisestä Citti Parkista. Kaupan kautta rannalle, ehkä nyt parempi pysyä hetki täällä Traven nurkilla. Koblenzissa kohta +40 taida Slotsin voimillakaan selvitä😂
Jääkaappia huollettu kun tuli eilen ajeltua karkeella murskeella huollettua tietä, suutin pois ja ilmaa puhallettu roskat pois niin jo rupes liekki näyttää siniseltä ja jäähtymään, niin ja sadetta pirelty kopis että näin aamusella.
Varasin laivalipun etelään. Tällä kertaa piti ottaa Eckerön sijaan Tallink. (135,10e 2 henkeä ja mobiili). On se ankeeta matkata samaan aikaan kun kaikki muutkin.