rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 11472891 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:16
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #75660 : tänään kello 19:44 »
Kilpauinti citikan jakopään vaihto homman Auto  Jerryllä no otin siitä toiseksi halvimman noin kuukausi sitten sovin ajaksi 1.6 aamuksi vein auton ja sain sijais auton käyttöön meni  2tuntii niin soittivat että ei voi tehdä kun ei ole tarvittavia työ kaluja ei kun auton haku, FIRMA JOHON VEIN AUTON OLI TOM JA JERRY Kaarinassa  ,eli se meni persilleen :-[ Thumbd Thumbd Thumbd pistin sähköpostia Auto ajerrylle valittivat vain jakäskivät kilpailuttaa uusiksi, firmalla ei ole ollenkaan puh numeroa  ei voi soittaa Thumbd Auto on v6 koneella
Kysyitkö Citikkahuollosta hintaa..?

Siellä itse vaativammat PSA huollot olen teettänyt. On muitakin Citikka spesialisteja Varsinais-Suomessa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:49
  • Italiafani
« Vastaus #75661 : tänään kello 19:47 »
Kysyitkö Citikkahuollosta hintaa..?

Siellä itse vaativammat PSA huollot olen teettänyt. On muitakin Citikka spesialisteja Varsinais-Suomessa.
Ja Satakunnassa. Esim. IM auto Raumalla

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:49
  • Italiafani
« Vastaus #75662 : tänään kello 19:49 »
Mamman kanssa koko päivä pesty tallin palosta jäänyttä tavaraa ja jotain ehjääkin on löytynyt noen ja tuhkan alta  :o